Fijn ButterflyNova, geniet lekker van deze overwinning! Carina, welkom. Spijtig dat je dit hebt mee moeten maken. Inderdaad heel uitzonderlijk dat jullie op die termijn nog afscheid hebben moeten nemen van jullie kindje.. Heel verdrietig.. Hopelijk geeft het forum je steun en kun je hier je ei kwijt wanneer je dat nog hebt. Magnolia, even een extra knuffel voor jou.. Die extra kamer had voor jullie Boontje moeten zijn. Het zien van mooie echo's van andere dames is ook lastig.. Ik had jullie het ontzettend gegund. Hier vanmorgen ook mijn emotionele ochtend gehad. Ik kwam bij het opruimen de doos tegen waar we alle kaartjes in hebben gestopt en dingetjes die voor onze baby zouden moeten zijn.. Alles gelezen.. Knuffeltjes geknuffeld en even zat ik weer in dat moment. Het overviel me. Heb de doos weer dicht kunnen doen. Ooit komt het goed.
Lizzy, je maakt me aan het huilen. Maar had het nodig, dank je. Het lijkt in de lucht te zitten vandaag, jij ook al een emotionele dag. Het komt uiteindelijk ook goed, op welke manier dan ook. Kop op meid.
We hebben overigens nu definitief besloten er weer volle bak voor te gaan. We zijn ook geen 18 meer en de wens ik bij ons beide zo groot...... Dank je lieve INikkens
Gelukkig! Heerlijk gevoel! Geniet ervan! Magnolia, toch weer een stap he. Je meisje naar een groter kamer. Ik snap best dat het je een dubbel gevoel geeft. Wat goed dat jullie er weer helemaal voor gaan! We zijn er voor je hier 😘 Carina, welkom. Maar best pittig met 16 weken... Trek je t n beetje allemaal? Hoop dat je hier lekker je verhaal kwijt kan. Ohhh Lizzy... Ik snap je zo goed!! Ik trek t prima als ik maar niet "die" dingen tegenkom. Iedereen wordt zwanger en dat trek ik prima, maar níét onze eigen spulletjes... Dikke knuf 😘 Hier hebben we gisteren weer gevreeën, maar geen bloed gezien. Alleen bruin een beetje. Ovulatiebloeding? Nooit gehad, maar zou kunnen. Ach...we wachten vrijdag wel af.... Verder heerlijk druk. 😃 laat me (nog) niet uit t veld slaan door t gedoe in en bij m'n baarmoeder... 😄😄 Geniet van t zonnetje meiden! Kijk ernaar, sluit je ogen en zeg dat t gied voelt en voel je schouders zakken. Genieten! 🌞
Och M wat moeilijk zeg... zo'n kamer is ook erg confronterend. Het is ook heftig wat jullie meegemaakt hebben. Dikke knuffel! En ik snap dat je er gewoon weer voor gaat, het moet toch een keer goed gaan? Lizzy ook voor jou dikke knuf, wat kan het je soms ineens weer overvallen he.... HIer net ook tranen in de ogen. Mannetje is nog steeds niet opgeknapt. Het spugen is over, maar hij is enorm aan de diarree. Hij eet in de ochtend 1 boterham en verder niks meer. Net werd hij weer schreeuwend wakker van de diarree en het zat weer tot in zijn nek. Ik had een hele flinke kerel met 16 kilo voor zijn leeftijd, maar in 5 dagen tijd is er niks meer van over. Had zo gehoopt dat hij vandaag wat energie zou hebben om van het weer te genieten. Maar hij ligt weer futloos op de bank. Denk dat het gewoon niet zo onze dag is dames... bij mij werkt het ook niet mee dat gisteren de ongesteldheid weer begonnen is. Bizar voelt het af en toe. Van in de eerste ronde zwanger worden (2x) en nu na de miskraam lijkt het alsof mn lijf het niet meer weet. Mag niet klagen, dat weet ik, zoveel meiden die er in de mmm zitten. Maar het blijft toch wel knagen, wat is er sinds de miskraam verandert waardoor we onze 'magic touch' verloren zijn? Heeft die continue brandende onderbuik dan toch wat te betekenen. Nou voor zover mijn klaagmodus... ik ga weer even heel veel knuffels uitdelen aan mijn ventje
He Jeszss, wat jammer dat je ongesteld bent geworden... Omdat we redelijk na elkaar zaten had ik zo'n gevoel dat het bij ons beiden raak zou zijn. Jammer zeg...
