Zwanger worden na een miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Hannes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannes

Hannes Actief lid

27 aug 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    @puella dus je was ongi? Dan nu hopelijk over twee weekjes wel een knaltest!

@Lex, ik hoop op goed nieuws op..wat is dan je NOD? 30 oktober?

In een ideale wereld zou ik op 31 oktober kunnen testen, maar mijn ovutesten geven helemaal niks, dus ik ben bang dat mijn cyclus een beetje van slag is, we zullen zien, ik denk dat ik dadelijk zwangerschapstesten en ovutesten door elkaar gebruik, ik weet helemaal niet meer wat ik kan verwachten....we zien het wel :) we houden het spannend ;)

2. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    @Hannes: In theorie zou mijn NOD inderdaad 30 okt zijn. Maar ik heb natuurlijk helemaal geen ovutesten gebruikt, dus heb geen idee of ik wel een ei gehad heb. Heb wel week na curettage een zw test gedaan en die was negatief. Dus ik kan wel gewoon testen en zien wat er gebeurt vanaf de 30e

Wordt spannend weekend voor ons ;)

3. Gonca

Gonca Bekend lid

27 okt 2009
    743
    0
    0
    Het is hier wel heel rustig, we zitten al in pagina 3.

Hoe gaat met jullie?????
    Met mij gaat goed, ik had vandaag zwangerschapstest gedaan,
    Hij is heel licht positief, ik denk over 6/7 dagen helemaal negatief wordt.

En dan komt mijn ei denk ik???:D:D:D

Spannendddd

En bij jullie hebben jullie eisprong al gehad? of gestest????

XXX

4. Adore

Adore Niet meer actief

Gonca je kunt een favorietenlijstje maken, dan vind je al je favoriete onderwerpen snel terug :)
    Zo doe je het: rechts in de grijze balk staat -> onderwerp tools.. dan kies je -> abonneren op dit onderwerp
    via gebruikersinstellingen kun je dan je favoriete onderwerpen terug vinden (zo kun je een heel lijstje samenstellen, die je snel kunt terugvinden.. de berichten waar het laatst op gereageerd zijn staan bovenaan).

5. Gonca

Gonca Bekend lid

27 okt 2009
    743
    0
    0
    Puella, dankjee wel meidd.

6. Hannes

Hannes Actief lid

27 aug 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    Mn ovulatietesten worden nu weer donkerder, ik snap er niks meer van... Kan dat ook betekenen dat je zwanger bent?
    Of zou nu alsnog een late eisprong in aantocht zijn?

7. Gonca

Gonca Bekend lid

27 okt 2009
    743
    0
    0
    Ik denk een late eisprong,
    Als je heel veel hcg heb dan pas slaat ovu-test positief.

Blijft spannend:D

8. Hannes

Hannes Actief lid

27 aug 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    @gonca ik denk dat je gelijk hebt, ik heb nu cervix-slijm.
    Hoe gaat het nu met jou?

9. Gonca

Gonca Bekend lid

27 okt 2009
    743
    0
    0
    Meid met mij gaat heel goed, net van de bioscoop.
    Ik ga morgen even zwangerschapstest doen, kijken of die negatief is. donderdag was mijn test nog licht positief.

Wanneer had jij na je miskraam negatief zw test? binnen hoeveel dagen?

Ik wil weer beginnen met ovutesten.

Heb je nog geklust??

Spannend he komende tijd..

10. Hannes

Hannes Actief lid

27 aug 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    Hee Gonca,

Mijn zw-test was negatief ik dacht na anderhalve week. Ik hoop dat jij ook snel een spierwitte uitslag hebt, voelt toch fijn hoe gek ook. Dan kun je weer vooruit!

We waren begonnen met klussen na 15 dagen, maar toen kreeg ik nog geen eisprong. Gisteren weer geklust en vanaf nu elke dag een paar dagen lang.... Ik ben superbenieuwd of en wanneer de ovutesten uitslaan, ik heb ze hiervoor nooit gebruikt. Spannend!

11. Adore

Adore Niet meer actief

Gonca mijn zwangerschapstest was op dag 20 na het verlies van het vruchtje helemaal wit (hiervoor altijd nog een streepje of schaduw te zien)..
    Ook de ovulatietesten waren de eerste week vrij donker (maar niet positief) ;) terwijl ik in het begin nog een HCG van 4.930 had ;) dus hier klopte het ook niet dat bij een knalpositieve zwangerschapstest een knallende ovulatietest hoorde ;)

Hannes spannend voor je, ik hoop dat je je eitje vind met de testen :)

12. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    Hallo meiden,
    Ik heb dit weekend weinig tijd gehad, dus moest weer even bijlezen.
    Gisteren hadden we een kraamfeestje van vrienden. Was best effe lastig. Ik gun het hun natuurlijk van harte, maar ik had daar natuurlijk graag gestaan met m'n eigen buikje van inmiddels zo'n 16 weken.
    @Hannes: Ik begrijp effe niet meer zo goed wat mijn lichaam aan het doen is. Zit nu zo'n 5 dgn voor mijn geschatte NOD (aangezien ik niet weet wanneer die komt na curettage)
    Had vanochtend weer een beetje bruinverlies. Kan natuurlijk van alles zijn. Misschien begin van ongesteldheid, innesteling? Of gewoon nog laatste naweeen van curettage...
    Pff, gek word je ervan als je niet weet wat je lichaam doet.
    Heb per ongeluk dit weekend zo'n vroege test gekocht (verkeerde doosje gepakt). Die kun je 4 dagen van te voren doen. Als ik hem nou toch in huis heb, misschien morgen of woensdag doen. Maar deze testen zijn natuurlijk heel HCG gevoelig, dus kan best zijn dat die vroege test positief uitslaat, omdat er misschien nog klein restje HCG zit. Een gewonen test was 2 wk geleden als negatief.

