Hoi dames, ik heb op 20 juni een miskraam gehad en nou vraag ik mij af met wat voor cyclus ik nou rekening moet houden om opnieuw weer zwanger te worden. Ik had normaal een cyclus van 27/28 dagen. Kan ik daar nu ook vanuit gaan? We klussen nu om de dag om zo veel mogelijk kans te maken. Dit zou toch goed moeten zijn of niet? Groetjes Liesje
Hoi Liesje, je cyclus duurt meestal langer na een mk en dus kan je geen rekening houden me je cyclus voor de mk. Bij mij duurde die 6 weken, voorheen was dat gemiddeld 5 weken...
oh wat erg maar ik ging eigenlijk een beetje van mijn normale cyclus uit, omdat ik hier van zoveel dames gelezen heb dat ze gewoon na 4 of 5 weken alweer ongi waren.... op basis van mijn normale cyclus zou ik morgen mijn ei moeten krijgen
na mijn eerste miskraam was mijn cyclus een warboel geworden. De eerste menstruatie kwam na 4 weken weer op gang..maar de maanden erna...pff. Ik ben toen maar met ovutesten begonnen. Na mijn 2e miskraam herstelde deze zich weer een beetje en had ik een cyclus van 32/33 dagen. Nu sinds een paar maand weer 28/29. Dus kan lang duren.. Liefs!
Ik had eigenlijk ook gehoopt dat mijn cyclus weer normaal zou worden na mijn curretage! (11 juni) Ik ga uit van mijn langste cyclus = 35 dagen... Succes Liesje!