Ik had iig vorige week weer een witte test.Woensdag naar het ziekenhuis voor nacontrole.Dan zullen ze daar ook nog wel HCG prikken.Maar de vorige keer was het ook nog niet helemaal weg en was ik de 2e cyclus alweer zwanger.
ik had deze week ook nog een posi test ,heb 25 mei een curretage gehad.ik hoop dat ik rap terug zwanger geraak.al heb ik een beetje schrik ervoor,dit is mijn tweede miskraam geweest op 5 maanden tijd:x
heej ik heb gisteren het vruchtje verloren en ook ik wil eigenlijk niets liever dan meteen weer beginnen. We waren begonnen voor de tweede en het was meteen in de eerste ronde raak, nu geeft dat geen garantie natuurlijk, maar ik hoop wel weer dat het snel raak zal zijn... ik vroeg me alleen af wat ik als eerste dag van mn cyclus moet rekenen, de dag waarop ik begon te vloeien (zaterdag) of de dag dat ik het vruchtje verloor (zondag), weet iemand van jullie dit mssn? ik hoop dat jullie allemaal ook snel weer zwanger zullen zijn en de zwangerschap 9 maanden mogen volbrengen!
Hai surf, Vervelend dat je dit moet meemaken. We know how you feel. Ik zou de eerste dag van je bloeding aanhouden, want het bloeden is al eerder begonnen. Voor de zekerheid kan je het misschien de vk op het forum vragen. liefs, mamaT
dankjewel voor je reactie, ik houd gewoon de eerste dag van het vloeien aan en we gaan gewoon regelmatig klussen, dan kan ik mn ei niet missen, denk ik dan... hopelijk is het weer snel raak...
Ik heb het aan de gynaecoloog gevraagd bij de nacontrole en die zei,dat het voor het verloop van een eventuele volgende zwangerschap niks uitmaakte als je snel weer zwanger zou zijn.Geen extra kans op nog meer ellende dus...
Surf, wat ontzettend balen van je miskraam meis. Ik heb het mijn gyn gevraagd erna en die vertelde de eerste dan van de bloeding aan te houden, dus niet de dag van het verliezen van het vruchtje. Hoop dat je snel weer een posi test in handen hebt! NET ALS DE REST!