Ow wat goed dat je het gevonden hebt. Deze had ik helemaal niet gezien. Ik heb het gelezen, was ook erg benieuwd. Goed om te weten dus. Er zijn daar verschillende berichten over namelijk.
Magnolia fijn om jou even weer hier te zien. En vind het erg knap van je hoe je ermee omgaat. Het is alleen maar mooi dat jullie nog steeds achter jullie keuze staan om een pauze in te lassen. Geniet van de rust. Jasmijn mooi oplopende ovulatietesten. Denk inderdaad dat je je ei gevonden hebt. Hopelijk heb je de tijd goed benut en over 2 weken positief nieuws. Robijn, Nine en Jeszss hou nog even vol wat het testen betreft. Ik ga heel hard voor jullie duimen. En ook voor de rest van de dames op het wachtbankje uiteraard.
Super fijn dat mijn eisprong wat eerder is dan verwacht, hopelijk dan dus ook een kortere cyclus dan de 35 dagen van afgelopen keer. Ik ben blij We klussen erop los haha, wil m'n eisprong niet missen En dan dus daarna ook op het wachtbankje. Gek is dat. Je leeft zo toe naar je eisprong en dan ineens is het zover en twee dagen later is het voorbij en moet je weer wachten. Meiden met de kwaaltjes, succes en nog even volhouden. Hopelijk hebben ze een goede betekenis! Fijn dat jullie er goed over gesproken hebben Lizzy. Lijkt me inderdaad fijn om te merken dat hij er ook mee bezig is in zijn hoofd. Knap hoe jij ermee omgaat Magnolia!
Fijn dat je je ei hebt gevonden jasmijn! Goed gebruikt van gemaakt lees ik nu weer dat bankje op! Samen met De andere dames. Ik duim mee!!! Trouwen lijkt mij super maar hebben net een huis gekocht en nu dus geen financiële middelen meer om te trouwen haha. Ook zouden we het leuk vinden als er kindertjes bij zijn van onszelf Dus nog maar even afwachten.. Wat goed dat je een fijn gesprek hebt gehad met je man Lizzy, soms denk je dat je man er niet zoveel over nadenkt als jij omdat hij dit misschien minder uitspreekt maar dit blijkt dus niet zo. Fijn om te weten he!! Hier dag drie van mk en op zich gaat het goed. Lijkt bijna wel of het minder hard aankomt deze keer. Gewenning ofzo Geen idee al blijft het natuurlijk erg zwaar.. Inmiddels een hele lijst verzameld met wat ik kan voorleggen aan de gyn, ben benieuwd wat ze er van vindt
Ik wilde eigenlijk wachten met testen tot mijn NOD, maar had zoveel klachten dat ik toch vandaag al getest heb...
sterkte meid, waarschijnlijk is het ok een beetje het verdedigignsmechanisme wat in gang treedt, ik heb dat ook heel erg.
Serieus!? Is dit vier dagen voor NOD?! Onvoorstelbaar zeg! Super gefeliciteerd!!! Je zou bijna denken dat het er twee zijn, zo duidelijk is die streep nu al!!
Ik vond het inderdaad ook wel een fijn gesprek. We waren er beide heel rustig en nuchter onder, dat was erg fijn. Wel heel bijzonder om er achter te komen dat hij er ook nog steeds elke dag mee bezig is.. dat had ik niet verwacht.. Fijn dat het zo goed met je gaat en dat je je voor kan bereiden op het gesprek met de gynaecoloog. Ik denk dat een miskraam nooit kan wennen.. maar misschien heb je jezelf beschermd door iets terughoudend enthousiast te zijn? Zelf had ik de tweede miskraam ook minder lang verdriet, maar denk dat dat kwam omdat we nog geen goede echo hadden gehad (eerste keer wel) en omdat we veel minder ver waren.. ik weet niet hoe het is als het twee keer rond dezelfde termijn mis gaat. Hopelijk kom ik er nooit achter en gaat het volgende keer helemaal goed.
Bedankt voor jullie felicitaties, dames . Super lief! Ik had voor de miskraam een erg regelmatige cyclus (30 dagen altijd), dus ik had dit nu ook aangehouden.. Kan best zijn dat het allemaal een beetje ontregeld is na de miskraam en mijn cyclus nu korter was, waardoor ik ook wat verder ben. Dat denk ik wel, met zo'n duidelijke streep en al flink wat kwaaltjes... Of het zijn er twee haha. Voor nu hou ik 19 december als uitgerekende datum aan. Zal het zo aanpassen op de lijst! Cdvg, dikke knuffel voor jou. Goed dat je al een lijstje hebt opgesteld voor de gyn. Ik hoop dat hij/zij je verder kan helpen! Lizzy, fijn dat je er met je vriend goed over hebt kunnen praten. Mijn vriend is er ook nog elke dag mee bezig, wat ik eerst ook niet doorhad.. Mannen gaan daar toch anders mee om, denk ik.
Jeetje robijn, zelfs met 2 was mijn streep niet zo duidelijk op die termijn. Gefeliciteerd!!!! Ps. Maakt t wachten met testen niet makkelijker nou
Wachten op eisprong (12) Wensje90 Saartje5 Joyceee Annekeruiter85 Pinniewinnie Jasmijn87 Ucks Zeedauw pKuiper Ils1 Lindaatje Lilliesleaf cdvg Wachtbankje (3) Jeszss (NOD 14 april) Nine85 (NOD 17 april) Lizzy01 (NOD 21 april) Zwanger!! (9) ♥ Liva ♥ ButterflyNova - 7 november 2015 j/m ♥ iNikkens - 8 november 2015 j/m ♥ Tacita - 19 november 2015 j/m ♥ MoodyL - 17 november 2015 j/m Kymmie - 9 december 2015 j/m Belony - 12 december 2015 j/m Robijn - 19 december 2015 Afspraken Tacita - 14 april - intake vk ButterflyNova - 15 april - termijnecho iNikkens - 16 april - intakegesprek verloskundige & misschien 3e echo Kymmie - 16 april - eerste echo 6.1 week in ziekenhuis Belony - 29 april - eerste echo 7.4 wkn in zkh Tacita - 30 april - termijnecho vk