Zwanger worden na een miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Magnolia83, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Butterfly van harte gefeliciteerd met de goede echo! :D Wauw, wat een heerlijk gevoel moet dit geven. Je zal nu wel de hele tijd naar je mooie kindje aan het staren zijn op de echo foto of niet? Zie je wel dat het gewoon goed zat! Gaan jullie het nu ook vertellen aan iedereen? Heb je een foto?

Wat kan je daar dan even emotioneel van worden he Lizzy.. Het blijft ook moeilijk allemaal. Wat jij ook al zegt: ooit komt het goed, echt waar! Een dikke knuffel voor jou. Wij hadden vorige jaar een kamertje van iemand overgenomen en deze staat al boven te wachten in een kamer. Elke keer als ik daar kom blijft het ook even slikken. We hadden de vorige keer na 2 goede echo's ook al wat dingetjes gekregen van de mensen die het wel wisten. Deze heb ik ook maar goed opgeborgen in een doos.. Daar heb je dan even geen zin in ;).

Magnolia.. Goed dat jullie een keuze hebben gemaakt. Fijn dat jullie er weer helemaal voor willen gaan. Dat wachten voelt soms ook zo nutteloos he? Dat kamertje had gewoon voor iets anders in gebruik genomen moeten worden :(. Dit blijft natuurlijk heel erg pijnlijk. Wel fijn dat jullie dochtertje zo gelukkig is met het uitkiezen van de kleuren voor haar nieuwe kamer. Een dikke knuffel voor jou!

Lindaatje ik heb 1 keer een ovulatiebloeding gehad, maar dit waren denk ik 2 druppeltjes. Wat vervelend dat het zo onzeker blijf he :(! Ook voor jou een knuffel.

Jeszzs wat zielig dat je mannetje nog steeds niet is opgeknapt zeg :(! Lijkt me vreselijk als je zo machteloos staat. Hopelijk knapt hij snel weer op.

Carina fijn dat ze niks hebben gevonden, maar aan de andere kant voelt het dan ook zo oneerlijk he? Wij hebben die onderzoeken ook laten doen in januari. Gaan jullie wel door met zwanger worden of lassen jullie even een pauze in?

Wensje daar ben je dus ook helemaal niks wijzer van geworden, vreemd zeg! Ik heb ook altijd een streep op mijn ovulatietesten van de action. Als mijn eisprong eraan komt dan knalt hij duidelijk. Gewoon nog even door blijven testen!

Tuurlijk duim ik Nine, heel erg hard! Ow wat spannend zeg... Ben heel erg benieuwd. Ik hoop het zo voor jullie.

2. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh ja echt wel *duim duim duim*!!! :p;)

3. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Magnolia en Lizzy een hele dikke knuffel voor jullie!

Jeszss wat ontzettend zielig voor je mannetje. Wat lijkt het me vreselijk om je kindje zo te moeten zien. Ook voor jou een dikke knuffel. Hoop dat hij gauw weer beter wordt.

Wensje wat heftig allemaal. Kan me goed voorstellen dat het voelt alsof je aan je lot wordt overgelaten. Ook voor jou een dikke knuffel vanaf hier.

4. Wensje90

Wensje90 Actief lid

21 feb 2015
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik duim zeker voor je nine!

Nog even een vraag over de ovu testen: zit nu op dag 16 en mijn cyclus lijkt wel steeds langer te worden er van uit gaande dag ik 14 dagen daarna pas ongesteld wordt... Ik heb nu 25-28-30 gehad... Maar als ik nu nog geen ei heb gehad zou ik uitkomen op 32.. Is dat wel goed?

Sorry dat ik dit vraag maar zit in ronde 5 na de mk. Begin zo te twijfelen of dit nog wel lukt en of ik wel echt een eisprong heb!(gek i know zat allemaal vast wel)

5. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kan heel erg goed hoor Wensje. Ik heb na de miskramen ook een cyclus van 6 weken en heb mijn eisprong dus vaak pas op dag 28... Je cyclus is gewoon in de war na een miskraam. Even door testen nog en hopelijk heb je snel een positieve ovulatietest!

6. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Wensje wat een rot nieuws! Maar mag je zo wel zwanger worden dan? En hoezo een half jaar afwachten? Zeker met zoveel pijn! Misschien is een second opinion een idee? Ik vind het echt bizar dat ze je laten lopen met zoveel pijn!

