Hé dames, bedankt voor jullie meelevende reacties. Ik heb vandaag de hele dag gewerkt. Het was een drukke dag, dus voldoende afleiding. Ik denk niet dat mijn cyclus nog veel langer duurt. Op de 4e had ik een positieve ovulatietest, dus dan zou ik op een ultragevoelige test nu wel iets van een streepje moeten zien. Ik verwacht snel mijn ongi. Ik hoop morgen, dan heb ik weer een nette cyclus van 25 dagen. Lekker kort, snel weer een volgende kans. Jasmijn, wat een nacht zeg. Heb je het vol kunnen houden de rest van de dag? Rijn, welkom meid. Vervelend dat jij dit ook mee hebt moeten maken. Ik hoop voor jullie dat het snel weer raak is. Wat een hilarisch verhaal Saartje, dus jij moet naar de Alpen toe! Wat een bijzonder verhaal Magnolia, ik hoop dat de beklimming een goede uitwerking heeft. Succes met de echo morgen, Linda. Ik hoop op wat meer zekerheid voor jullie. MamaenMini, ook jij welkom hier! Wat een heftig verhaal zeg. Ik hoop voor je dat dit eitje het goed doet. iNikkens, Wat fijn dat je zon lange echo had. Ziet er goed uit, lekker genieten!
Mooie echo iNikkens! Welkom Mamaenmini, heftig verhaal inderdaad. Dit is precies waar ik behoorlijk bang voor ben. Ik heb altijd al 2 kindjes gewild, zeker na de eerste de wens extra groot. Mijn man is heel bang dat het weer mis gaat en wil het eigenlijk bij eentje houden als het nog een keer zou gebeuren. Dat vind ik best moeilijk te aanvaarden want de kans op een miskraam is met 1/10 ook niet bepaald klein.
Mooie echo, iNikkens. Fijn dat alles goed is! Welkom, MamaenMini. Ik snap dat je dat moeilijk vind Saartje, zou ik ook vinden als mijn vriend er zo over dacht. Al snap ik het wel, want het is natuurlijk een ingrijpende gebeurtenis. Maar tegelijkertijd is de wens dan zo groot.. Ik hoop dat jullie dit niet nog een keer hoeven mee te maken en dat er gewoon een tweede kindje komt! Ja, ik denk ook dat het een goed teken is. De kwaaltjes zijn aanweziger dan de vorige keer. Ergens wel fijn, niets voelen zou me helemaal onzeker maken.
Bedankt allemaal voor jullie welkom ik vind het fijn om te kletsen met meiden die weten waar je het over heb. Tis allemaal wel goed bedoeld wat je om je heen hoort, maar soms net iets teveel van het goede. Magnolia: het wordt ons eerste kindje. Klap kwam dus ook hard aan. Butterfly: we zaten samen in de bevallingslijstforum. Tot twee weken terug dan. Fijn dat het bij jou nog steeds super gaat joh!! Mamaenmini: heftig verhaal joh. Hopelijk snel een plakkerd die niet meer loslaat Inikkens: wauw wat een prachtig plaatje! Ook al moest ik even slikken toen ik je uitgerekende datum zag staan. Dat was namelijk ook mijn datum. Toch ziet het kindje er fantastisch uit en gun ik je het van harte!
Dames. Sorry even een ego post! Ik hoop dat het bijvoegen van de foto gelukt is.. Maar onderste kan ik wel bijna van uit gaan dat ik mijn ei gevonden heb toch????? 😳😳😳 Gister geklust, vanavond nog even gezellig maken... En heeft morgen middag nog zin????
Welkom rijn en mamaenmini! Mooie echo iNikkens, genieten! Hopelijk snel je echo Nine, dag zou fijn zijn Dat is een duidelijke ovulatietest Wensje! Ik denk dat morgen ook nog wel zin heeft. Er vanuit gaan dat eitje tussen 24 en 48 uur na positieve test springt. Wij hebben afgelopen maand ook dag ervoor, dag zelf en dag erna het gezellig gemaakt Ik heb van 16-19 geslapen, was helemaal weg toen mijn vriend thuis kwam en me wakker maakte. Ja jullie hebben gelijk dat ik mijn rust moet pakken. Soms heb je zon periode dat er veel gebeurd. Maandag is de begrafenis. Ik hoop dat de rust na onze verhuizing een beetje terug zal keren. Hier al een paar dagen 'nerveus' gevoel/ zeurderig gevoel in mijn buik. Wat natuurlijk ook heel goed kan komen van de onrust en stress die ik nu ervaar. Verder eigenlijk (nog) geen kwaaltjes. Ergens hoop ik op de kwaaltjes want vorige keer had ik ze niet echt. Als een soort geruststelling ofzo haha. Maandag (11dpo) ga ik testen. Diezelfde avond vertrekt mijn vriend namelijk naar Italië.
Ik lees veel mee hoor meiden, maar niet altijd de moed om te reageren. Ben afgelooen zondag ongesteld geworden. Dus door naar ronde 2 na mijn nu al 3e miskraam op rij😢 heb even een kutdagje en denk veel vaker, ik ga toch naar t buitenland. Vertrouwen kwijt dat t me toch nog lukt zonder hulp. Even ego-berichtje: had al een half jaar niet meer hard gelopen, maar vandaag toch 5 km in 32 min gelopen in 1x uit. Nu mijn snelheid weer op gaan bouwen, maar t was heerlijk. Uitwaaien en emoties en ook wel wat boosheid kwijt in het hardlopen. Wensje: mooie test. Klussen en daarna hard duimen! Ik duim mee! Have fun! Butterfly: fijn dat t zo goed gaat met julli ukkie! Inikkens: wat een prachtige echo foto! Geniet alstublieft voor ons allen, jou ukkie gaf me tranen in mijn ogen! Jasmijn gecondoleerd en heel veel sterkte!!! Nieuwe dames; Welkom!!! Wat verdrietig dat ook jullie je hier moeten aansluiten. Het is een super fijn en lief clubje, hoop dat jullie hier ook wat steun kunnen vinden!!
