Jeetje mar, dus jouw miskraam is al 1,5 jaar geleden! Dan wordt je geduld wel heel erg op de proef gesteld. Ik hoop voor je dat het snel lukt!!!
Dank je Lex.. Ja wordt idd goed op de proef gesteld maar we blijven gewoon hopen Je begint er op een gegeven moment aan te wennen dat je ongesteld wordt. Het eerste jaar was het elke maand een ramp als ik weer ongesteld geworden was.. Wil ook niet weten hoeveel euro's ik aan testen heb vergooid Nu ga ik er gewoon vanuit dat ik ongesteld wordt en stiekem hoop ik dan toch dat het raak is! Was na de miskraam erg aangekomen en ben nu gezond bezig met eten en goed aan het sporten dus hoop dat als mijn gewicht weer iets naar beneden gaat dat het dan misschien wel lukt. En als het met een half jaar nog niet raak is gaan we denk ik maar na de dokter. Wel vreemd want de 1e keer was ik aan de antibiotica waardoor de pil niet meer had gewerkt. Toen waren we allebei super vruchtbaar en ook heel blij met de zwangerschap ook al was het niet gepland ( we waren nog maar 8 maanden samen ) Ik was direct dolblij en mijn vriend moest nog even wenne. toen hij ook aan het idee gewend was en blij was dat ie pappa werd ging het helaas mis. Had dus ook gehoopt omdat het toen er dwars doorheen ging, het na een paar maanden wel weer zou gaan lukken... Zie dat voor jou de datum er aan zit te komen.. Die dag tijd heb ik het wel even moeilijk gehad, helemaal omdat een vriendin van mij net een maand daarvoor was bevallen. Heel veel sterkte de komende tijd maar ik weet zeker dat het goed gaat komen. Ooit houden wij ook weer een positieve zwangerschapstest in handen
@Hannes: gefeliciteerd met je zwangerschap!! Hopelijk gaat alles voorspoedig, maar daar moet je op vertrouwen. Was jouw cyclus na de miskraam direct weer op regel? Jij hebt, denk ik, dan ongeveer in oktober een miskraam gehad. Ik half november, maar ben nog maar één keer een beetje ongesteld geweest. Dus nog niet echt het gevoel dat mijn cyclus op gang gekomen is. Vier maanden voelt, denk ik voor je, onwijs lang (als ik aan mijn 3 maanden denk ), maar ik ben erg blij voor je dat het nu gelukt is. @Lex: Was je snel zwanger (toen je een miskraam kreeg)? Ik hoop echt voor je dat jij ook snel een positieve test in handen krijgt. Maar dat hoop ik voor iedereen die hier mee leest en schrijft. Want dat wensen we allemaal. Wat kan vijf maanden dan lang duren hè? @Ukkie: Jeetje jij bent een snelle! Wauw! Super voor je. Gefeliciteerd! @Mar28: Jij ook veel succes! Duurt wel lang zo hè? Erg vervelend voor je. Wat een engelen-geduld moet jij hebben zeg! Maar ooit wordt je geduld beloond Hier is helaas, denk ik, de menstruatie begonnen. Maar het is nog geen helder bloed, alleen maar bruinachtig. Het is nog niet echt doorgezet, maar volgens planning zou die morgen beginnen, dus ik bereid me er op voor. Baal er wel van, maar het is helaas niet anders. Heb nu ook echt een beetje menstruatieachtige buikpijn :x
Hè ploon dat is niet keuk als het doorzet in ongi, had je wel je ei gespot en op het juiste moment geklust?! Knuffel
Hi Hannes!!! Wat super goed zeg!!! Gefeliciteerd op naar een knaltest!! en natuurlijk een plakbeeb!!! Ik ben ook heel erg onzeker hoor heb al tig testen gedaan volgens mij nu al 6 en heb er nog 2 liggen Ik wil een knaller!!!
Hoi Florabella, ja ik had een positieve ovu-test, maar er eigenlijk niet zo heel veel vertrouwen in. Omdat m'n ongi niet veel voorstelde en ik dus niet zeker wist of het wel echt een eisprong was (maar heb inmiddels begrepen dat een positieve test toch echt bijna altijd wel een eisprong betekent) en omdat ik helemaal geen slijmerige afscheiding (sorry) had. Dus ik was al een beetje bang dat het niet goed zou gaan. Maar er uiteraard wel op gehoopt en volop geklust Had wel steken in m'n buik, maar verder geen symptomen. Maar ik blijf hopen totdat het echt doorzet. Dan is het niet anders en maar weer hopen op een volgende maand. Hoe lang geleden heb jij een miskraam gehad? En hoe is het bij jou verlopen? Zijn er meerdere mensen die er wel eens aan denken, dat als het volgende maand (of één dezer maanden) wel lukt dat de kleine dan rond Sinterklaas of Kerst geboren wordt? Oh, ik zou zo gelukkig zijn als het lukt (maar vind het wel jammer in die periode - maar dit is zeker geen reden om een paar maand te stoppen). @Maantje85: Jij ook super gefeliciteerd!
Dank je... Ik had het zeker niet erg gevonden als het in dec zou zijn... Ben zelf van eind nov en vond het altijd super leuk al die kado's en dan wij zijn er 32 rondes voor bezig geweest dus al was het met maakt niet uit welke feest dag dan ook.... Het werd wel is tijd
Het is ook zeker niet dat het me uitmaakt (ik hoop dat niemand me verkeerd begrijpt hierin), want ik zou mega blij zijn, maar toen ik zwanger was, zou ik in juni uitgerekend zijn. Dat leek me zo mooi. En nu denk ik er wel eens aan.... stel je voor het lukt wel één deze maanden.... dan zou het december zijn.... dat lijkt me minder voor het kindje zelf, maar ik zou super gelukkig zijn, hoor. @Maantje: wat bedoel je met 32? 32 maanden? Dan is je wachten echt beloont!
