Wachten op eisprong (13) Wensje90 Mama2512 Saartje5 Joyceee Lizzy01 Nine85 Jasmijn87 Ucks Magnolia Zeedauw pKuiper Ils1 Lindaatje Wachtbankje (5) Cdvg (NOD 31 maart) Annekeruiter85 (2/3 april) Pinniewinnie (NOD 4 april) Robijn89 (NOD 13 april) Jeszss (NOD 14 april) Zwanger!! (7) ♥ Liva - ♥ ButterflyNova - 7 november 2015 j/m ♥ iNikkens - 8 november 2015 j/m Tacita - 19 november 2015 j/m MoodyL - 17 november 2015 j/m Kymmie - 9 december 2015 j/m Belony - 12 december 2015 j/m Afspraken MoodyL - 2 april - eerste echo Tacita - 7 april - eerste echo vk ButterflyNova - 15 april - termijnecho iNikkens - 16 april - intakegesprek verloskundige & misschien 3e echo
Super Belony! Ziet er goed uit, gefeliciteerd. Ik wil graag mijn ovulatietestjes even met jullie delen. Gisteravond hebben we het nog gezellig gemaakt. Morgenochtend ga ik nog maar een testje doen. Mijn vriend is morgenochtend vrij van zijn werk. Is het dan te laat om het nog gezellig te maken? Heeft het nog zin?
Super Belony, gefeliciteerd! Nine, ik denk dat het nog wel zin heeft. Na de eisprong heb je nog zo'n 12 uur de tijd .
Bij onze eerste zwangerschap had ik dag A einde van de ochtend knalstreepje en de volgende dag op nacht (B op C) als enige keer gevreeën... raak! Dus het heeft zeker nut!
Wachten op eisprong (13) Wensje90 Mama2512 Saartje5 Joyceee Lizzy01 Nine85 Jasmijn87 Ucks Magnolia Zeedauw pKuiper Ils1 Lindaatje Wachtbankje (5) Cdvg (NOD 31 maart) Annekeruiter85 (2/3 april) Pinniewinnie (NOD 4 april) Robijn89 (NOD 13 april) Jeszss (NOD 14 april) Zwanger!! (7) ♥ Liva - ♥ ButterflyNova - 7 november 2015 j/m ♥ iNikkens - 8 november 2015 j/m Tacita - 19 november 2015 j/m ♥ MoodyL - 17 november 2015 j/m Kymmie - 9 december 2015 j/m Belony - 12 december 2015 j/m Afspraken Tacita - 7 april - eerste echo vk ButterflyNova - 15 april - termijnecho iNikkens - 16 april - intakegesprek verloskundige & misschien 3e echo
Dank voor jullie reacties. Ik ben meer van de avond, maar ga denk ik vl in een fijn bedje opvangen morgenochtend na zijn dienst
Wij ook, hou er van! We gaan naar LV en vanaf daar het binnenland in via GC, MV en Moab naar SLC. Belony wat een mooie positieve test! Gefeliciteerd, duim voor jou! Hier vandaag een dagje wat minder kwaaltjes en schiet gelijk weer in de stress
Klinkt goed!! Heel erg leuk!!! Ik lees overal dat de kwaaltjes af en toe nemen per dag. Dus probeer niet te stressen. Heel normaal.. 😉 @nine, heeft zeker nog zin hoor na de piek heb je (lees ik) vaak binnen 12 en 36 uur tot je daadwerkelijk eisprong. Dus veel plezier morgenochtend Ook al heb ik twijfels, ben ik bang en heb ik een naar gevoel. Ik zou toch graag op de lijst willen als zwanger, heb op 31 maart positief getest en tot nu toe nog geen bloed dus we houden nog moed uitgerekende datum is 8 december
Wachten op eisprong (13) Wensje90 Mama2512 Saartje5 Joyceee Lizzy01 Nine85 Jasmijn87 Ucks Magnolia Zeedauw pKuiper Ils1 Lindaatje Wachtbankje (4) Annekeruiter85 (2/3 april) Pinniewinnie (NOD 4 april) Robijn89 (NOD 13 april) Jeszss (NOD 14 april) Zwanger!! (8) ♥ Liva - ♥ ButterflyNova - 7 november 2015 j/m ♥ iNikkens - 8 november 2015 j/m Tacita - 19 november 2015 j/m ♥ MoodyL - 17 november 2015 j/m Cvdg - 8 december 2015 j/m Kymmie - 9 december 2015 j/m Belony - 12 december 2015 j/m Afspraken Tacita - 7 april - eerste echo vk ButterflyNova - 15 april - termijnecho iNikkens - 16 april - intakegesprek verloskundige & misschien 3e echo
@Butterfly: dank je wel! Ik snap heel goed dat je meteen in de stress schiet. Zoals Cvdg al zegt nemen kwaaltjes steeds toe en af. Konden we maar af en toe een kijkje nemen hè? Het is vast allemaal goed. @Cvdg: ik heb de lijst aangepast. En houd moed, meid. Ik ga heel hard voor je duimen. Heb je weer getest? Lopen ze op?