Nine, natuurlijk duim ik voor jullie!

7. Jasmijn87

Jasmijn87 Actief lid

30 dec 2014
    280
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vreemd inderdaad Wensje dat ze je op deze manier weer naar huis sturen. Vind ik echt niet kunnen eigenlijk! Terwijl je ook nog zoveel pijn hebt.. Helpt de paracetamol wel?

Welkom Carina, wat heftig wat je hebt meegemaakt! Hopelijk is het hcg snel uit je lichaam

Dikke knuffel voor Lizzy en Jeszss en ik duim Nine

Wat fijn dat jullie er weer voor willen gaan Magnolia, ook spannend lijkt me?!

Lindaa wat fijn dag je vrijdag een echo hebt!

En wat super butterfly!

Hier gebeurd best wel veel, leuke en minder leuke dingen. Ik merk dat de onrust me een beetje teveel wordt. Begrafenis van oma komt eraan, vandaag in ons nieuwe huis wezen kijken (super gaaf!), vannacht eerste slaapdienst op nieuwe werk. Denk dat ik geen oog dicht doe... en tussen alles door de gedachten van hè voel ik wat in m'n buik, ach zal wel gewoon kramp zijn of de onrust, of misschien is het wel iets anders... Jullie kennen het haha ;) Volgende week nod, spannend!

8. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Goedemorgen allemaal.

Wat een hectische tijd, Jasmijn. Hopelijk is je slaapdienst meegevallen en keert de rust snel terug.

Ik voel me vrij belabberd door alle kwaaltjes, maar ik hoop maar dat dat een goed teken is! Sinds gisteren ook last van mijn darmen, zijn erg onrustig.

9. Nine85

Nine85 Bekend lid

4 nov 2014
    549
    1
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames, bedankt voor het duimen. Het heeft helaas niet geholpen. De test (ultragevoelig) was negatief. Op dit soort momenten vraag ik me echt af waarom we altijd anticonceptie gebruiken. We hebben flink geklust rond mijn eisprong...

10. Jasmijn87

Jasmijn87 Actief lid

30 dec 2014
    280
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm wat jammer Nine! Je zou toch denken dat als je klust rond je eisprong dat het dan wel goed moet zitten. Ik 'vergeet' vaak dat het proces daarna ook nog heel fragiel is, bevruchting en innesteling. Maar wel balen voor je. Heb je vandaag een beetje afleiding?

Wat een avontuur hier! Letterlijk de hele nacht niet geslapen. Om 12 uur kwam de laatste jongere (werk in de jeugdzorg) te laat terug. Om 2 uur wezen checken, waren er twee weg.. Kwamen pas om 5 uur terug en om 6 uur moest ik weer paraat staan. Voel me nu nog redelijk, moet ook wel wat we hebben nog vergadering straks tot 13. Vanmiddag maar even bijslapen.

11. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    He bah nine, had zo gehoopt dat t bij jullie wel gelukt was. Snap je gedachte, raak m zelf momenteel ook niet kwijt. Is gewoon ruk....

12. rijn

rijn Actief lid

15 aug 2014
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    HA meiden,

Zou ik met jullie mee mogen kletsen?
    Ben 24 jaar oud.
    Twee weken terug heb ik een curretage gehad bij een zwangerschap van 8,4 weken. Kindje was al gestopt met groeien op zo'n 7 weken.
    Sinds een dag geen uitvloeing meer, dus dat betekend dat we er weer voor mogen gaan.
    Heel spannend allemaal, maar ik krijg steeds meer het gevoel dat ik er weer klaar voor ben.
    Nu ik er eenmaal aan geroken heb, hoe het is om zwanger te zijn, wil ik zo snel mogelijk weer zwanger zijn. Helaas heeft de eerste poging ook 8 maanden geduurd, maar we wachten maar rustig af.

13. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nine wat k/lote dat je test negatief is! :( Het blijft inderdaad een heel bijzonder proces. Ik hoop dat jullie de volgende ronde meer geluk hebben. Wat kan je je ook down voelen na zo'n negatieve test he.. Het blijft spannend en soms vermoeiend het zwanger worden! Knuffel!

