Matcare testen van de site

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Liesje76, 2 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Hoi dametjes....

Ik heb gisteren de matcare testen hier van de site besteld en er staat bij dat je deze kunt gebruiken vanaf 4 dagen voor je NOD.

Wie heeft hier ervaring dat dit inderdaad werkte? Of heeft iedereen met deze test alleen nog maar negatief getest.

Ik wilde deze testen graag hebben omdat ik op 20 juni een miskraam heb gehad en niet precies weet wat mijn cyclus deze maand is en we alweer druk bezig zijn om zwanger te worden.
    Op basis van mijn normale cyclus zou ik op 17 juli kunnen testen maar omdat mijn vent op 14 juli jarig is wil ik eerder testen en hem een leuk cadeautje kunnen geven op zijn verjaardag als het raak is.

kan deze test echt positief testen 4 dagen voor NOD?

Groetjes Liesje

2. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Hoi,

Ik had de testen van Matcare (dipstick) en heb er 4 dagen voor NOD positief mee getest.

Maar om teleurstellingen te voorkomen is het natuurlijk nog altijd het beste om te wachten tot na je NOD.

Veel succes.

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik heb de cassettes besteld....

werken die net zo goed?

4. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Helaas geen ervaring met de cassete.

5. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Bij mij lieten de cassetes nooit iets zien...

Ik zou ook even afwachten hoe je cyclus verloopt,want zie dat je net een mk hebt gehad. Bij mij ging mijn cyclus na de mk van een cyclus die je op de klok gelijk kon zetten naar een grote warboel en de eerste menstruatie kwam pas na 6 weken dus ik zou eerlijk gezegd niet vroeger gaan testen dan gewoonlijk je NOD zou zijn. Bovendien kan het gebeuren dat er nog "rest hcg" van je mk in je urine zit.

Deel Deze Pagina