5 dagen voor nod vaag gevoel

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nora90, 3 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora90

Nora90 Bekend lid

3 mei 2014
    531
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

De 23ste van april heb ik mijn eisprong gehad. de 21ste en de 22ste heb ik gevreeen met mijn vriend zonder comdoom en gebruik ook geen pil.

Ongeveer een week na eisprong heb ik 2 dagen koorts gehad, had het toen vooral erg warm.
    En sinds dien voel ik mij een beetje tegen het randje van ziek zijn, meer zwakjes ofzo. En heb het de laatste dagen erg koud.

Nu ben ik dus 5 dagen voordat ik ongesteld moet worden en ik heb al een paar dagen een licht gevoel alsof ik ongesteld moet worden.
    Het doet geen pijn, maar wel een trekkend en zeurderig gevoel.
    Ook heb ik last van witte afscheiding, heel soms een beetje cremekleurig. Als ik klaar ben met plassen en ik ga kijken zitten er allemaal stukken (vlokken) witte afscheiding in de wc pot. (sorry voor de omschrijving)

Normaal heb ik elke maand na mijn eisprong ontzettend last van mijn borsten, maar deze keer heb ik helemaal nergens last van. En ik heb het idee dat de kleur van mijn tepels sinds vandaag iets donkerder is dan normaal en ze lijken wel een stuk groter (de tepels)

Ik weet nu niet of dit symptomen zijn van een zwangerschap of dat ik het me allemaal inbeeld. :(

Kan iemand mij hier misschien wat meer over vertellen?

2. Nora90

Nora90 Bekend lid

3 mei 2014
    531
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh en ik ben vergeten erbij te zetten dat ik ontzettende last heb van puistjes in mijn gezicht. Ik heb wel eens puistjes als ik ongesteld moet worden of ben, maar dat zijn er nooit zoveel.

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'zwanger worden'

4. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    zelfde symptomen als die ik had voor nod.
    maar wil je geen valse hoop geven het kan van alles betekene.
    je komt er alleen achter door te testen dat is nu mischien nog wat vroeg.
    ik testte 4dagen voor nod positief met de kruidvat 2v5.
    succes

Deel Deze Pagina