Jasmijn pff je zal wel helemaal gesloopt zijn vanmiddag. Probeer wel je rust te pakken! Wanneer is de begrafenis van je oma ? Heftig allemaal.. Hopelijk heb je volgende week een positieve test en komt er dan weer iets leuk aan. Spannend !

Ik ben nog steeds licht misselijk elke ochtend en ook tijdens het sporten vaak. Ik heb geen idee waar het vandaan komt.. Zwanger ben ik niet, mijn eisprong duurt (helaas) nog wel 2 weken denk ik... Ik heb dus geen idee, maar irritant is het wel! Wel fijn dat mijn eisprong waarschijnlijk in onze vakantie valt.. Dan zijn we tenminste wel ontspannen. De vorige keer ben ik ook tijdens onze vakantie zwanger geworden, spannend :)!

14. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Wat balen Nine :(.

Welkom Nijn!

Spannend Ils! Ik ben de eerste keer ook op vakantie zwanger geraakt ;) haha.

15. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom Rijn. Verdrietig om te lezen dat je ook een miskraam mee hebt moeten maken. Dan wacht je al 8 maanden en dan gaat het mis, wat vreselijk :(! Fijn dat je het gevoel hebt dat je er weer klaar voor bent.. Hopelijk duurt het deze keer niet zo lang!

16. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha ja.. Je weet natuurlijk nooit hoe het was gelopen als je thuis was gebleven, maar ik geloof wel dat die ontspanning en er even wat minder mee bezig zijn wel helpt! Hopelijk kom ik na mijn vakantie goed nieuws brengen hier!

Vervelend dat jij je zo beroerd voelt trouwens, maar het lijkt me wel een goed teken natuurlijk!

17. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vakanties doen het bij mij ook goed, 2 keer in de alpen (op dezelfde plek) zwanger geworden. De 2de keer was eigenlijk wel een randgevalletje want ik was zonder mijn man op vakantie ;) (maar het was toch echt van hem hoor!!! We hadden net voordat ik vertrok nog geklust maar mijn ei was pas een paar dagen daarna.)

18. iNikkens

iNikkens Actief lid

7 mei 2011
    417
    0
    16
    Nederland.
    Jasmijn85, pfff.. Er gebeurt heel veel in je leven nu. Inderdaad leuk en mindere leuke dingen. Dit vergt natuurlijk erg veel energie van je. Ik duim voor een positieve test volgende week!

Nine85, wat rot voor je, meid. Wat is een lichaam toch een vreemd iets heé. Je zou denken dat het gewoon moet lukken als je op het juiste moment klust. Hopelijk kun je wat afleiding vinden.

Rijn, welkom! Natuurlijk is de reden voor je komst veel minder leuk. Zeker spannend nu jullie er weer voor mogen gaan. Hopelijk heb je snel weer een mooie positieve test en heb je een voorspoedige zwangerschap.

Ils1, vervelend dat je je steeds zo misselijk voelt. Hopelijk is dit snel voorbij. Misschien ben je gewoon toe aan jullie vakantie. Even de batterij weer opladen. Bij mijn dochtertje het 9 maanden voor ik zwanger was. Ik ben zwanger geraakt op huwelijksreis, in alle ontspanning, haha. 15 juni 2015 zijn we 3 jaar getrouwd en is mijn dochtertje dus ook 2 jaar en 3 maanden oud. Haha, grappig vind ik het. Mensen denken dat het trouwen hierom een moetje was. ABSOLUUT NIET! :D

-----

Ik heb vanmiddag om 13u mijn intake gesprek bij de verloskundige. Ik hoop zo op een echo, of in ieder geval het hartje mogen luisteren. Dat zou echt fijn zijn! Duimen jullie ook voor mij? :)

19. iNikkens

iNikkens Actief lid

7 mei 2011
    417
    0
    16
    Nederland.
    Hahaha, dat is toevallig. 2x op dezelfde plek! :D

20. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja he, ik vind het wel bizar. We zouden er in maart weer heen gaan maar dat ging niet door vanwege de MA. Alsof het zo moest zijn...

Mijn ouders wonen er dus we gaan er toch wel minstens 1x maar vaak 2x per jaar heen.

Mijn nicht haar eerste is precies 9 maanden na hun huwelijk geboren :D.

Deel Deze Pagina