Ik neem mij ook altijd voor om er niet teveel bij stil te staan maar dat lukt niet echt haha... Helemaal tijdens de sex denk ik zal het dan nu raak zijn? Erg hé? Maar ik denk dat iedereen die graag een kindje wil er wel mee bezig is.. Je kan dat gevoel niet zomaar uit schakelen. Het is zo makkelijk gezegd dat je er niet teveel bij stil moet staan maar doe dat maar eens.. Lfs
@Ploon: Ik denk precies hetzelfde hoor! Zo van: 'als het deze maand raak is dan.... En als het volgende maand raak is dan... En ook ik denk er elke dag aan. Grappig dat materiele zaken ook opeens veel minder belangrijk worden. Gister is bij ons de nieuwe keuken geplaatst. Echt super mooi! Echt helemaal onze droomkeuken, maar om nou te zeggen dat ik daar nou blij van wordt... Twee roze streepjes, daar wordt ik echt blij van! Ik ben trouwens hele dag al beetje misselijk. Kan natuurlijk heeeel goed ergens anders van zijn, maar ga dan toch een beetje hopen. Of misschien ben ik wel misselijk omdat ik zo graag weer zwanger wil worden. Je hoort wel eens van die gekke dingen die je lichaam doet. Ik had gister stiekem een testje gewaagd, maar die was hartstikke wit. Kan natuurlijk te vroeg zijn, want mijn NOD is zondag (gebaseerd op 28dgn cyclus), maar ik heb ook vaak cycli van 26 dgn, dus dan was het 2 dgn voor NOD, dus vond dat ik de gok wel kon wagen (met een vroege test) Maar goed, die was spierwit, dus nu wacht ik toch maar even af tot in ieder geval zondag (als ik dan niet al ongi ben geworden)
@Lex; die 'wacht'tijd is echt verschrikkelijk. Nu ik in de periode tussen m'n ongesteldheid en m'n ei zit ben ik er (iets) minder mee bezig (vooral als ik ga slapen) dan als ik tussen m'n ei en m'n NOD zit. Hebben jullie dat ook? @CenM: heb je een positieve ovu-test gehad??? @maantje85: hoe gaat het met je? @Lex; maar een mooie keuken kan ook wel heel mooi zijn… Maar ik begrijp precies wat je bedoelt.
@ploon: Wat lief dat je het vraagt!! Ik ben er soms een paaar dagen niet en dan zie ik dat er weer veel bijgekletst is, liefst wil ik op iedereen reageren maar ben dan beetje lui.. Ik heb gisteren een streep gehad die net zo donker was en vandaag weer, ik hoop dat die nog donkerder gaat worden, maar dan moeten we maar ff zien. Maar ik vertrouw niet alleen op de testjes, want ik voel ook regelmatig aan mn baarmoedermond, en vorige maand voelde ik overduidelijk wanneer die dicht en open was. En gisteren was hij nog dicht. Vandaag voel ik dat ie al wat aan het openen is, maar nog niet zo open als de vorige maand, dus ik denk dat wanneer de bm op zn piek zit qua 'openheid' dat ik dan mn ei heb, dus ik hoop dat dat morgen of zaterdag pas is anders mis ik mn ei omdat mn man er niet..
Ik heb dat trouwens ook, de tijd tussen menstruatie en ei is heerlijk relaxed en optimistisch (behalve eerste ongidag). Maar de tijd tussen ei en nod is zenuwslopend.
@CenM: misschiene een vreemde vraag, maar hoe voel je dat? Of beter gezegd wat moet ik wel/niet voelen?
Hi meiden, Helaas, deze maand mocht het niet zo zijn. Ben vandaag ongesteld geworden. Op naar ronde 6 dus Ik ben er inderdaad ook minder mee bezig in het eerste gedeelte vd cyclus. Ik reis vrij veel voor mijn werk, dus hoop dan altijd maar dat de vruchtbare dagen niet vallen als ik van huis ben. Maar tot nu toe ging dat altijd goed. Maar die laatste 2 weken ga je zo ontzettend op alles in je lichaam letten! Maar goed, was wel even flinke terleurstelling vanochten. Nu maar weer positief (proberen) de volgende maand in te gaan. Voordeel is dat ik niet zwanger ben op wintersport, dus dat ik daar lekker kan skien en drinken
Balen zeg, Lex! Op naar maart..... Veel plezier op wintersport (ja, dat is dan toch echt anders als je zwanger bent). Geniet op de piste en van je wijntje/biertje!
Ik heb gelukkig gisteren en vandaag echt een positieve ovulatietest gehad, en gisteren was man er weer dus dat was wel fjn!
hallo, ik weet niet of ik mijn vraag op het juiste topic plaats maar vanwege de titel dacht ik..het kan vast. Ik denk dat ik in januari een vroege miskraam heb gehad met 4 weken. Die maand voelde ik me 'anders' en was aan het wachten op mijn nod. 4 dagen voor mijn nod waren mijn man en ik aan het stoeien (nee niet klussen..stoeien)op de bank en trok hij mijn handen onder mij vandaan waardoor ik met mijn onderbuik op zijn knie viel. Ik voelde toen een hele felle steek in mijn buik en verloor wat bloed. de steken hielden aan en volgende dag zette mijn menstruatie door. Die was vele malen heftiger dan anders en hield ook langer aan. Nu is mijn vraag....áls dat inderdaad een vroege miskraam is geweest kunnen we dan gelijk weer zwanger worden of slaat je cyclus dan een eisprong over? (sorry als ik hier helemaal verkeerd zit maar dan hoor ik het wel) voor jullie allemaal heel veel succes!
Hoi petra Ik heb met bijna 6 weken een gehad, mijn cyclus is meteen weer op orde gekomen. Gem zat ik op 32 dagen voor mijn mk, deze keer heb ik het verlies van het vruchtje als dag 1 aangemerk van mijn ongi en kom ik nu waarschijnlijk op 31 dagen. Heb deze ronde wel ovu testen gebruikt om te checken of alles weer op orde was, dus dat zou je kunnen doen. Succes!!
Hoe gaat het nu met je?? Al een afspraak gemaakt met de vk en voor een echo? Het is rustig hier op het forum. Jammer. Hier nog geen ei in zicht. Dacht gister dat er iets ging beginnen (slijm) maar dat was maar eenmalig. Het duurt ook nog een paar dagen. Wel een druk weekend voor de boeg, maar ach dan moeten we maar tussendoor klussen..... Toch gister wel met de ovu-testen begonnen. Je weet maar nooit. Hoe is het verder met iedereen? Al roze nieuws?
Petra, dat verschilt per persoon. Ik heb een curettage gehad en dat is misschien wel weer anders dan een vroege spontane miskraam. Ik heb 57 dagen op mijn ongi moeten wachten en tussendoor geen ei gehad. Maar er zijn ook positievere verhalen, hoor. Maar gewoon weer gaan klussen en je ziet dan wel.... Of misschien al ovu-testen gebruiken.... maar wanneer je dan moet beginnen kan ik je echt niet zeggen (miss 14 dagen na je miskraam). Succes ermee!