Hoi allemaal. Ik ben nieuwsgierig na hoeveel rondes het bij jullie raak was. Bij mijn eerste zwangerschap was het meteen raak en ik zit nu in de vierde ronde voor een broertje of zusje. Groetjes Linda 8)
de eerste zwangerschap de 2e maand, de 2e zwangerschap 8 maand later (beide miskramen) En nu zijn we weer 9 maand later en nog niets... Gr, paula
Bij mij was het in ronde 6 raak, helaas MK bij 11 weken. Daarna in ronde 3 raak, helaas MK bij 7 wkn. Nu zit ik in ronde 2 na 2e MK...............
1e zwangerschap meteen raak, helaas werd dit een miskraam. Toen ben ik gecuretteerd, 1 menstruatie afgewacht en toen meteen weer 1e ronde na mk zwanger!
Bij ons was het in de 6e ronde raak, helaas miskraam Nu zit ik weer in de 2e ronde na de miskraam (eerst een menstruatie afgewacht). Ik hoop dat het deze maand weer gaat lukken!
Hey anouk.. ook al zo naar... Heb je al hulp bij het zwanger worden gezocht of wil je dat niet.. Liefs, paula
In 2006 zwanger geraakt (en MK's gehad): Ronde 4 Ronde 8 Ronde 10 Nu in ronde 6 na laatste MK. Je ziet het zo vruchtbaar als ik in 2006 was laat het nu een beetje de wensen over. Maar goed...WE ZULLEN DOORGAAN