@tinkelbel ik hoop voor je dat het toch raak is, het kan volgens mij wel, ondanks het bloed... maar ja het kan ook ongi zijn....Wanneer verwacht je de testen? Spannend! Ik duim voor je!
@Hannes: heb zojuist een zwangerschapstest via internet besteld. Hopelijk is ie donderdag binnen per post. Dan testen. Heb al eens eerder mk gehad en daarna gezonde zoon geboren. Voel mij wel zwanger, opgezette buik, troebele urine, dikke pukkel in gezicht Allemaal symptomen die ik bij eerdere zwangerschappen ook had. Dus we blijven hopen
@Hannes; die vroege testen kun je volgens mij 4 dagen voor NOD doen. Weet je wel zeker dat al je HCG uit je lichaam is na je mk? Vroege testen zijn heel gevoelig en meten volgens mij al tussen 5-10 HCG. Kan natuurlijk zijn dat je nog heel klein beetje HCG hebt van je mk en dan zou de test vals positief kunnen zijn. Maar goed, je kunt natuurlijk wel testen. Ik heb ook zo'n vroege test gedaan vorige maand (tegen beter weten in, maar ach) en die was spierwit. Wist ik in ieder geval zeker dat al mijn HCG uit mijn lichaam was Nou Hannes, we blijven hopen. Zou wel eens leuk zijn om goed nieuws te hebben in dit topic! @Tinkelbel: voor jou hoop ik natuurlijk ook dat je zwanger bent. Misschien heb ik het gemist, maar wanneer heb jij een mk gehad? Hoeveelste ronde na mk is dit voor jou? x lex
Dames tijdens klussen, Heeft mijn man wat gevoeld? Wat kan dit zijn ? m'n baarmoeder? Hij zegt dat het hard was? Als het mijn baarmoeder is? zit baarmoeder dan zo laag? Heeft iemand van jullie dit ook gehad?
Lex vroege testen zetten ze ook op de testen die 20 HCG nodig hebben, zoals matcare, sensitest, zwanger en kids en kruidvat (in de bijsluiter staat dan te gebruiken vanaf 4 dagen voor nod).. Gonca waarschijnlijk is het idd de baarmoeder die je man voelde.. hij zit lager als je niet vruchtbaar bent en voelt hard. Tinkelbel spannend voor je Hannes voor jou ook spannend ik teste bij mijn vorige zwangerschap al op 8dpo.. en zag een lichte schaduw, iedere dag werd het lijntje donkerder ik had duidelijk de innestelling gevoeld, daarna heb ik iedere dag getest (ik had ook zoveel testen in huis, ha ha) ik duim voor je meid Met mij is alles oké.. gisteren geen bloed meer wel heel veel vruchtbare afscheiding (zo snel na de ongi) dus wij zijn er weer voor aan het gaan
Hoi Dames, Ik heb vorig jaar een miskraam gehad op drie maanden, vruchtje was blijkbaar wel al afgestorven op 8 weken. Heb toen een curtage gehad. Het kindje was zowiezo een wonder omdat bleek dat ik niet spontaan zwanger kon worden. Gebruikt na mijn jongsten, nu 15 jaar nooit geen pil meer. Dus ik ging er vanuit het is een eenmalig wondertje geweest. Het bleef me wel zeer doen vooral als ik babys zag. Maar was er niet mee bezig terug zwanger te worden. Maar 7 maanden later bleek ik weer spontaan zwanger te zijn, en ik ben nu 20 weken zwanger. En dan wordt er gezegd dat je op je 40ste minder vruchtbaar bent, volgens mij de verkeerde wereld bij mij haha. Maar veel succes voor iedereen en hoop dat jullie allemaal snel een wondertje in jullie armen mogen houden.
@Lincy, wow gefeliciteerd! Ladies, ik moet heel even 'klagen'... Heb net te horen gekregen dat mijn schoonzus zwanger is. Natuurlijk ben ik heel erg blij voor hen. Ze hebben zelf vorig jaar een mk gekregen bij 14 wk. Maar ik merkte wel hoeveel dit met me deed. Ze is nu 14 weken en ik was nu 16 wk geweest. Hadden we zo leuk samen zwanger kunnen zijn! Wel heel lief van ze dat ze het ons even apart vertelde en niet in de 'groep' (we hebben etentje met de hele familie deze week). Ik vind het heel slecht van mezelf, dat het me toch ook zoveel pijn doet. Waarom kan ik nou niet gewoon heel blij voor ze zijn, zonder zelf verdriet te voelen? Ben blij dat dit forum er is, want dan kan ik het toch even uitspreken.
@lex ik snap het zo goed, ik voel met je mee. Ik gun het mijn vriendinnen zo van harte, maar ik zou het zo pijnlijk vinden als ze nu zwanger zouden worden en ik nog niet. Het liefste ben je tegelijk zwanger, maar dat kan je helaas niet plannen... Jouw verdriet mag er zijn hoor bedenk dat wel, net zo goed als haar geluk. Fijn dat zij daar ook rekening mee houdt. Shit dat je daar nu mee geconfronteerd wordt, liever had het nog even geduurd, bijvoorbeeld als jij ook weer zwanger bent . Hopelijk duurt dat niet lang meer. Dikke knuffel!
