Wanneer begint je eerste dag van je cyclus na een miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door sweetcandie, 15 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Heb even een vraagje. Heb helaas een miskraam op dit moment.

En wil vragen wanneer de 1e dag van je cyclus begint. Mijn bloeverlies is begonnen op woensdag avond en en zaterdag avond heb ik een hevige bloeding gehad en weefsel verloren. En denk ook namelijk dat dit het vruchtje is. En ben zondagmiddag weer begonnen met bloeden gewoon normaal net als ongesteldheid.

Wanneer begin je dan met tellen. Weet iemand dat en heeft er iemand ervaring mee.

Dikke knuffel sweetcandie.

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Meestal zegt men op de dag dat je bloed verliest....

3. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Dus ook voordat je je vruchtje verliest...

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik denk dat je het beste pas kunt gaan tellen als je weer voor de eerste keer een menstruatie hebt gehad ....Volgens mij duurt het gemiddeld 4 tot 6 weken voordat je weer ongesteld wordt ............
    Sterkte en een dikke knuffel

5. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Oh nee sweet candie wat een vreselijk bericht! Sterkte meid!

Ik ben bij mijn miskramen begonnen met tellen op de eerste dag van het 'echte' bloedverlies. Dus niet bij een beetje, maar de dag dat het doorzette... Je cyclus kan wel iets langer zijn.

Hopelijk kun je je snel bij de mama's melden!

Kus
    Angelsfire

6. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Ik begin gewoon bij het bloedverlies van woensdagavond zeg maar... toen had ik al gewoon een beetje bloedverlies en het stopt even en dan kwam het meer.

7. samkids

samkids Niet meer actief

Ik zou denk ik ook rekenen vanaf de dag dat je echt en vruchtje verloor. Maar wat al eerder gezegd is, je cyclus kan behoorlijk ontregeld zijn door de hormonen.

Vreselijk wat je nu doormaakt. Heel veel sterkte er mee.

8. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    ik denk dat het er aan ligt hoe ver je was
    vorige maand had ik ook een vroege mk

maar mijn cyclus was het zelfde gebleven ik heb mijn ei gevoeld op de dag dat ik hem moest hebben en nu ja weer zwanger
    ben wel iets angstig maar goed afwachten maar

ik denk dat het aan de lengte ligt van de zwangerschap maar zeker weet ik het niet. is voor iedereen verschillend denk ik.

afwachten dus op je volgende ongi.

gr jojo29

9. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ sweetcandie: wat vreselijk dat je een mk hebt gehad!
    ik denk dat het verloop van je nieuwe cyclus afhangt van verschillende factoren. Bij mijn 1e mk (dat was met 12wkn) begon het bloeden rond 8 juni, uiteindelijk heb ik op 12 juli een curretage gehad, toen was het dus echt schoon. Toen is mijn cyclus pas echt opnieuw begonnen. Zolang er zwangerschapsweefsel aanwezig is, wordt de eisprong tegengehouden omdat je lichaam signalen krijgt dat je nog zwanger bent. Mijn mk nu was, net als bij jou, al vroeg. Ik denk dus dat je nu eerder 'schoon' bent. Je kan nu denk ik wel uitgaan van de eerste dag van het bloedverlies, maar hou er rekening mee dat je cyclus toch kan afwijken, je lichaam kan nog steeds van slag zijn.

10. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    @Jojo, wat goed dat je meteen zwanger bent geworden, hoop dat het blijft.. Proficiat meid.

Ja ik ga gewoon afwachten wanneer de bloeding stopt en dat ik mijn eerste ongesteld heid krijg.

IK zie wel, ga mij er ook niet zoveel mee bezighouden.

11. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    @Emmetje dank je wel meid.. Het heeft helaas niet gemogen.

Deel Deze Pagina