Zwanger worden na een miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hannes, 27 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnn

Linnn Actief lid

23 jul 2010
    195
    0
    0
    Alles goed hier? Nog nieuwe ontwikkelingen?
    Ik ga morgen proberen te testen met een vroege zwangerschapstest! Ben heel benieuwd of ik gelijk had of dat het toch een hele korte cyclus + hele korte menstruatie was... Spannend!!

2. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Marr: Ik heb vandaag mijn ovutesten van Sensitest ontvangen. Ik heb er geen ervaring mee, word mijn 1e keer.
    @ Pat421: Waauw, wat goed zeg !!!!
    @ Blike: Jammer meid.. inderdaad maar weer afwachten.
    @ Linn: Wat spannend zeg !

Hier alles okee. Nog steeds heftig ongesteld. Vanmorgen bij de huisartsenpost geweest met mijn kleine meid. Blijkt ze oorontsteking te hebben. Neusspray meegekregen. Ze ligt nu net in bed, met het hoofdeinde omhoog voor haar oortjes. We hebben vannacht niet geslapen helaas :(

3. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Hey Rianne, sterkte met de kleine meid! Niet leuk he als ze ziek zijn...
    Hier alles prima, geen idee wanneer ik een eisprong kan verwachten gezien mijn ongi van 2,5 week. We klussen gewoon om de dag, aan ovulatietesten begin ik niet meer.
    Spannend Linn, we lezen het wel hier :)
    Fijn weekend allemaal!

4. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Dank je. Bah, wat een lange ongi zeg! Klussen om de dag is een goed idee!

5. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    @ Rianne, Ik heb zelf nog niks besteld. Zag hier gisteren een topic verschijnen over gratis proberen van babyboomshop ovutesten. Heb er direct achteraan gemaild. Hopelijk mag ik daar aan mee doen. Laat je weten hoe die van Sensitest bevallen?
    Hier nog steeds geen post, dus andere testen ook nog niet binnen! Beterschap met Lenthe!

Verder hier alles prima. Bloeden bijna gestopt, alleen nog heel klein beetje bruin. Dus ben me alweer helemaal aan het voorbereiden op een nieuwe klusmaand.. ;)

@Pat; gefeliciteerd met je mooie echo!! Geniet ervan!

6. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

@Rianne, beterschap met je kleine meid!
    Sensitest-ovulatietesten geven bij mij nooit een knalstreep, ik ben overgegaan op matcare en zwanger&kids... die geven wel knallers ;)

@Linnn, spannend :) ik duim voor je :)
    Welke testen ga je gebruiken?

7. Linnn

Linnn Actief lid

23 jul 2010
    195
    0
    0
    @Gerlin, ik gebruik die van Testjezelf. Met mijn eerste zwangerschap gaven deze namelijk enorme knaltesten, dus ik vertrouw op deze testen.

8. Gerlinda

Ik duim voor je meid :)
    Welke kwaaltjes heb je?

Hoe gaat het met iedereen?

9. Linnn

Linnn Actief lid

23 jul 2010
    195
    0
    0
    @Gerlin, Ik had gisteren heel erg hoofdpijn en mijn borsten beginnen ook weer gevoelig te worden. Maar ik had voor mijn laatste menstruatie ook gevoelige borsten, dus dat wil niet veel zeggen. Verder had ik de eerste zwangerschap (miskraam) ook niet veel kwaaltjes, op mijn borsten na.. Misselijk ben ik toen niet geweest. Ach ja, het is alleen maar afwachten helaas!

10. mar27

mar27 Nieuw lid

11 dec 2010
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik heb nu 7 weken geleden een miskraam gehad, was erg ingrijpend.
    Het was onze eerste zwangerschap.
    We waren erg geschrokken, ook omdat ik bang was dat het lang ging duren om weer zwanger te worden omdat ik een erg onregelmatige cyclus heb. Vorige week teste ik positief en die week ervoor negatief.
    We waren zo blij!!!
    Het schijnt dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent, dus dames succes! Komt allemaal goed!

11. Isodora

Isodora Actief lid

4 jan 2010
    173
    0
    0
    Ik ben nu aan het afwachten. Ik had 2 cycly van zo'n 6 weken en daar van uitgaande hebben we nu mooi op tijd 'geklust'. Nu dus wachten tot ik kan testen.... dat duurt echt zooooo lang. Ik had donderdag avond steken links onder in m'n buik en dat had ik gister ook en vandaag ook weer even.... zou dat een eitje kunnen zijn?
    Wachten is zo moeilijk.

12. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

Ik voeg mij even bij dit topic, heb niet alles terug gelezen maar ga vanaf nu wel mee lezen. In mei heb ik een vroege miskraam gehad bij +/- 11 weken. Een beetje een lang verhaal totdat alles 'weg' was, maar we hebben nu weer besloten om het opnieuw te gaan proberen. Mijn cyclus is sindsdien heel onregelmatig 24 tot 34 dagen. Ik ben al een paar maanden aan het temperaturen om een beetje 'inzicht' erin te krijgen maar het is niet echt duidelijk.
    Ik wens iedereen veel succes!!

13. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik ben gister echt met heeeeeeeel veeeeeel krampen ongi geworden:x
    Mijn lieve ventje vroeg ik hij me naar et ziekenhuis moest brengen zo veel pijn had ik! Maar bijna geen bloed:( Vandaag zijn alle krampen weg, en is de kraan in mij open gegaan:$

Nu gaan we maar voor een kerst beebje, als alles klopt 24 dec mijn eisprong! 1tje hoop ik dit keer:p!

Hoe is het met jullie? Hannes gaat het een beetje met je? niet meer zo emo?

14. Esthertie

Dat klinkt niet prettig, gelukkig was het maar een dag.
    Succes en een beeb gemaakt met kerst is ook leuk!!
    Ik was de vorige keer (MK) op 2e kerstdag uitgerekend.

15. Gerlinda

En al getest? ik ben heel benieuwd en hoop dat je een licht streepje op je test hebt staan ;)

16. Gerlinda

@Maantje, balen van je ongi :(
    Hopelijk krijg je van de kerstman een mooi bevrucht eitje ;) ik duim voor je meis :)

17. Gerlinda

@Esthertie, voel je al iets? ik zie dat je bijna je nod-dag hebt ;) spannend!!

18. Esthertie

Nee voel niets, maar de vorige keer heb ik ook niets gemerkt, deed toen een test na 2 weken na NOD. En mijn cyclus is afgelopen tijd sinds MK 24 a 34 dagen dus teller klopt niet helemaal. Geen pijl op te trekken nu, moet gewoon nog 2 weekjes wachten denk ik.

19. Linnn

Linnn Actief lid

23 jul 2010
    195
    0
    0
    @Gerlin, Ja wel getest, maar helaas geen streepje te bekennen! Dus we weten nog niks.. Maar goed ik geef de moed nog niet op ;)!

Hoe is het met jou? En met de rest?

20. Isodora

Isodora Actief lid

4 jan 2010
    173
    0
    0
    Vandaag een beetje bruinverlies, terwijl ik volgende week pas mijn nod heb... wie weet...

Deel Deze Pagina