Zwanger worden na een miskraam > MMM

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Cicey, 9 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    Na jaren in MMM en wachtend op een positieve test had ik eindelijk mijn eerste positieve test in handen op 16 april (5 dagen voor NOD).

Helaas was de pret van korte duur, 5.2 week "bruin" verlies en op 5.3 echo, alles was in orde (zelfs begin van harte gezien) maar ... op 6.2 week echo, miskraam 99 % zeker... op 7 mei heeft het vruchtje mijn lichaam verlaten.

Zelf ben ik onder behandeling bij Stichting Geertgen.

Graag zou ik met anderen hierover willen praten die ook een miskraam hebben gehad en wel weer willen proberen om zwanger te worden. Om zo ervaringen te kunnen delen met elkaar....

2. Joy85

Joy85 Niet meer actief

Allereerst heel veel sterkte met het grote verdriet. Het is vreselijk.

Zelf ben ik ook onder behandeling bij GG, ivf doen wij.
    Heb inmiddels vele miskramen gehad en elke keer doet het weer pijn.

Laat het verdriet toe, houdt je niet groot voor anderen. Neem je tijd ervoor het is niet niets.

Heel veel sterkte .xxx

3. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    Dank je wel Joy ! We nemen ook zeker onze tijd natuurlijk , we weten alleen wel dat we wel weer willen gaan proberen..

en aangezien ik het fijn vind om met mensen die hetzelfde hebben mee gemaakt te praten en zo ervaringen uit te wisselen etc ...

Bij die andere MMM clubs, kan dat ook wel natuurlijk, maar niet allemaal hebben ze daar hetzelfde meegemaakt, dus dacht begin er een nieuw topic over.

4. Joy85

Joy85 Niet meer actief

M'n laatste miskraam is nu 10 wk geleden. Ik voelde me helemaal leeg. Ik was al gestart bij de medische maatschappelijk hulp in het zh. Vandaag heb ik gg gebeld voor afspraak maken. We moeten weer beginnen met nieuwe poging.

Als jullie het aan kunnen dan zou ik gelijk door gaan, ze zeggen dat je dan vruchtbaarder bent. Weet niet of het een feit of fabel is. Maar zeker in de mmm kunnen we dat goed bijgebruiken.

Ben je Welleens elders geweest voor onderzoeken waarom het
    Zo lang heeft geduurd voor je zwanger raakte? Mag ik vragen waarom jullie in de mmm zitten of is het onverklaarbaar?
    Mijn man heeft anti stoffen en na bewerking te weinig. Wij zitten daarom in de ivf bij gg. Ik vind ze super, vooral dokter w

5. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    Wij willen meteen door gaan ook inderdaad.. Tevens is dat ook een afleiding, anders blijf ik maar denken aan afgelopen week...

Daarnaast ben ik al zo lang onder behandeling in GG en met name bij W, aangezien we 99 % van alle afspraken bij hem hebben ( zo plannen we dat , ook i.o.m w ;) ) Dat hij precies weet hoe mijn lichaam reageert op wat etc...

Wij zijn onder behandeling omdat ik PCO heb, bij mijn vriend is alles in orde.

De reden waarom het nu pas gelukt is .. geen idee.. Althans niet zeker te zeggen, maar ik denk dat het komt omdat men een blastocyste heeft terug geplaatst. Die heeft al tussen de 60 en 100 cellen, en nesteld als het goed is tussen de 24 en 48 uur in. Dit is de eerste keer dat een bevruchte eicel zich tot zo ver gedeeld heeft voor een terug plaatsing ... dus dit is de enige verklaring die ik eraan kan geven...

Ik moet er ook wel even bij zeggen dat er ook een kleine pauze is geweest, met mijn ex liep ik ook bij GG alleen mijn ex had helemaal geen zwemmers, dus maakten we gebruik van een donor...

Ik ben voor GG in ziekenhuis geweest, maar aangezien ik dat niet fijn vond waren we al snel bij GG, ik denk dat ik daar al sinds 2006 kom....

Hoelang duurde het bij jou voordat je HCG weer laag was?

Deel Deze Pagina