He meiden, Jeetje Mar wat een verhaal! En wat raar he dat het toen door de pil heen lukte en niet niet meer! Ik heb dat ook een beetje. Was vorige keer in 1e ronde zwanger. Dus na mijn mk dacht ik dat het wel weer zo gepiept zou zijn. Nu is het natuurlijk nog 'maar' 5 maanden en geen 1,5 jaar zoals bij jou. Maar toch maakt dat onzeker. Ik ben ook gecuretteerd dus heb toch een beetje de angst dat er iets is misgegaan (ook al was de controle ok). Nou meiden, laten we hopen dat het ons allemaal snel gegund is!
Hannes en Maantje: Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! Ik zit op cyclusdag 21 en heb eindelijk een ovulatietest die naar het positieve neigt, de controlestreep en de teststreep zijn even donker. Dus komende dagen kan ik mn ovu verwachtem, tis de eerste maand dat ik de testjes gebruik dus ik weet niet of ik nog een donkere streep ga krijgen. Jammere is dat mn man morgenavond niet thuis zal komen, hij gaat 1 nachtje ergens ander overnachten omdat hij 2 dagen op dezelfde verre plek moet werken. Ik dacht al toen hij het me vertelde dat mn eisprong vas in die dagen zou zijn. Vanavond (of morgenochtend) er dan maarweer ff tegenaan en dan hopen dat het genoeg zal zijn.
ik zou in de ochtend klussen en dan de avond dat hij terug is meteen weer. Dan zit er niet teveel tijd tussen dus heb je nog een prima kans!
Ik had een eergisteren een positieve test, mijn temp is nu ook aan het stijgen. Even hopen dat het doorzet. We hebben voldoende geklust dus daar kan het niet aan liggen. Heb nu (1e ei na de mk) wel veel klachtjes van mijn eisprong. Dus ik ben benieuwd!
Hé Lex, hier ook meteen ronde 2 raak! Helaas een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik dach toen ook..ach, ik was meteen zwanger, zal wel weer snel raak zijn. Niet dus..inmiddels hier ook alweer 4 maanden verder...
@ploontje Het geeft echt niet hoor als je het leuker zou vinden dat je kindje inde zomer wordt geboren. Ik was ook uitgerekend in juni en dat leek mij ook een mooie tijd. Nu heeft een vriendin van mij eind november een kleintje gekregen en dat was toch ook wel erg leuk! Gezellig binnen zitten enige nadeel is dat je dan niet buiten kan lopen als het erg koud is... Laten we hopen dat we een winter kindje krijgen, betekend dat in ieder geval dat wer snel zwanger zijn @lex, 5 maanden is ook frustrerend hoor, helemaal omdat je hebt gevoeld hoe hey is om zwanger te zijn en dat wil je dan zo snel mogelijk weer... Gaat helemaal goed komen! @maantje85 wow 32 maanden wat lang... Super dat je nu zwanger bent, gefeliciteerd! Nu moet hey wel goed gaan, je hebt zoveel geduld gehad en dat mag wel beloond worden! Geniet ervan... X
He Dames! Ik ben trouwens begonnen met temperaturen, vriendin van mij doet dit en ze heeft al een heel mooi overzicht wanneer haar eisprong is. Ik hoop dat het gaat werken. Fertility friend.com @Ploontje wat vervelend dat je menstruatie weer doorkomt, bij mij begint het ook elke maand op die manier, in het begin had ik steeds hoop maar nu weet ik precies dat het mijn menstruatie is... Hoop voor je dat het de volgende maand raak is... Voor iedereen die nog niet zwanger is heeeel veel succes! Het gaat ons allemaal uiteindelijk lukken! Liefs Mar
Een herfst/winterkindje zou ik geweldig vinden idd. Dan houdt dan idd in dat we snel zwanger zijn. En dat hoop ik voor iedereen. Wij zijn beiden in de lente/zomer jarig dus misschien is het juist wel leuk een kindje in een heel ander seizoen Ach, dan gaan we voor 11-11-11 hihi Zo ver denk ik soms al (hebben meerderen dat?). Dan denk ik: Stel je voor het lukt deze maand, dan ben ik dan en dan uitgeteld.... Misschien veel te ver denken, maar het gaat niet uit mijn hoofd. Al doe ik nog zo mijn best. Zelfs het klussen in ons nieuwe huis zorgt er niet voor dat ik er een dag niet aan denk. Maar ach, dat zal wel iets vrouwelijks zijn, denk ik. Temperaturen heb ik nog nooit gedaan. Maar door de ovu-testen weet ik ook niet wat voor meerwaarde dat heeft (alleen dan dat het veel goedkoper is ). Het was idd erg jammer dat ik weer ongesteld werd. Maar eigenlijk was ik er na een dag ook wel heel blij mee. Aangezien ik na mijn curettage niet meer echt ongesteld ben geweest... Nu doet alles het dus weer en dat is wel een fijn idee. Wist niet dat ik blij kon zijn met een menstruatie (al had ik het liever anders gezien natuurlijk). @Florabella: ik hoop voor je dat het vele klussen deze maand zin heeft gehad en je over een paar weken heel blij zult zijn.