Zwanger worden na een miskraam/ missed abortion

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pinkie88, 19 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Nee volgens mij houden we t voorlopig zo. Werkt voor mij in elk geval prima :) Beetje anoniem nog.

Krily vindt dit leuk.
  2. Flamingo1990

Flamingo1990 Niet meer actief

@nneah komt bij jou de ovulatie zo snel na een menstruatie? Dat je meteen de ovulatietesten eruit moet halen? Wow! Ik heb m altijd pas op dag 20 van m’n cyclus.

@Pinkie88 balen van die negatieve test maar het is nog zoooo vroeg! Ik duim voor een positieve afloop. Maar wat grappig dat je bij het googlen je eigen topic tegen kwam! Dat moet haast wel een teken zijn!

@mimi1988 dat is een mooie knaller! Veel plezier haha.

@Kaatje92 mooie daling van je HCG. Volgens mij gaat dat veel sneller dan je uiteindelijk denkt!

Hier heb ik letterlijk 1 dag ongesteldheid gehad. En 1 dag spotting. Ik werd er haast hoopvol van alleen m’n temperatuur is heel laag, dus ik weet dat ik niet zwanger ben. Dat is het fijne aan temperaturen, dat je niet hoeft te testen net zwangerschapstest als je temperatuur laag is want dan is het einde verhaal haha. Ik denk dat deze ronde geen goede ei was, misschien door nog wat restjes in de baarmoeder. Hopelijk is het er nu allemaal uit.

Kaatje92 en Pinkie88 vinden dit leuk.
  3. Flamingo1990

Zwanger worden lijstje
    SHN - 32 jaar - 2e kindje - ronde 11 (1x bbz, 2x mk)
    Pinkie88 - 30 jaar - 2e kindje - 2e ronde na MA
    Brinsa - 26 jaar - 1e kindje - ronde 33(2x vmk)
    Xxmoixx - 26 jaar - 1e kindje - ronde 10 (2 vmk 4.5wk en 1 ma 12wk)
    20122014 - 33 jaar - 3e kindje - start dec 2017 (3x vmk rond 6wkn)
    nneah - 31 jaar - 3e kindje - ronde 10 (3e na mk)
    Krily - 24 jaar - 1e kindje - ronde 17(3 x vmk)
    Flamingo1990 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9 (2e na miskraam bij 10w)
    Roetje08 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 (1e na ma)
    Mimi1988 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 na mk (ronde 2)
    Roodborstje2 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 (1x mk en 1x ma)
    Kaatje92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 na vmk

NOD lijst
    November
    19: Pinkie88
    21: xxmoixx
    30: Roodborstje2, Brinsa

December
    8: nneah
    9: krily
    15: Flamingo1990
    19: SHN

Zwanger lijstje

LadyH88 - 29 jaar - 2e kindje - uitgerekend: 12 juli.
    Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje - uitgerekend: 22 juli 2019
    Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje - uitgerekend 26 juli 2019

Afsprakenlijstje

November:
    SHN - 20 nov, controle echo
    Babywens93 - 22 nov, gynaecoloog vroege echo
    Roetje08 - 26 nov, controle echo
    LadyH88 - 27 nov, gyn echo (7wk)
    Lelie89 - 28 nov, 1e echo vk

December:
    Krily - 11 dec - gyn

4. Flamingo1990

Man man man. Lezen jullie dat topic Huh? onder Miskramen categorie. Wat een misselijk makende toestand.

Krily vindt dit leuk.
  5. babywens93

babywens93 Niet meer actief

@Flamingo1990 Ja vreselijk. Mijn bloed kookt.
    Edit: Fijn dat je wel duidelijkheid hebt dmv temperaturen. Wel super balen natuurlijk. Ik hoop voor je dat deze ronde een succes ronde gaat worden!

@mimi1988 Whooohooo!

6. Flamingo1990

Ik was een beetje haar topics en geplaatste berichten aan het doorlezen, maar ze heeft echt persoonlijkheidsproblematiek, daar was ik al van overtuigd maar ze schrijft ergens dat borderline persoonlijkheidsproblematiek bij haar is vastgesteld. En ze lijkt ook niet echt inzicht te hebben wat haar rol nu is in dit gedoe. Vooral rot voor haar als ze zo door het leven moet. Werkt zichzelf behoorlijk tegen op deze manier.

7. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Eigenlijk vind ik het vooral voor haar erg.. Ze lijkt het niet te (willen) begrijpen. Het komt pijnlijk over voor ons maar ik vind sommige reacties op haar ook niet echt heel netjes. Denk niet dat ze dit express doet namelijk.

8. babywens93

babywens93 Niet meer actief

Ja idd ik ook. Die handtekening ook, dat is echt zo pijnlijk (voor ons). Volgens mij hebben dat soort mensen een hele ander bedoeling van schrijven op het forum. Zijn er wel meer van tegenwoordig. Bah, vreselijk.

