Nine, wat balen meid! (al kan het zijn dat je cyclus wat langer duurt natuurlijk) INikkens wat spannend! Dat hoop ik ook voor jullie! En ook al ruim 10 weken! Wat gaat het hard. (Ik doe mijn best niet meer te vergelijken, merken jullie het?) Jasmijn, zorg goed voor jezelf nu. Slaap bij waar je kunt. Die emoties vreten energie en die heb je nodig nu. Wel lachen van je slaapdienst of niet? Dat er gelijk zoveel gebeurde in één nacht ipv dat iedereen saai gelijk gaat slapen. Ils, wat naar die misselijkheid! Moet zeggen dat ik daar altijd ruim voor mijn eisprong al last van krijg, dan tijdens en na weer. Joepie! En idd, misschien is het wel gewoon vermoeidheid. Saarje, wat geestig, twee keer op dezelfde plek. Vruchtbaar gebied daar! De eerste van mijn miskramen ben ik ook zwanger geworden op vakantie, dat moet in Duitsland of in Italië gebeurd zijn. Wij gaan over twee maanden naar Rhodos, daar heb je een strand dat Tsambika beach heet. Aan de rand van het strand op een 285 m hoge rots ligt het Panagia tis Tsambikas i Kiras klooster. Dit klooster is een bedevaartsoord voor vrouwen van het eiland met een onvervulde kinderwens. Dochters die daarna geboren worden heten dan ook vaak Tsambika. (een vroeger buurmeisje van me heet zo) (( Ik ben op dit eiland geboren, vandaar dat ik het weet)) Jullie begrijpen natuurlijk wel dat het beklimmen van deze rots naar het Lieve vrouwen klooster op onze agenda staat.
Ons dochtertje ook, haha. Wij zijn op 15 juni 2012 getrouwd. We gingen op 17 juni 2012 op huwelijksreis. Ik was uitgerekend op 17 maart 2013. Ze kwam op 11 maart 2013. 6 dagen te vroeg, haha. Dus niet heel precies, maar mijn uitgerekende datum was wel precies.
Pff wat hebbe jullie ook allemaal al veel meegemaakt zeg! Heftig allemaal hoor. Ze zeggen wel dat ontspanning wel positief op je lichaam werkt ja. Ik merkte aan mezelf dat ik de eerste maanden dat we ervoor gingen heel gespannen enzo was. Dat verdween na een paar maanden en vanaf die tijd toch alvast zwanger vond ikzelf. Misschien moeten alle vrouwen gewoon standaard op joga gaan ofzo. Of dagelijks naar rustgevende muziek luisteren... Wie weet helpt het wel
Ik geloof wel dat wanneer je regelmatig aan de ontspanning werkt, door middel van Joga of rustgevende muziek, dat dat inderdaad goed helpt. Ik word sowieso rustig van muziek.
Rijn! Welkom, sorry. Ik had je wel op mijn lijstje staan om op te reageren maar ben het vergeten. Wat een verdriet om na acht maanden het kleintje te verliezen. Hebben jullie al kinderen of wordt dit de eerste?
Ik word er juist hyper van! haha, ik kan niet stil zitten bij muziek. We gaan met onze dochter altijd dansen na het eten en in de auto zitten we altijd te dansen in onze stoel samen. En ik associeer heel veel nummers met hardlopen omdat ze in mijn afspeellijst staan. Dus ik wordt er juist onrustig van! hahha. Bij mij werkt werken in de moestuin dan weer ontspannend. Heerlijk in de aarde wroetten en zien hoe alles groeit. (Lekker truttig I know)
Haha, maar dat is ook fijn. Soms wil ik even helemaal uit mijn bol gaan en dan pas ik daar de muziek ook op aan. Of als ik in een melige bui ben, dan pas ik daar de muziek ook op aan, haha. Ik ben een grote fan van Elvis Presley, KISS, The Kelly Family, Celine Dion, Journey en The 80's. HEERLIJK!
hahahah, Wat fout!!!! Heerlijk idd! Ik ben een muziekslet. van klassiek naar jazz, en alles wat er nu op de radio draait. Dotan vind ik nu erg goed en dat nummer van Kennie B: Parijs. En Hozier en David Quetta en ga zo maar door. Zoals ik al zei: Muziekslet.