Ach Jeszss, wat jammer dat je ongesteld bent geworden. Ik snap je onzekerheid in je lijf. Het blijft moeilijk. Beterschap voor je zoontje. Dat klinkt ook niet leuk. Ga maar lekker knuffelen. Dat hebben jullie beide nodig! *knuffel*
Jeszss, wat sneu dat je zoon nog zo ziek is! Onze dochter heeft het rond die leeftijd ook zo erg gehad. Ik heb een paar keer op het punt gestaan om haar naar het ziekenhuis te rijden en een infuus met vocht te eisen. Hartverscheurend en je staat zo machteloos. Heel veel sterkte met hem en ondanks dat hij er nog niet is, fijn dat het de goede kant uitgaat. En knap kl#te dat je ongesteld geworden bent. Ze zeggen dat je pas weer zwanger kunt worden na een miskraam tot je lichaam er aan toe is... wie weet is je lichaam nog aan het herstellen zodat het straks klaar is voor een goede zwangerschap.
Zooo wat veel berichtjes zeg! Ik zat eerst op een ander forum en daar ging het wat minder snel.. Butterfly: gefeliciteerd met het mooie nieuws! Geniet ervan Jeszz: beterschap met je zoontje, verschrikkelijk he als ze zo ziek zijn. En wat balen dat je ongesteld bent geworden. En dat gevoel dat je je eigen lichaam niet meer herkend, herken ik heel erg! Moedeloos kan je daar van worden. Ils1: ze hebben geen oorzaak kunnen vinden. M'n man en ik hebben een onderzoek aangeboden gekregen. Vorige week hebben we bloed geprikt. Ze gaan dan kijken of ons DNA geen afwijkingen heeft. Ze denken dat daar niets uitkomt omdat we al een gezonde zoon hebben. Over 3 maanden de uitslag van dit onderzoek. Over 2 maanden moet ik weer bloed prikken en dan gaan ze m'n bloedstolling controleren. Al met al best spannend!
Hey meiden, sorry dat ik al even niet op t net ben geweest. Carina; wat een vreselijke ervaring. Ik ken ook iemand die dit heeft meegemaakt op 20 weken. Sterkte met het rouwproces. Magnolia; fijn dat jullie t toch weer gaan proberen. In ieder geval kan je hier op steun en toeverlaat rekenen! Butterfly; wat een geweldig nieuws. Ben zo blij voor je! Hier nog steeds .....&!%#£$..... Weer naar de gyn geweest 3 april waar ik uitslag van me uitstrijkje kreeg: mevrouw u heeft onrustige cellen, maar maakt u zich aub niet druk niet een half jaar kijken we nog een keer en als het dan niet weg is verwijderen we een deel van de baarmoedermond. Tevens heb ik veel pijn in mijn buik met uitstraling naar me rug: neem maar 8 paracetamol per dag. Verder ziet het er goed uit en kunnen we u niet helpen. NOU! DAAR STA JE DAN! Hier nu omstreeks eisprong. Voor t eerst met Ovu testen (action) maar zie al dagen een vaag streepje. Ben t spoor totaal bijster...
Dank je, lief! Dat kan ik me heel goed voorstellen... Dat zijn van die confronterende momenten dan he? Wat dapper en spannend dat jullie er weer voor gaan, hopelijk heb je ook gauw weer zo'n mooie echo onder ogen Een hele dikke welgemeende knuffel voor jou!!!! Welkom Carina01, wat naar wat je hebt meegemaakt! Dat verwacht je niet meer op zo'n termijn... Ik hoop dat je heel gauw weer van het geluk mag proeven en dat je bovendien een stukje steun vind hier! Butterfly Woehoe wat fijnnnnnn!!!! Helemaal blij voor jou Ben wat minder op het forum geweest de afgelopen dagen, dus probeer iedereen beetje te volgen. In ieder geval een dikke knuffel voor Jeszss, Wensje, Lizzy en iedereen die het nodig heeft!!!
Wensje, wat een vervelende situatie zeg! Dit is wel erg vaag allemaal. Iets meer houvast zou fijn zijn... Wij zouden zaterdag een testje wagen, maar zijn beide wel erg benieuwd of het gelukt is deze ronde. We hebben net afgesproken dat we morgen al gaan testen. Duimen jullie voor me?
Wensje, jeetje! Wat heftig. Nou inderdaad, daar sta je dan. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid. Dit is ook niks. En hopelijk onderdruk de paracetamol de pijn een beetje. Sterkte! *knuffel* Nine85, natuurlijk duim ik mee!
Hoi Carina, je hebt het topic gevonden zie ik. Welkom hier! Wat heftig zeg, een miskraam met 16 weken. Dan ga je er helemaal niet meer vanuit . Lindaatje, fijn dat je vrijdag een echo hebt. Ik kan me voorstellen dat je onzeker wordt van dat bloed. Magnolia, ik hoop zo dat jullie snel weer in verwachting raken en dan een gezond kindje in jullie armen mogen sluiten! ButterflyNova, super dat alles goed was! Lizzy en Jeszzs, knuffel voor jullie. Heel veel sterkte Wensje! Spannend Nine, ik duim mee!