Zwanger worden na een miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Magnolia83, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    M, hoe is het met jou?

2. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Dag dames,

Ik heb net gebeld naar gynaecoloog en heb een afspraak voor een echo op 2 april om 10u20. Dat lijkt nog zo lang :(

3. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Pff ik begrijp hoe je je voelt Moody, mijn handen jeuken om de gyn te bellen en te vragen of ik ook nog een echo mag krijgen rond die tijd. Mijn volgende afspraak staat pas op 15 april.. duurt nog zo lang!!

4. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Wachten op eisprong (8)

Wensje90
    Mama2512
    Saartje5
    Robijn89
    Jeszss
    Joyceee
    Lizzy01
    Nine85

Wachtbankje (6)

Lindaatje (NoD 28 maart)
    Ils1 (NOD 30 maart)
    Cdvg (NOD 31 maart)
    Annekeruiter85 (2/3 april)
    Pinniewinnie (NOD 4 april)
    Belony (NOD 4 april)

Zwanger!! (6)

♥ Liva -
    ♥ ButterflyNova - 7 november 2015 j/m
    iNikkens - 7 november 2015 j/m
    ♥ Magnolia - 9 november 2015 j/m
    Tacita - 19 november 2015 j/m
    MoodyL - 17 november 2015 j/m

Afspraken

Magnolia - 20 maart - tweede echo ivm bloedverlies
    iNikkens - 31 maart - 2e echo
    Magnolia - 2 april - derde echo
    MoodyL - 2 april - eerste echo
    Tacita - 7 april - eerste echo vk
    ButterflyNova - 15 april - termijnecho gyn

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met jouw gegevens.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De lijst kopiëren werkt niet!!

Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.[/QUOTE]

5. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Ik nam de eerste dag van het daadwerkelijke bloeden maar bij mij begon het vanzelf, wellicht dat het dan anders is.

Oooh Moody dat klinkt inderdaad gevoelsmatig nog erg ver.. Jezelf afleiden met veel leuke dingen dan maar ;)

Het loslaten is erg moeilijk dan ondervind ik zelf ook wel maar we doen allemaal ons best toch, de wens is gewoon enorm en daarmee het gevoel ook ;)

6. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lijkt lang, maar schiet ook wel weer op ;) Wij zijn over pasen getild, jij mag lekker nog voor de tijd kijken naar je was-ooit-eitje-nu-een-wondertje :)

7. Jasmijn87

Jasmijn87 Actief lid

30 dec 2014
    280
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

ik lees nu een weekje mee, duurde even om de stap te zetten om te reageren. Ik was namelijk hiervoor lid van een besloten clubje met net zwangeren, maar helaas kreeg ik een miskraam. Het gebeurde terwijl mijn vriend in het buitenland was. Vrijdag kom hij eindelijk terug. En het was op de eerste werkdag op mijn nieuwe werk. Niet zo fijn dus.

Gister weer ongesteld geworden, dus nieuwe ronde nieuwe kansen :)

Zou iemand mij op de lijst willen zetten?: Jasmijn, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, NOD 27 april uitgaande van opnieuw een cyclus van 35 dagen

Kan me goed voorstellen dat als je zwanger bent na een miskraam je graag iedere dag een echo wil haha. Als je echt onzeker bent mag je altijd de vk bellen he. Heeft mij wel geholpen toen. En afleiding afleiding afleiding idd ;)

Door mijn miskraam wil ik nog tien keer zo graag zwanger worden dan daarvoor, maar ben ik ook veel banger geworden. Dat herkennen jullie misschien wel

8. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Jeetje.... Sta ik vanmiddag op van een stoel met een Steek! In mijn linkerzijde gebied bijn lies! Auw! Daarnaast onverklaarbare spierpijn in bovenbenen 😳 Heeft niets met erlkaar te maken misschien, maar vaag is t wel. En nee, heb niet extreem teveel gelopen haha!

Verder ben ik wel KLAAR met afwachten! Ik wil nú ongesteld worden
    Meiden met tips hoe je dat kan versnellen: kom maar whahaha.

9. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Welkom Jasmijn, dat laatste herken ik enorm. De wens lijkt ineens ontzettend veel groter... En dan moet je weer helemaal opnieuw beginnen. :( Maar positief blijven en ook genieten van de dingen anders dan het zwanger willen worden. Hier kun je steun zoeken hoor. Ik heb er veel aan iig. ;)

Weet je zeker dat het niet iets anders kan zijn Linda????? ;)

10. Joyceee

Joyceee Lid

17 jun 2013
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Jasmijn, wat vervelend dat ook jij een miskraam mee hebt moeten maken. ik kan me heel goed voorstellen dat het erg sht is als ook je vriend nog eens in het buitenland zit. Gelukkig komt je vriend bijna terug!
    Ik deel je gevoel,de wens lijkt inderdaad alleen maar sterker te worden. Goed dat je de stap hebt gezet om mee te praten. Ik vind het hier een fijne groep waar ik veel steun van krijg en hopelijk vind jij hier ook steun.

11. Nine85

Nine85 Bekend lid

4 nov 2014
    549
    1
    16
    NULL
    NULL
    Welkom Jasmijn, wat vervelend dat je ook nog alleen thuis was. Ik sluit me graag bij de rest aan. Heerlijk clubje om mee te kletsen en veel begrip voor elkaars angsten en gevoelens.

12. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Balen MoodyL :(.. Dat lijkt nog een eeuwigheid, maar dan klopt er sowieso een hartje als alles goed is. En als je deze week nog een afspraak had gehad dan had je misschien wel in onzekerheid gezeten. Wij slepen je er wel doorheen meis :)..