Rijn, welkom! Wat de dames al zeiden, de reden dat je hier meeklets is alleen wat minder Het blijft intens verdrietig als je verwacht een kindje te krijgen en dat dan in één klap niet gebeurd. Iniedergeval niet nu, maar hopelijk heb je weer een snelle positieve test! Ils1: hopelijk gaan jullie een hele fijne, relaxte en vruchtbare vakantie krijgen Zou natuurlijk fantastisch zijn als je over paar weken goed nieuws hebt! Ik zal duimen!! Van het weekend gaan wij een weekendje weg met de familie! Hartstikke leuk natuurlijk. M'n broer heeft alleen twee zoontjes en die schelen precies 1 jaar en 9 maanden met elkaar. Onze zoontjes hadden ook precies 1 jaar en 9 maanden met elkaar gescheeld als alles goed was gegaan. Ik wou dat het geen pijn deed, maar stiekem doet dat het toch als ik naar die twee kijk! Maar goed, gelukkig kan ik er ook van genieten van al die kleintjes om ons heen!
Jeetje Wensje, en daar moet je het dan mee doen?! Wat kunnen die artsen zich er toch soms makkelijk vanaf maken. Nine, kan het niet zijn dat je nu te vroeg test? Lizzy, knuffel voor jou! Haha ja klopt, vl had ook nog een stukje mogen filmen en dat is ook zo bijzonder. Echo foto staat in mijn fotoalbum, laten we even vrienden worden hier We vertellen het dit weekend aan onze vriendenkring en directe familie, overige mensen of een post op Facebook daar wachten we nog even mee. Jasmijn wat hectisch meid, denk goed aan jezelf he? Rijn, in welk clubje zaten wij nu samen? Welkom hier, al is de reden allerminst leuk. Ja zeker! Vakanties doen het bij ons helaas niet zo goed, twee keer een MK na onze vakantie. Haha M, muziekslet Ik kan soms ook nogal uitwijken naar andere muziek soorten, vinden mensen raar
Ja dat is wel bizar Saartje.. Zonder je man... Verdacht.. Haha Magnolia dat moet wel geluk brengen. Als het een meisje gaat worden dan weet ik de naam al haha . Haha muziekslet .. Ik vind ook heel veel muziekstijlen leuk. Ik ga zo even ontspannen tijdens een heerlijke gezichtsbehandeling, net wat ik nodig had. Heerlijk.. Ja bijzonder he als je dan dat filmpje terug kijkt Butterfly! Dan smelt je helemaal .. Ik ga even in je album kijken.
Hij heeft gewoon sterke zaadjes! Ik kreeg het wel even warm toen de VK bij de eerste echo vertelde dat ik een week minder ver was dan ik dacht. Ga dan je man maar eens overtuigen dat hij en sterk zaad heeft en de innestelling laat was (ach, ik maak er een grapje over maar daardoor wist ik wel meteen dat het niet klopte en dat het dus waarschijnlijk mis zou gaan...)
Lekker ILS! Geniet ervan...relax! Ik zit voor t eerst sinds lang weer eens op de bank. Zo druk! Maar ga zo lekker de tuin in voordat ik de jongens ga halen. Even zand wegschrppen om er aarde in te doen en onze plantjes erin te zetten! Ik ben wel mega moe sinds zaterdag. Zaterdagmiddag bijgeslapen, zondagavond en gisteravond bijna huilend naar bed van vermoeidheid, rare bloed steeds ook...😔 Nog 23,5 uur...dan controle en echo. Dan hopelijk meer weten. Hoe was je echo iNikkens??? 😃
He meiden! Wat vervelend dat er zo veel meiden zijn bij wie het mis gegaan is! Ik heb een berichtje gehad van magnolia of ik t leuk vond om mee te schrijven. Helaas heb ik ook geen leuke geschiedenis. 2011 gezonde dochter. Vol vertrouwen toen ze 2 was voor een tweede. Eerste ronde raak, helaas miskraam met 10 weken die niet los kwam. Daarna cyclus niet op gang en naar de gyn toegegaan. Oktober dat jaar ook nog een vroege miskraam. Heel naar en nu afgelopen maart weer een miskraam, vermoedde t al omdat de testen niet super opliepen maar toch echt even schrikken toen ik echt begon te bloeden. Nu afgelopen weekend m'n ei gehad en hopelijk extra vruchtbaar!!
Welkom mamaenmini, wat een verdrietige tijd heb jij er al opzitten. Zoals ik al schreef is dit een fijne groep vrouwen die hetzelfde hebben meegemaakt en weten hoe het voelt. De herkenning is erg fijn.
Hey dames, Even snel een egopost. Ik heb een echo gehad. Ook nog een langere echo, want er was een staggaire die het allemaal moest leren, hihi. Dus ik heb lekker lang naar binnen mogen kijken! De baby was erg druk, haha. Zwaaien met armpjes en beentjes. GEWELDIG! Zo druk was ons dochtertje niet! Prachtig om nu al verschillen te zien. Wij gaan even lekker ontspannen en genieten van dit goede nieuws! (ik ben trouwens 10+5 dagen en uitgerekend op 7 november!)
Wat mooi Super zeg! Mooie echo ook en wat een geluk dat je een langere echo kreeg. Onze beeb was gisteren ook al zo druk haha.