Mij waren ze vergeten bij z&k.. maar na 2x mailen had ik ze (dus 4 dagen gewacht voordat ik ze kreeg) gewoon in de gaten houden en anders een mail sturen.. Matcare leverde iedere keer de volgende dag (nooit problemen mee gehad).
Hoi, Ook is sluit me graag bij deze groep aan. Heb voor de geboorte van mijn dochtertje (inmiddels 3) 1 miskraam gehad en dit jaar nu 2 miskramen.
@Melanie wat shit zeg alweer een miskraam, das heftig... dikke knuffel... maar fijn dat je mee komt kletsen, samen op weg naar nu wel een gezonde zwangerschap! Heb je de miskraam fysiek achter de rug en weer een cyclus enzo?
Dames, Hoe gaat met jullie? Met mij gaat nu wel beter, mijn bloeding is bijnaaa gestopt.. Hey Melanie, WELKOM !!
Hey Melanie, wat k*t zeg van je miskramen. Ik vond 1 al balen... Hopen dat je snel weer zwanger bent, maar dat het dan wel goed gaat! Kan me voorstellen dat je het vertrouwens dan wel kwijt bent. Moeilijk hoor! Hier gaat het prima, voel me weer normaal. Heb net ook maar de ovulatietesten besteld zodat ik kan kijken of ik een ovulatie krijg de komende weken.. Wil wel graag zsm weer zwanger worden nl
Hi ladies, Ik heb dus 1 okt mijn curettage gehad. Als mijn cyclus normaal zou zijn, dus afgelopen weekend mijn eisprong (jammer dat ik precies dat weekend weg was en dus niet optimaal geklust heb ) had voor het weekend wat witte afscheiding, tijdens het weekend wat bloedverlies (misschien toch door eisprong) en nu zie ik wat droge, korrelige afscheiding. Zou er toch op kunnen wijzen dat ik regelmatige cyclus heb. Maar dat is dus even afwachten tot einde vd maand. Ik wilde het hier even delen omdat we allemaal bezig zijn met het ontdekken van onze cyclus en eisprong na mk, dus misschien hier wat optimistich nieuws voor jullie. Maar goed, misschien haal ik het allemaal in mijn hoofd en zie ik wat ik wil zien natuurlijk. Keep you posted!
@lex ik vind het zo gaaf, jouw verhaal loopt zo lekker synchroon met het mijne.... 1 oktober mk met pillen, afgelopen weekend dus wellicht eisprong, beetje bloed gehad, kan dus wel maar niets is zeker.... jij nog niet aan de ovutesten? ik krijg ze morgen @iris ook (voor het eerst?) aan de testen, ik ben hardstikke benieuwd @gonca fijn dat het bloed al bijna is gestopt, ik hoop dat je er snel vanaf bent!
echt? wat denk je dat het is? ik had tot vandaag nog nooit gehoord van ovulatiebloedingen, maar blijkbaar kan je ook bloeden met je ovulatie (!). De wondere wereld van het baby's maken...
Nee.. ovulatiebloeding kan het niet zijn bij mij ovulatietesten zijn heel licht.. of het moet een bloeding zijn die dagen voor de ovulatie is.. Ik heb 1x een ovulatiebloeding gehad, maar dat was op de dag van de eisprong zelf
@puella nog een restje misschien, zou het bij mij ook goed kunnen zijn... Ik heb vorige keer meegedaan met Moeders voor moeders, voor drie weken eigenlijk maar. Ik denk dat ik het nu weer zou ga doen, jullie?
Ik zou daar ook aan meedoen ja, net een afspraak gemaakt en toen kreeg ik dus een miskraam. Ga het misschien wel weer doen ja..
Hoe gaat het met jullie allemaal? Machtelt jij hebt toch bijna je nod ik duim voor je Hoe gaat het met je? Het bloeden is maar een beetje geweest, gisteren-middag 1x en vanmorgen bij afvegen... wel veel ongizeurpijn in mijn buik als ik een ei had gehad, zou ik denken aan een innestellingsbloeding.. maar ja mijn ovulatietest was bijna positief, maar niet zo als andere cyclussen en mijn temp is heel laag ik snap er helemaal niets van Ik hoop dat we allemaal snel zwanger zijn Liefs Puella
@puella balen dat het niet effe knalt! Misschien komt het nog, en is het gewoon wat later. Ik heb voor het eerst een ovutest gedaan en hij is hardstikke negatief... ik denk dat mijn eisprong nog moet komen.... ik hoop komend weekend... Ik hoop ook dat we allemaal snel zwanger zijn en zo hupsakee met zn allen naar een nieuw topic in het zwangere deel van het forum.
Heb vandaag een zwangerschapstest gedaan om te zien of het hcg uit mijn lichaam is en gelukkig was ie hardstikke negatief! Dat scheelt weer, nu maar wachten op een eisprong
Dames ik had vandaag na controle echo, Alles is mooi en schoon ! Ik heb nu alleen beetje bruinverlies. Gyn heeft ook gezegd dat ik weer gewoon verder kan! Spannend komende tijd
@Gonca Wat fijn! Dat is nou goed nieuws! Ik heb net Babies zitten kijken over vier babies in verschillende landen: Japan, VS, Mongolie en Afrika (nieuwe film, vers gedownload), wat een superschattige film. Ik was eventjes bang dat ik het nu niet zou trekken, maar ik vond het geweldig. Vooral dat Afrikaanse jongetje, wat een schatje.
Hi meiden, @hannes, wat grappig dat we inderdaad zo gelijk lopen. Ik gebruik geen ovu-testen. Was vorige keer de 1e ronde zwanger, wat helaas dan een mk werd. Maar ik ga het nog even zonder proberen. Merk dat ik nu onwijs aan het 'zoeken' ben naar kwaaltjes of symptomen wat op een zwangerschap zou kunnen duiden, haha. Enige wat we kunnen doen is afwachten. Nog minimaal 9 dgn voor mij. @Machteld: we zijn zo benieuwd hoe het met je gaat? Je kunt nu toch zeer binnenkort testen? X lex
Je kunt dus ook na je mk geen eispong hebben (mijn gyn zei het al) hopelijk deze nieuwe cyclus wel weer.. Ik duim verder voor jullie