13. Hannes

Hannes Actief lid

27 aug 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    @Lex irritant he als je niet weet waar je aan toe bent met je lijf, herkenbaar! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Het liefst natuurlijk een positieve zw-test!
    Het is niet leuk om zo geconfronteerd te worden met je verlies he...dat herken ik ook.. hopelijk staan we over een paar maandjes met een bolle buik op feestjes!

Ik heb gisteren 50(!) zwangerschapstesten gekocht, van die dipsticks, op een Engelse site. Ik had daar ook ovulatietesten gekocht, ik hoop dat die morgen binnenkomen (op maandag helaas geen postbezorging). Dus ik kan weer wat maandjes vooruit, al hoop ik natuurlijk dat ze niet nodig zijn. Aan de andere kant zijn altijd nog drie vriendinnen/collega's die ook bezig zijn. Of we moeten allemaal meteen zwanger worden, dat zou geweldig zijn, maar statistisch gezien natuurlijk wel een beetje onwaarschijnlijk ;)

14. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Ik heb na ongeveer 1,5 week na mijn miskraam een zw.test gedaan en die was toen negatief (maar misschien ook wel eerder, maar heb dat niet getest).
    Snap op het moment ook niet veel van mijn lichaam, wanneer kan ik nou een eisprong verwachten?? Geen idee. Heb af en toe weer ongi krampjes onder in mijn buik, vaak hoofdpijn en moe. En last van mijn darmen. DIt had ik ook toen ik net zwanger was.. Het hcg is wel uit mijn lichaam dus daar zou het niet van kunnen komen.. toch? Ovulatietesten zijn ook nog zo negatief als het maar kan;).
    Nou afwachten maar weer!

15. Hannes

Hannes Actief lid

27 aug 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    't is wachten en weer wachten he, ik had het ook en dacht zelfs dat ik zwanger was, maar nu denk ik dat ik een eisprong krijg.
    Ik hoop dat het voor jou dat je signalen betekenen dat je zwanger bent! Wanneer ga je testen?

16. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Zwanger kan ik haast niet zijn, heb pas 2 weken geleden een miskraam gehad! Heb net nog een ovutestje gedaan en deze had een heeeeeeeeeeel licht streepje, dus het hcg komt eraan !? Geen idee, maar de vorige keer was ie echt WIT. Haha nu wachten en wachten en wachten idd. Bij een normale cylcus zou ik over een dag of 4 ook een eisprong hebben. Nu hopelijk ook, we zullen zien, deze week maar flink aan de klus :).

Hannes heb je positief gestest met een ovutest? Of merk je dat aan je lichaam?

17. Hannes

Hannes Actief lid

27 aug 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    Hee Iris,

Ohja, had ik ook kunnen zien aan je banner natuurlijk! Wij lopen dan misschien zo'n beetje gelijk op als jij nu ook een eisprong in aantocht hebt!

Ik had ook ineens lichte streepjes op mijn ovutesten en voorheen spierwit en mijn vaginale afscheiding is nu veranderd in doorzichtig slijm (eerst was het wit). Daarom denk ik dat mijn eisprong eraan komt. Ik test nog niet positief, maar ben voor de zekerheid alvast maar begonnen met klussen!

Trouwens niet je HCG (zwangerschapshormoon) maar je LH-piek (ander hormoon) komt er aan als je eisprong in aantocht is! HCG hopelijk dan twee weken daarna ;)

18. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Ok, weer wat geleerd ;)
    Ik kan het normaal trouwens ook zien aan doorzichtig slijm, dat heb ik nu nog niet. Hopelijk over een paar dagen wel! Succes met klussen in elk geval :D

19. Adore

Adore Niet meer actief

Hoe gaat het met jullie?

Mijn ongi is nog niet voorbij, hij was de eerste 4 dagen licht, maar nu begint het weer hevig met stolsels
    (zoals ik bij een menstruatie heb) ;)

Ik had dus de 1e cyclus na de mk geen eisprong gehad.. wel veel vruchtbare afscheiding en opeens erg donkere ovulatietesten (maar door tempen weet ik dat ik geen eisprong heb gehad) ;)
    Mijn gynaecoloog zei dan ook dat zo lang er nog hcg aanwezig is in het lichaam er geen eisprong zal zijn
    (dat je ook best 1 maand geen eisprong kunt hebben.. hij had gelijk bij mij) ;)

20. Adore

Adore Niet meer actief

Het is wel rustig hier.. volgens mij had dit topic toch beter bij zwanger worden kunnen blijven staan
    (zodat meerdere meiden dit vinden) ik zelf kijk ook bijna nooit bij de clubs, wel vaker bij zwanger worden :)

Deel Deze Pagina