9. Flamingo1990

Het is zeker erg voor haar dat ze blijkbaar zo is. Lijkt me vermoeiend. Ik vind wel dat iedereen - zelfs mensen met een stoornis, want die heeft ze - verantwoordelijk zijn voor hun eigen gedrag. Tenzij je op het moment psychotisch bent en wilsonbekwaam, maar dan had ze niet zo talig normaal getypt. Er staan een hoop vervelende dingen, maar ik vond TS wel de kroon spannen. En wat ze typt is wel expres. Zij typt iets met als doel anderen kwetsen en daar heeft ze over nagedacht. Daar mag ze best op aangesproken worden :)

10. Flamingo1990

Ik ben er zojuist achter gekomen dat ONS PLANTJE in het park verwijderd is. Het plantje stond op de plek waar ons vruchtje begraven is :( ik ben zo boos en verdrietig tegelijkertijd.

11. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Ohnee!! Hoe kan dat?? :(

12. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Mijn ovutest begint al weer iets af te nemen. 1 dec wil ik testen als ik niet ongi ben. Vanavond nog maar even keertje seks..

Roetje08, xxmoixx en Flamingo1990 vinden dit leuk.
  13. Flamingo1990

@mimi1988 ik heb geen idee? Of iemand dacht: DIT PLANTJE IS MOOI DIE WIL IK. Of iemand van de gemeente dacht: dit hoort hier niet.

Ik vind het echt heel naar :( dat plantje symboliseerde ons kindje.

14. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Nee :( Kan me je gevoel zo goed voorstellen! Weet je nog wel waar het is? Misschien een steen leggen en in het voorjaar een nieuw plantje? Pfff :(

15. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Vannacht gedroomd dat ik weer zwanger was. Dan voel je je leeg als je wakker wordt:(

16. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    @Flamingo1990 oh nee wat naar meid! Kan me voorstellen dat je daar af en toe langs komt en het je een gevoel van vrede geeft dat je een plek hebt om naartoe te kunnen. Echt ontzettend verdrietig dat het weggehaald is! Zou je kunnen informeren bij de gemeente?

@mimi1988 haha goed bezig!

@Pinkie88 ik moest lachen met het bhet berichtje dat je je eigen post tegenkwam. Hoop toch ook echt dat je alsnog positief test!

Dat topic heb ik niet gelezen, ga nu wel even kijken haha.
    Over de Facebookgroep: er zijn een paar mensen die Facebook niet zo gebruiken (ik onder andere) dus deels daarom werd Whatsapp voorgesteld dacht ik. Maar dat is ook meteen wel heel persoonlijk dus toen is er halvelings beslist nog even hier verder te praten, omdat een Whatsapp groep altijd nog kan. Of zo heb ik het in ieder geval begrepen.

Flamingo jij vroeg of ik al zo snel ovulatietests boven moest halen:
    Mijn menstruatie duurt erg lang en is, nu op dag 9, zo goed als voorbij. Ik was altijd erg onregelmatig, maar sinds mijn tweede dochter een nette cyclus van 28-30 dagen (zie onderschrift). Alleen vorige maand dus een cyclus van 26 dagen!
    Heb een luteale fase van 14 dagen dus had mijn eisprong al op dag 13, dat is maar 3 dagen na het einde van mijn menstruatie. De knaller op mijn ovulatietest heb ik toen gemist omdat ik pas op dag 13 begon te testen.
    Hoop wel dat ik niet nog eens zo'n korte cyclus heb, want dan is mijn ei al donderdag en mijn man is van dinsdag tot donderdag weg! :eek:
    Dus hopelijk was die korte cyclus eenmalig en nog een gevolg van de miskraam...

17. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Heel herkenbaar :(
    Inderdaad een verschrikkelijk gevoel om mee wakker te worden... Knuffel

18. Flamingo1990

@xxmoixx wat een vervelende droom :( ik heb soms nog steeds dat ik denk zwanger te zijn als ik wakker word, de realiteit is dan anders..

@nneah he wat vervelend dat je gewoon je ei hebt gemist, dan is het inderdaad slim om al snel te beginnen met testen zodat je hem niet kan missen.

19. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Gemist niet hoor! Ik had al een vermoeden dus we hebben wel ons best gedaan toen ;)
    Maar ik had toen maar 4 ovulatietests en wilde niet te vroeg begonnen met testen. Daardoor dus de knaller gemist.

20. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @Pinkie88 Hopelijk een goed teken dat je je eigen topic hebt gevonden haha. Mijn duimen blijven heel ijverig draaien voor alsnog een positieve test!

@Krily Er waren ook een paar die geen facebook hadden geloof ik (waaronder ik:p) dus we hadden besloten nog even hier te blijven kletsen.

@Flamingo1990 Oh nee, wat rot zeg! Misschien toch weer een plantje proberen neer te zetten of een steentje?

@xxmoixx Dikke knuffel meid. Dat zijn ook gewoon rot dromen om te hebben. :(

@nneah Hopelijk deze ronde iets meer geluk met je ei en wacht het even totdat je man weer thuis is!

Deel Deze Pagina