Ik snap het heel goed! Ik had de vorige keer ook met 8,3 (ongeveer) weken nog een extra echo tussendoor en dit was heel erg fijn. Je kan het altijd proberen of het kan.. Dan ben je wel weer even gerustgesteld :).

Welkom Jasmijn! Wat spijtig dat je ook een MK mee hebt moeten maken. En dat terwijl je vriend er niet was :(.. Wat moet dat heftig zijn.

Linda al eens gedacht om misschien een testje te doen.. Of had je dat al gedaan tussendoor :)? Wel echt vervelend meis. Ik hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt en niet naar het ziekenhuis hoeft.

Hier vandaag echt zo moe. Heb mezelf wel naar de sportschool weten te slepen haha. Voor de zekerheid maar even geen buikspieren getraind, al kan dat natuurlijk geen kwaad.. Maar gewoon voor het gevoel, je weet het nooit :D. Daarna wel vol energie en nu met een vol buikje op de bank en weer weinig energie haha!

13. Jasmijn87

Jasmijn87 Actief lid

30 dec 2014
    280
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wachten op eisprong (8)

Wensje90
    Mama2512
    Saartje5
    Robijn89
    Jeszss
    Joyceee
    Lizzy01
    Nine85
    Jasmijn87

Wachtbankje (6)

Lindaatje (NoD 28 maart)
    Ils1 (NOD 30 maart)
    Cdvg (NOD 31 maart)
    Annekeruiter85 (2/3 april)
    Pinniewinnie (NOD 4 april)
    Belony (NOD 4 april)

Zwanger!! (6)

♥ Liva -
    ♥ ButterflyNova - 7 november 2015 j/m
    iNikkens - 7 november 2015 j/m
    ♥ Magnolia - 9 november 2015 j/m
    Tacita - 19 november 2015 j/m
    MoodyL - 17 november 2015 j/m

Afspraken

Magnolia - 20 maart - tweede echo ivm bloedverlies
    iNikkens - 31 maart - 2e echo
    Magnolia - 2 april - derde echo
    MoodyL - 2 april - eerste echo
    Tacita - 7 april - eerste echo vk
    ButterflyNova - 15 april - termijnecho gyn

Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met jouw gegevens.

De lijst kopiëren werkt niet!!

Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.

14. Jasmijn87

Jasmijn87 Actief lid

30 dec 2014
    280
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is gelukt om de lijst aan te passen :)

Vervelend Ils dat je zo moe bent. Nog paar dagen wachten en dan mag je testen he?!

Ja Lindaa kon je daar maar invloed op uitoefenen idd, dat zou fijn zijn. Ik wist niet dat ik zo ongeduldig was haha. Verder altijd veel geduld maar als het om wachten op ongesteldheid of wachten op NOD gaat ho maar haha

15. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Welkom jasmijn, wat naar dat je alleen thuis was. het is een fijn clubje hier!

16. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Ik mag zeker niet klagen hoor!! Eigenlijk maar een dikke week wachten ;)

jasmijn, lijkt me verschrikkelijk om dit mee te maken terwijl je vriend in het buitenland zit. Heel veel sterkte!!

Ils, allemaal goede tekenen niet waar?? :cool:

Lindaatje, hopelijk ben je snel ongesteld. Je geduld is echt wel lang genoeg op de proef gesteld hoor!!

Zoals de andere meiden al zeggen het is hier echt een fijn groepje om je angsten en onzekerheden te spuien. Welkom alle nieuwe meiden en hopelijk snel een positieve test voor iedereen!

17. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jasmijn ik denk dat mijn NOD maandag is, maar het kan ook dinsdag of woensdag zijn. Ik heb wel ovulatietesten gebruikt, maar deze waren maandag en dinsdag postief. Ik weet het dus niet precies ;).. Wel bijna testen ja, spannend! Morgen of donderdag maar even wat testen inslaan alvast :p

Ja het lijken allemaal positieve klachten MoodyL, maar ik ben wel terughoudend haha. Je lichaam kan je ook goed bedonderen. Hoe is het nu verder met je?

Triest nieuws he die vliegtuigramp weer :(..

18. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Verschrikkelijk, die vliegtuigramp! :( zet alles een beetje in perspectief he...

Ik voel me redelijk goed. Nog altijd heel onzeker en naar het toilet gaan is echt niet leuk, maar wil constant controleren. Ik probeer niet teveel te gaan en er een beetje positiever tegen aan te kijken, maar durf echt nog niet... Emotioneel ben ik eigenlijk een wrak. Ben er continue mee bezig, maar gelukkig lijdt mijn werk er deze keer niet onder.

19. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Welkom Jasmijn. Wat ontzettend naar dat je alleen was! :(
    Ik zat zelf in mijn tweede week op mijn nieuwe werk toen het niet goed bleek te zijn, maar bij mij werd er heel fijn gereageerd. Ik hoop bij jou ook :).

Spannend Ils!

Nog een weekje MoodyL! Wat zal dat lang voelen, maar hopelijk vliegt de tijd voorbij.

20. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Hoi allemaal! Ik zwaai ook even langs.
    Welkom Jasmijn. Triest dat je je bij ons aan sluit . Ik had nooit verwacht toen ik ermee begon dat dit zo'n drukke club zou worden. Maar ik kan niet meer zonder dit clubje. :)

Ik ga morgen even op het hele spul reageren. Ik val nu in slaap. :)
    Hier alles goed. Bepaald niet rustig gehouden. Veel te veel gedaan vandaag en met zware zakken potgrond lopen sjouwen en al twee dagen geen bloed! De ab slaat aan! Yihaa!
    Morgen ga ik weer trainen als het weer zo goed gaat. Het seizoen loopt tm april en dat wil ik volmaken. :)

Slaap lekker

Deel Deze Pagina