Zwanger worden na een miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Magnolia83, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nine85

Nine85 Bekend lid

4 nov 2014
    549
    1
    16
    NULL
    NULL
    O Magnolia, wat vreselijk! Ik weet even niet wat ik moet zeggen... Heel veel sterkte, dikke knuffel!

2. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Oh Magnolia, ik zit hier met de tranen in mijn ogen... Wat erg voor jullie! Weet niet goed wat zeggen. Hebben ze enig idee waar het misloopt?

3. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Spannend! En wat vervelend dat je dat hebt meegemaakt.
    Helaas is het voor iedereen weer anders. Ik heb geen ervaring met een bbz (gelukkig) maar wel met een MA (daarna MK opgewekt) en een spontane MK.

Hierbij een overzichtje, wellicht heb je er iets aan:

Eind februari 2014: Zwanger
    Eind April 2014: MA en MK opgewekt

September 2014: Zwanger
    Oktober 2014: Spontane MK

Februari 2015: Zwanger!!! Hopelijk blijft deze plakken :)

4. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Wow, dat bericht werd even gepost terwijl ik nog aan het reageren was. Ik weet even niet wat ik moet zeggen.. :(

Had je toch nog een echo gevraagd omdat je het niet vertrouwde?

5. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Iba, ik heb een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad in augustus 2014. Omdat de HCG-waarde heel erg laag was hebben ze geprobeerd de zwangerschap te verwijderen met chemospuitjes (methotrexaat) tot 2 maal toe, maar helaas toch met spoed geopereerd op 10 weken.

Daarna mochten we 3 maanden niet zwanger worden door de chemo. In december 2014 terug gestopt met de pil en in januari meteen terug zwanger. Helaas heeft dit niet mogen zijn. Daarna utrogestan door de gyn voorgeschreven gekregen. In februari niet zwanger, maar 10 maart terug een positieve test/

Hopelijk lukt het voor jullie ook snel! Hebben ze een oorzaak gevonden bij jou voor de bbz?

6. Jasmijn87

Jasmijn87 Actief lid

30 dec 2014
    280
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Magnolia ik schrik er van! Wat verschrikkelijk voor jullie... Hoe voel je je nu?

7. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ach nee, Magnolia, niet weer... Heel veel sterkte meid, zorg goed voor jezelf!

8. Pkuiper

Pkuiper Actief lid

16 okt 2014
    201
    0
    0
    He nee, wat vreselijk magnolia.
    Weet niet wat ik moet zeggen woorden zijn er niet.
    Zit met tranen in me ogen nu. Heel veel sterkte en een dikke knuffel

Hoe is het met de rest? Goed weekend gehad.
    Wij een druk weekend, en helaas al weer teveel om bij te lezen. Sorry dat ik het nog niet heb kunnen bijleren van het weekend. Probeer het vandaag of morgen even te doen en op ieder even te reageren.

9. Kymmie

Kymmie Actief lid

15 apr 2014
    193
    1
    16
    Oh magnolia, ik zit hier met kippevel. Wat vind ik dit erg voor jullie. Ik wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

10. Joyceee

Joyceee Lid

17 jun 2013
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Magnolia, ik heb het echt 2 keer moeten lezen, zit hier met tranen in mijn ogen, niet te bevatten dit! Ik kan me jullie gevoel nu zo goed voorstellen, verschrikkelijk. Ik wens jullie heel veel sterkte toe. Weet gewoon niet wat ik verder moet typen... Dikke knuffel van mij!

11. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Oh Magnolia, wat een verschrikkelijk nieuws! Kippenvel toen ik jouw bericht las. Heel veel sterkte, meid. Ik stuur je een grote knuffel vanaf hier.

12. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Oh nee M..... wat verschrikkelijk! Ben er echt even stil van, had zo gehoopt dat het dit keer goed zou gaan. Wat is dit erg, dikke knuffel...

13. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ach nee toch Magnolia, lieverd :(! Ik schrik van je berichtje.. wat een ontzettend verdrietig nieuws zeg. Wat moet dit een enorme klap voor jullie zijn geweest na die andere mooie echo's! Wat is het toch ook oneerlijk dat jullie dit weer moeten meemaken. Het was je zo gegund! Ik weet even niet wat ik moet zeggen, maar ik wil je een ontzettend dikke knuffel geven!! K\lote miskramen :(!

14. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben best wel druk geweest dit weekend en daarom heb ik ook wat minder meegeschreven hier. Ik heb wel alles gelezen dames en ik schrijf vanaf hier weer mee.

Vandaag is inderdaad mijn vermoedelijke NOD! De testen van vorige week waren zó vaag dat ik deze als negatief beschouw. Wel had ik vrijdag heel erg steekjes een paar minuten dat ik nog hoop kreeg dat het misschien een late innesteling zou zijn.. Volgens dr. Google kon dit tot 10 dagen na de ovulatie.

Sinds gisteravond heb ik wat bruine afscheiding, maar daar mag je ook wel een microscoop bij pakken haha ;). Vandaag heb ik bijna geen bruine afscheiding meer gezien.. Bij mijn vorige menstruaties had ik altijd in de avond bruine afscheiding en snachts brak mijn menstruatie dan door.. Nu is er nog niet veel aan de hand. Wel was ik vanmorgen nog steeds wat misselijk en wat krampjes. Ben vanmiddag maar weer naar de kruidvat gereden :) en een testje gedaan met middag urine. Weer (nog steeds?) een vage tuurstreep. Ik ga er voor nu dus vanuit dat mijn menstruatie nog door gaat breken en dat de testen gewoon negatief zijn, maar het blijft vaag!

Hoe gaat het verder met iedereen?

15. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Magnolia.... Wat ontzettend verdrietig 😪!
    Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.. Er gaat zoveel door me heen.. Dit was het laatste wat ik vandaag verwacht had te lezen.. Het leek zo goed te gaan met jullie kindje..
    Had het jullie meer dan ontzettend gegund lieverd!
    Ben er stil van.. 😔 Dikke knuffel meid!

16. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland

Ohhhh NEE!!!!! 😳 wat erg!

Ik schrik ervan meid!!! Ik gunde het je zó erg.... Ik kan alleen helaas niets doen dan een dikke knuffel geven zo 😘

17. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    He wat vaag zeg.. aan die tuurstreepjes heb je ook niks.

Hier gaat het.. nog steeds dezelfde kwaaltjes, moe, misselijk en duizelig! Maar zolang dat maar goed is dan hoor je mij verder niet klagen.

18. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik denk dat mijn menstruatie erdoor gaat komen, had vanmiddag een piepklein beetje bloed maar nu niks meer...

19. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    @magnolia, och meid wat ontzettend triest dat jullie dit weer heeft moeten overkomen! Het is niet eerlijk verdeeld in de wereld.
    Ben er helemaal verdrietig van!!!

Ik wens jullie ontzettend veel sterkte in deze rottige periode! Hopelijk vinden jullie veel steun bij elkaar!!

Hele dikke knuffel voor jullie!!!

20. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh nee Magnolia... ben er helemaal stil van :(:(:(... Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel, ik denk aan je!!!

Deel Deze Pagina