@gonca ik denk ook dat het je baarmoeder is die nu wat lager ligt en harder is, dat gebeurt elke maand.
Lex natuurlijk ben je verdrietig, je zou graag samen zwanger zijn.. hopelijk lukt het heel snel en kunnen jullie alsnog samen zwangeren Fijn dat ze jullie eerst hebben ingelicht, ze vonden het vast ook moeilijk..
@ lex, thx meid. En ik weet wat gevoel dat je doorstaat nu. Zelf heb ik het jaren terug ook meegemaakt. Geraakte niet spontaan zwanger, vriendinnen, nichten werden allemaal voor me spontaan zwanger. Wat voelde ik mij slecht, barstte in tranen uit terwijl ik het hun wel gunden. Maar komop meis, laat de moed niet zakken en binnenkort ben jij degene die zal stralen. Ik heb met behulp van clomid vier prachtige kinderen op de wereld gezet, waaronder een drieling. En nu spontaan zwanger, dus zoals Hannes zegt de wonderen zijn de wereld niet uit, dat roep ik nog elke dag tegen mensen die zien dat ik zwanger ben. Ben er ook nog steeds van verwonderd. Ik duim voor je. @Hannes jij ook bedankt meis, en ik hoop dat ik iedereen er een goede moed mee kan geven met mijn verhaal. Ik duim ervoor dat ik jullie snel kan feliciteren, hou de moed erin meiden
Nog steeds veel vruchtbare afscheiding en ovulatietest wordt al donkerder (gisteren en eergisteren sneeuwwit en nu mooi duidelijk streepje, jippie) Hannes ik zou geen geduld hebben als ik jou was ik zou naar kruidvat rennen en de 2v5 euro testen halen die geven vaak al 10 dagen na eisprong positief aan Heb je de testen nog niet?
Thanks meiden voor de lieve woorden. Inmiddels gaat het wel weer... Was er even van ondersteboven, maar moet toch ook gewoon aan het werk vandaag @Hannes: ik ben het eens met Puella, zou ook naar de kv rennen, haha @Puella; ziet er dus naar uit dat je heftige ongi geen invloed heeft gehad op je cyclus! @Lyncy: Een drieling! Jeetje dat is wel heftig denk ik? En die zijn nu 15 jaar begrijp ik?
hahahaha ik heb nu nog niet zo'n haast, straks als de testen er zijn, dan ga ik 's morgens en 's avonds testen en misschien wel tussendoor ook nog... en wie weet als het lang duurt voordat ze er zijn ren ik nog naar de kv...ik heb nog steeds een zeurend onderbuikgevoel, maar ik heb gisteren de gyneacoloog gebeld en die zei dat het normaal was en dat als na 12 weken na de mk nog steeds voelde, dat ik dan contact op moest nemen (maar mag altijd bellen als ik ongerust ben, dat zei ze er ook bij, dat vond ik erg fijn). Ik fiets de laatste dagen erg veel, ik weet niet of dat wel goed is, ik heb ook een paar wijntjes afgelopen week. Ergens verwacht ik namelijk niet dat ik zwanger ben, aan de andere kant voelt mn buik wel hetzelfde... je weet het niet... superleuk dat jullie zo meeleven! @puella wat fijn dat je al weer een eisprong in aantocht hebt, gelukkig geen ellenlange cyclus ondanks de lange ongi....
@puella, thx meid zal er zeker van genieten @ lex de beginjaren waren wel hectisch, maar ik zeg altijd lachend, ik heb het overleefd, en nu zijn het inderdaad drie pubers van 15 jaar, en dan nog een tienerzoon van 18. Dus de baby is een nakomertje. Is inderdaad leuk hoe iedereen hier samenleeft met elkaar, voor sommige onder jullie een enorme grote steun, zo hoort het ook. groetjes meiden
Lincy hoelang ben je eigenlijk zwanger? (misschien een leuke banner in je handtekening plaatsen, je kunt dit doen via gebruikersinstellingen en dan handtekening wijzigen.. als je bij iemand een leuke ziet of hier boven in het forum, kun je de bbc-code in de handtekening plakken.. en zo heb je een leuke banner en kunnen wij met je meespieken, ha ha). Oh wat leuk een nakomertje.. die zal verwend worden Onze oudste was 7 toen onze dreumes geboren werd ze zijn zo lief voor elkaar
Hoi Puella, Eens testen of mijn banner het hier ook doet, heb hem ook op een andere site staan. Als niet lukt blijf ik even proberen hier haha. Maar ik ben nu net op de helft, ik ben 20 weken zwanger. Kindje zal echt wel verwend worden, ik zie dat met mijn kinderen en het zoontje van hun papa, wij zijn inmiddels gescheiden. Dus dit kindje van mijn vriend zou ook licht terug moeten brengen in mijn leven zodat ik het verleden helemaal kan afsluiten.