Er zit zo'n stom stemmetje in mijn hoofd dat zegt dat het groeien zomaar gestopt kan zijn en dat we dan weer voor de gek worden gehouden net als de eerste keer Hoop zo dat we morgen een mooi beebje zien!!
Erg herkenbaar hoor! Mijn angst is ook niet weg na de goede echo van vorige week. Want wat als... de groei weer achterloopt... of als het hartje toch stopt en ik me zwanger blijf voelen... of.... Moet over een half uurtje weer naar de vk voor het intakegesprek. Stiekem zou ik wel een echo willen (heb ook geen foto's binnen gekregen van de vorige keer :x). Het is pas een week geleden, maar toch... als het goed gaat is de termijnecho ook weer een stukje dichterbij. Wat stom he, dat alles goed gaat en dat ons hoofd toch stiekem op hol slaat...? Oh ik ga zo hard voor je duimen morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heel stom! Ah die intake, dan ben je daar wil je eigenlijk nog even spieken en dat kan dat niet. Hopelijk tref je een vk die ook echo's mag maken Succes!
Ja dat mag ze, heb gewoon weer dezelfde vk als vorige week. Werkt zelfstandig in een maatschap Hebben volgens de site ook altijd het echo apparaat aanstaan, dus benieuwd Dus nu op naar de boerderij haha!
Tacita en Butterfly, ik kan me voorstellen dat je bang bent dat het kindje ineens stopt met groeien. nav jullie gesprek zat ik te denken dat die kans natuurlijk wel steeds afneemt. Je hoort wel dat dat gebeurd tot 8 weken ofzo? En waarbij 7 weken volgens mij alweer meer voorkomt dan bij 8 weken. De kans wordt volgens mij steeds kleiner. Jullie zijn al een heel eind op weg, het gaat vast goed! Vervelend dat onze ervaringen dit soort gedachten veroorzaken, want het gaat natuurlijk heel vaak goed. Ik hoop dat je een echo krijgt Tacita, kan je het niet nog even noemen dat je het zo jammer vindt dat je geen foto's hebt van de vorige keer?
Tacita en luistert ze bij de intake niet iig nog of het hartje klopt? Want dat zegt dan toch ook al heel veel? Dat lijkt me echt het minimale toch? Spannend hoor dames, ga echt duimen voor goede echo's!!!
Wachten op eisprong (12) Wensje90 Saartje5 Joyceee Annekeruiter85 Pinniewinnie Ucks Zeedauw pKuiper Ils1 Lindaatje Lilliesleaf cdvg Wachtbankje (4) Jeszss (NOD 14 april) Nine85 (NOD 17 april) Lizzy01 (NOD 21 april) Jasmijn87 (NOD 23 april) Zwanger!! (8) ♥ Liva ♥ ButterflyNova - 7 november 2015 j/m ♥ iNikkens - 8 november 2015 j/m ♥ Tacita - 19 november 2015 j/m ♥ MoodyL - 17 november 2015 j/m Kymmie - 9 december 2015 j/m Belony - 12 december 2015 j/m Robijn - 19 december 2015 j/m Afspraken Tacita - 14 april - intake vk ButterflyNova - 15 april - termijnecho iNikkens - 16 april - intakegesprek verloskundige & misschien 3e echo Kymmie - 16 april - eerste echo 6.1 week in ziekenhuis Belony - 29 april - eerste echo 7.4 wkn in zkh Tacita - 30 april - termijnecho vk Robijn - 11 mei - intake & eerste echo vk[/QUOTE]
Even een zwaai! Ik duim voor je Jeszss! Ik voel me k*t vandaag en down door het overlijden van oma.. dat maakt dat positief denken er even niet in zit vandaag, morgen weer. Nu naar werk, wel fijn even afleiding de rest vd dag. We gaan met de jongeren van m'n werk vanavond collecteren voor Nationaal Fonds Kinderhulp. Geniet lekker van het zonnetje meiden
Omdat de intake vlot verliep en ik de vorige keer geen foto's heb gehad, mocht ik nog even een keer. (Hoefde er niet eens expliciet om te vragen haha) Ook om me gerust te stellen trouwens, dat vond ze ook erg belangrijk. Maar ook nu geen foto's binnen tot nu toe grrrr! Was even zoeken omdat overal mn naam en zo op stond, maar toch ff foto gemaakt van videobeelden. Ukkie zit op zn kontje, armpjes in de lucht en deze bewogen zelfs aan het begin van de echo! Hartje klopte prima (deed het een week geleden overigens ook al ), dus vk was helemaal tevreden. Kans op mk is gedaald naar 3% gaf vk zelf aan. Goed gesprek gehad. Duidelijke afspraken gemaakt over vervolg, ook ivm mn gezondheid en zo. Dus iig weer een ziekenhuisbevalling gepland. Ben wel meer gerustgesteld nu en meer vertrouwen in de termijnecho. Duurt ook nog maar iets meer dan 2 weken . It's a sunny day
Wat een goed bericht Tacita! Wat heerlijk! En drie procent is zoooo weinig, lekker genieten. Sterkte Jasmijn, zo'n verlies heeft tijd nodig. Fijn dat je wat afleiding hebt op je werk.
Ehmmm ja nee oke, haal ik mn naam + praktijk vk weg, staat mn gezicht erop Nou ja kans van 0,0... % dat iemand me herkent in dit kleine groepje
Wachten op eisprong (12) Wensje90 Saartje5 Joyceee Annekeruiter85 Pinniewinnie Ucks Zeedauw pKuiper Ils1 Lindaatje Lilliesleaf cdvg Wachtbankje (4) Jeszss (NOD 14 april) Nine85 (NOD 17 april) Lizzy01 (NOD 21 april) Jasmijn87 (NOD 23 april) Zwanger!! (8) ♥ Liva ♥ ButterflyNova - 7 november 2015 j/m ♥ iNikkens - 8 november 2015 j/m ♥ Tacita - 19 november 2015 j/m ♥ MoodyL - 17 november 2015 j/m Kymmie - 9 december 2015 j/m Belony - 12 december 2015 j/m Robijn - 19 december 2015 j/m Afspraken ButterflyNova - 15 april - termijnecho iNikkens - 16 april - intakegesprek verloskundige & misschien 3e echo Kymmie - 16 april - eerste echo 6.1 week in ziekenhuis Belony - 29 april - eerste echo 7.4 wkn in zkh Tacita - 30 april - termijnecho vk Robijn - 11 mei - intake & eerste echo vk
Hier gaat dat allemaal digitaal Dan krijg je een email met de foto's en deze kun je ook weer in je app plaatsen. Zo heb je ook altijd je dossier bij je Maar ook wel jammer, had graag een keer zo'n echo uitgedraaid gekregen zoals je dat overal ziet