ha meiden, Bij mij is twee weken geleden de miskraam opgewekt met cytotec. Deze tabletjes kreeg ik op donderdag en de dag daarna zou ik een curretage krijgen. Toen ik die vrijdag terug kwam bleek op de echo dat ik vrijwel alles al kwijt was geraakt, de gynaecoloog vertelde me dat een curretage dus (goddank) niet meer hoefde. Nu weet ik dat je soms een hele tijd kan blijven vloeien maar ik begin er nu toch na bijna twee weken al wel een beetje flauw van te worden. Hoelang duurde dit vloeien bij jullie? Bij mij lijkt het nu de laatste week op een normale menstruatie, voor jullie herkenbaar?
hai bij mijn 1e mk (curretage) heb ik heeel lang gevloeid(rood) wel een maand ofzo constante beetjes, daarna (bruin) weer een paar dagen tot 2wk niets dan weer wel, etc dit was pas na 3 maanden helemaal normaal. Nu 3,5 week na mijn 2e curretage heb ik maar 1 week gevloeid. en nu helemaal niets meer! dus het kan alle kanten op.
ik heb vorige week zondag een mk gehad, het vloeien begon de dag ervoor tot afgelopen zaterdag, dus zeg maar een week. Het is vanzelf eruit gekomen en ik was 9,5 week zwanger. nu heb ik af en toe nog wel dat er wat bruine smurrie uit komt, maar das maar heel weinig. ik vond vorige week dat ik zo veel bleef vloeien, het bleef er zeg maar echt uit druppelen (terwijl de vk had gezegd dat het 4-5 dagen zou duren en minder dan een normale menstruatie). daarom donderdags nog op controle geweest bij de gyn en uit de echo bleek alles schoon. ik hoop voor je dat het snel over gaat, want ik had het ook al een beetje gehad ermee, na een paar dagen dus al, want op die manier kan je het niet afsluiten voor jezelf (tenminste dat gevoel had ik). sterkte ermee!
Ik heb afgelopen zaterdag een mk gehad, 's ochtends begon 't te bloeden en 's avonds ben ik ons kindje verloren. Inmiddels al vanaf gisterenmiddag niet meer gebloed, echt maar een paar dagen dus. Vrijdag krijg ik een echo om te kijken of alles weg is.
2 weken na de curettage vloei ik nog steeds met vlagen. Vandaag bij de gyn geweest en met de echo zag alles er goed uit. succes meid!
ik heb van dinsdag tot en met zaterdag gevloeid. de huisarts zei wel dat ik een week later nog een test moest doen om te kijken of het hcg uit m'n lichaam was. gisteren de test gedaan en er stond alleen nog maar het controle streepje.
van vrijdag to maandag tijdens de mk.. en van vrijdag tot donderdag na de curretage... Nu 34 dagen later nog geen ongi
Ik heb na mijn eerste mk een curretage gehad, toen heb ik ruim 2 en halve week nog gevleoid Bij mijn tweede mk ben ik niet gecurreteerd en toen duurde het 8 dagen voordat het vloeien stopte
Na de cytotec heb ik het langst en het meest gevloeid van alle miskramen die ik heb gehad, namelijk ruim drie weken. De laatste week vergelijkbaar met een gewone menstruatie. Daarvoor toch wel duidelijk meer. Hele veel sterkte!
Afteranne, wat ontzettend naar dat je dit moet meemaken meis. Ikzelf heb ruim een week gevloeid. Eerste dagen best heftig en het nam steeds iets af. Heel veel sterkte!