Tuurlijk kan het ook mis gaan nadat het hartje geklopt heeft maar procentueel gezien neemt de kans op een miskraam wel af naarmate je verder komt in de zwangerschap. In ieder geval een dikke knuffel en ik hoop dat je ongerustheid nergens voor nodig is!
Ja jullie kunnen straks nog genoeg mooie dingen daar zien, gaaf! Wij hadden de eerste keer een spontane MK, de tweede keer een lege vruchtzak en de derde keer hadden we 2 prachtige echo's gehad en de kans was toen inderdaad ook zo klein, maar toch hoor je bij dat kleine percentage. Ik was elke keer na de echo weer gerustgesteld en een paar dagen later was ik alweer aan het denken of het wel goed zat. Ik snap je dus wel heel erg goed. Het is voor een ander ook makkelijk zeggen dat je moet genieten. Je hebt natuurlijk geen invloed op de toekomst, dus eigenlijk kan je nu beter genieten. Als alles straks wel gewoon goed is, dan denk je.. Had ik maar wat meer genoten. Maar dat is vaak achteraf Saartje hoelang is je MK nu geleden? Bij mij duurde het na de vorige miskraam ook ontzettend lang voordat ik mijn menstruatie kreeg.
Dat is waar, en dan is daar die duivel die zegt ja misschien is het hartje ondertussen wel gestopt en dat zie je dan pas bij de volgende echo.. Grrr.. wordt zo gek van die gedachten :x Ik hoop dat ik over 12 dagen hier goed bericht kan komen brengen! Ja heel gaaf! Wordt de 3e keer dat we naar de USA gaan, kijk er naar uit! Vind het stiekem alleen wel heel spannend Ik begrijp aan de manier hoe je typt dat je me begrijpt en dat vind ik heel fijn! Ja ik baal er ook wel van dat ik niet zo kan genieten.. stomme onzekerheid! En nog stommer, normaal ben ik helemaal niet zo onzeker. Maar omdat ik hier totaal niets aan kan doen vind ik het zo eng!
Stomme onzekerheid inderdaad, je staat gewoon zo machteloos en wil het gewoon constant weten of het goed gaat natuurlijk. Het is misschien heel hard maar ik heb het afgelopen anderhalf jaar geleerd dat die angst nu eenmaal bij het moederschap hoort. Je bent gewoon als moeder altijd een beetje bang om je kind te verliezen, het maakt niet uit of dat net na een positieve test is of als je zelf al hoogbejaard bent...
MK is nu 5 weken geleden trouwens. Ik weet dat het lang kan duren voor je ongesteld wordt maar ik heb dus al vanaf maandag weer een klein beetje bloedverlies zonder dat het doorbreekt. Maak me eerder zorgen dat er nog wat is achtergebleven en dat ik nu een ontsteking aan het krijgen ben.
Ik begrijp je gevoel, Belony. Natuurlijk, de kans is klein.. maar hij is er wel. En als je al miskramen hebt gehad, zul je er nooit meer onbezorgd in staan denk ik... Ik kan alleen maar hopen dat dit kleintje gewoon bij jullie mag blijven! En ik hoop dat hoe meer de zwangerschap vordert, hoe meer je er van kunt gaan genieten. Saartje, als het na het weekend nog steeds niet goed voor je voelt, zou ik gewoon even de verloskundige bellen! Die kijkt er misschien toch weer anders tegenaan dan de huisarts. Wel vreemd dat ze nergens van op de hoogte waren.. Ik had enkel de huisarts op de hoogte gebracht van mijn zwangerschap, maar toen ik daar laatst was omdat ik me zorgen maakte over mijn ongesteldheid die maar niet doorzette, stond alles netjes op de computer. Ze waren overal van op de hoogte en ik hoefde ze nergens over bij te praten. Vond ik heel prettig, want in het ziekenhuis heb ik het verhaal wel 100x moeten herhalen.
Hai meiden, even egobericht. Rotweek achter de rug en een nog rottere voor de boeg. Woensdag krijgen we te horen of er nog een toekomst is voor onze afdeling en in welke vorm. Daarom gaan wij nog even van een 'zorgeloos' weekend genieten. Fijne Pasen allemaal, succes met eieren zoeken
Vast geen ontsteking hoor meis... Je hebt immers geen koorts. En ja, ongesteldheid kan lang duren. Ik werd afgelopen zondag ongesteld na 9 welen gewacht te hebben na de mk....gek werd ik ervan, maar ik kon helaas nket anders dan wachten. T komt goed. Bij mij is er ook kets blijven zitten na de mk cytotec in 2 delen: 17 januari en 23 januari. Dat kwam op spotten wijze pas op 4 februari eruit zetten. En nu met ongesteld verloor (t is nu bijna ten einde merk ik) ik zelfs wat kleine stolseltjes die niet bij n gewone ongie horen.... Knuf!
Oef...zulke berichte zijn nooit leuk! Dus extra bevestigt; FIJNE HEERLIJKE paasdagen toegewenst!!! Voor iedereen;🐰🐰🐰🐣🐣🐣 heerlijke rustige gezellige paasdagen toegewenst! 🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐰🐰🐰
Net thuis naar weer een lange dienst werken. Kom alleen even zwaaien, een knuffel geven en iedereen een gezellige Pasen wensen. Hopelijk helpt de afleiding van deze feestdagen een beetje tegen de onzekerheid!
Och meen je niet, Jeszss. Ik hoop dat je goed nieuws krijgt volgende week. Geniet extra van komende dagen. Ook de rest hele fijne dagen toegewenst. Voor de dames die dit weekend hun paasei hebben: leuke en spannende dagen toegewenst.
@ils, Azië wat leuk zeg en ook nog helemaal vrij in keuze en hotels etc. Spannend hoor!! @butterflynovA, de usa is ook echt te gek. Al meerdere malen geweest en echt een favoriet van ons. Waar ga je precies heen?? @jeszss wat een rot bericht zeg, ik hoop voor je dat je goed nieuws krijgt volgende week, als je afdeling opheffen krijg je dan een andere functie? Dames wat een onzekerheid allemaal hè, je wordt er soms gek van!! Hier ben ik er ook even klaar mee, ga pas dinsdag een nieuwe test doen. Ben er teveel mee bezig en het voelt nog steeds niet helemaal je van het dus probeer het nu echt los te laten. Stressen heeft geen zin en als het mis gaat, ja dan gebeurd het toch wel. Nog leuke dingen op de paasplanning?? Hier twee brunches dus dat wordt veel eten omzeilen, ben dol op gerookte zalm, carpaccio, rauwe ham, zachte kazen en filet hahah!!! Wordt dus wat Hopelijk heeft niemand het door! *Gaat een poging doen om weer te slapen* Hele fijne paasdagen alvast iedereen.... Liefs en een knuffel!!!
Jaaaaa super ben erg blij voor je!!!! En een mooie duidelijke test hoor voor op je NOD Gefeliciteerd, gaat een mooi pasen worden En natuurlijk een heel fijn Pasen gewenst voor jullie allemaal!!!!!!!!!!!!!!!