Wachten op eisprong (13) Wensje90 Mama2512 Saartje5 Joyceee Lizzy01 Nine85 Jasmijn87 Ucks Magnolia Zeedauw pKuiper Ils1 Lindaatje Wachtbankje (4) Annekeruiter85 (2/3 april) Pinniewinnie (NOD 4 april) Robijn89 (NOD 13 april) Jeszss (NOD 14 april) Zwanger!! (8) ♥ Liva - ♥ ButterflyNova - 7 november 2015 j/m ♥ iNikkens - 8 november 2015 j/m Tacita - 19 november 2015 j/m ♥ MoodyL - 17 november 2015 j/m Cvdg - 8 december 2015 j/m Kymmie - 9 december 2015 j/m Belony - 12 december 2015 j/m Afspraken Tacita - 7 april - eerste echo vk ButterflyNova - 15 april - termijnecho iNikkens - 16 april - intakegesprek verloskundige & misschien 3e echo Kymmie - 16 april - eerste echo 6.1 week in ziekenhuis
Dag meiden, Hoe gaat het met iedereen? Heb je nog getest cvdg? Ik heb voor donderdagochtend 16 april mijn eerste echo gepland staan. Dan ben ik als het goed is 6.1 week zwanger en hoop dat een beginnend kloppend hartje te zien. Zover zijn we de vorige twee x nooit gekomen dus ik merk dat ik er erg nerveus over ben. Ik moet eigenlijk stoppen met testen en toch test ik elke twee dagen om even te checken of het streepje er nog staat. Vanmorgen was de test nu echt net zo donker als de teststreep dus dat geeft moed. Verder heb ik me zojuist aangemeld voor moeder voor moeders. Ik ben zelf dankzij de deelnemers van moeders voor moeders zwanger geraakt (pregnyl) dus ik vind dat ik het verplicht ben om zo ook andere vrouwen te helpen. En daar mag je ook weer een test doen haha, dus zo voldoe ik aan mijn test obsessie. Ik hoop dat na de echo die teststress wel een beetje afneemt en ik dan misschien een beetje ga genieten. Voorlopig nog niet veel kwaaltjes. Wat pijnlijkere tepels en steekjes/krampen in mijn onderbuik. En dat laatste vind ik natuurlijk weer doodeng.
Fijne paasdagen voor iedereen .. Hier vanmorgen een uitgebreid paas- ontbijt gehad, heerlijk! Hoe gaat het met iedereen? Belony wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd! Om die test kan je niet heen, wat heerlijk meid ! Hoe gaat het verder met de kwaaltjes? Ah bah Butterfly.. Eigenlijk wil je geen kwaaltjes hebben, maar ook weer wel.. Anders maakt het je ook weer onzeker. Probeer wat te genieten als je geen kwaaltjes hebt. Ik weet het.. Makkelijker gezegd dan gedaan. Het is volgens mij ook heel erg normaal dat de kwaaltjes na een aantal weken op en af gaan. Vandaag ook weer minder kwaaltjes of vervloek je kwaaltjes alweer ? CDVG voor nu ben je gewoon heel erg zwanger met je mooie testen! Bij iedereen loopt het HCG natuurlijk anders op. Je gaat het hier op het forum al snel vergelijken met de testen van iemand anders, terwijl elk lichaam weer anders in elkaar zit en zo ook het hcg anders aanwezig is. Ga je volgende week nog wel weer een testje doen? Kymmie fijn dat de streepjes mooi oplopen. Goed dat je je aangemeld hebt voor MVM. Spannende tijd ga je toegemoet weer! Ik duim voor je/iedereen dat je/jullie dat het allemaal goed gaat! Magnolia hoe is het met jou? Ik snap ook als je helemaal even niet op ZP aanwezig bent, maar ik wil wel even zeggen dat ik aan je denk. Omdat ik/we allemaal weten hoe rot je je voelt. Knuffel voor jou. Ucks hoe gaat het met jou? Nine de ovulatietest kan nog iets meer knallen denk ik. Had ik wel altijd met de sensitest testen. Had je vanmorgen nog een test gedaan? Benut de paasdagen goed haha Jeszzs wat een spannende tijd op je werk! Hopelijk valt het allemaal mee..
Dat zou zo fijn zijn, heb geen idee hoe het daar binnen nu gaat. Zou toch wel graag even willen spieken en dan zien dat alles goed gaat. Spannend zeg! Ik hoop met jullie mee. Voor nu kun je jezelf alleen maar vast houden aan de mooie streepjes op de testen, ik ben op een gegeven moment gestopt maar was toch wel heel blij dat ik bij MvM weer een knaltest had Mooi dat je ook mee doet, zeker omdat je er zelf ook zoveel aan hebt gehad. Die krampjes schijnen een goed teken te zijn, daar houden we ons dan maar aan vast Haha, you're so right! Vandaag gelukkig weer wat meer gevoelige boobies, stom hoe blij je er mee kunt zijn Verder krijg ik iets meer energie, is opzich ook wel goed natuurlijk. Misschien wens mijn lichaam er nu iets meer aan? Ik weet het ook niet.. Had vannacht weer eens een nachtmerrie, droomde dat ik naar het toilet ging en ineens rood bloedverlies had, veel en het hield niet meer op.. Schrok gelukkig wakker maar kon daarna niet meer slapen.. Dus het was vroeg vanochtend Jullie nog leuke plannen dit weekend dames? Wij zijn een beetje in het huis aan het rommelen
Dank jullie! Ik heb niet meer getest, werd er helemaal gek van. Ik doe dinsdag een test, dan moet ik 5 weken zijn. En dan zie we wel wat die test brengt. Toch is mijn gevoel nog steeds negatief en dat heeft helaas de vorige keren ook niet verkeerd gezeten dus ik ben benieuwd. Heerlijke zonnige paasdag gehad vandaag en morgen weer een keuke dag voor de boeg. Fijn dat je testen mooi zijn opgelopen kimmie, ik zou nu gewoon stoppen. Meer dan een knaller krijg je niet 😉 (niet dat ik het niet snap hoor)