Even snel tussendoor : Ucks! Super goed! Ik ben ook pas weer begonnen. Zit nu op 3.5 km de derde loop. Eind van de week ga ik ook voor de 5!
Uhm, ik heb geen echo hoor?! Je bedoelt vast iemand anders. Er wordt hier ook zo veel gekletst Goed dat je nog even bijgeslapen hebt. Ik heb wel respect voor je hoor. Je maakt zo veel mee op het moment. Je vriend kan dus nog net bij de begrafenis zijn? Lijkt me wel moeilijk dat je vriend weer weg gaat. Helemaal na wat je tijdens zijn vorige afwezigheid alleen hebt moeten mee maken.
Ik kan mij heel erg goed voorstellen dat dit moeilijk te aanvaarden is voor jou. Een kans op een miskraam is inderdaad redelijk groot. Ik hoop natuurlijk dat je nooit meer een miskraam mee hoeft te maken, maar als dit wel het geval is dan hoop ik dat jullie samen een keuze maken waar jullie beide achterstaan! Als de wens zo groot is dan kan je dit niet zomaar uit je hoofd zetten. Leuke foto van jullie kleine uk Butterfly! Heb je nu ook wat meer vertrouwen gekregen? Hoe reageerde je collega's ? Inikkens, geweldig nieuws! Wat een schattige echo foto ook. Gaan jullie het nu ook aan iedereen vertellen? Ik ben blij om te lezen dat het ook goed kan gaan na een miskraam of meerdere miskramen. Dit geeft mij ook weer wat meer vertrouwen/hoop in de toekomst. Succes Lindaatje morgen. Hopelijk krijg je snel wat meer duidelijkheid! Welkom Mamaenmini. Wat verdrietig wat je allemaal hebt meegemaakt . Hopelijk heb je snel een gezonde zwangerschap! Have fun Wensje. Trek je sexy lingeriesetje nog maar even uit de kast haha .. Balen van je ongesteldheid Ucks.. Even een knuffel voor jou!
Mijn vriend heeft zijn vlucht kunnen verzetten van maandagochtend naar maandagavond zodat hij bij de begrafenis kan zijn. Daar ben ik heel blij om. Gelukkig gaat hij nu maar een weekje weg. Dan weekje thuis en dan twee weken terug naar Mexico. En daarna is het even klaar (is de bedoeling haha) want dan gaan we waarschijnlijk bijna verhuizen
Ah Dat hoop ik inderdaad ook. Ik heb het gevoel dat het eraan komt. Ik dacht vanmorgen al, maar dat was nog niet zo. Zal wel snel komen. Hoeveel tijd hebben jullie om te verhuizen?
We proberen twee weken te klussen, muren en vloer, en daarna te verhuizen. Ik ben niet zo van het gedoe van verhuizen haha, maar wel veel zin om daar te gaan wonen! Gewoon een heel huis ipv studentenkamer of appartement, dat wordt veel schoonmaken Bijna weekend meiden! Gaan jullie leuke dingen doen? Ik draai vandaag mijn laatste dienst bij de kindertelefoon, afscheid nemen dus Verder eindelijk een keer een rustig weekend, alleen een feestje zaterdagavond en verder geen verplichtingen, heerlijk!
Lieve dames, bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes op mijn echo. Fijn dat er zo met individueel met je meegedacht en meegeleefd wordt. Jullie zijn top! MamaenMini, welkom. Natuurlijk is de reden niet leuk. Heftige dingen heb je ook meegemaakt. Hopelijk kun je hier je ei kwijt en ik duim voor een voorspoedige zwangerschap snel! *knuffel* Rijn, Dankje! Oeh ja, dan kan ik me voorstellen dat het moeilijk voor je is als we dezelfde bevaldatum hadden gehad. Sterkte! Wensje90, oeh. Dat ziet er allemaal goed uit. Spannend zeg! Jasmijn87, je doet er inderdaad verstandig aan je rust op tijd te pakken. Er gebeurt zoveel op dit moment bij je. Maandag testen dus?! Spannend! Lijkt me wel moeilijk dat je vriend naar Italië vertrekt, wat de uitkomst ook is. Sterkte maandag! Ucks, hé meid. Ik kan me voorstellen dat je weinig behoefte hebt om te reageren. Hoe gaat het nu met, aangezien je gister een nare dag had. Hopelijk gaat het iets beter met je nu. Het is ook allemaal moeilijk. Ils1, dankje! Ja, we hebben de zwangerschap nu de wereld in gebracht. We vonden dat het nu wel kon! Inderdaad Jasmijn87, bijna weekend. We hebben niks specifieks gepland eigenlijk. Maar we gaan vast de deur wel even uit. Manlief is vandaag ook vroeger klaar (14u), omdat hij maandag 12 uren heeft gewerkt. Dat scheelt weer. Heeft hij wat eerder weekend. Zondag moet hij ook weer werken en gister had ook vrij. Ik heb wel zin om er even uit te gaan. Ergens lekker lunchen, wandelen of iets dergelijks. Ik lees dat je bij de kindertelefoon werkt. Wat leuk! Wel jammer dat je afscheid gaat nemen. Hoe lang heb je er gewerkt? Heb je een nieuwe baan? En leuk hoor, een echt huis. Daar gaan jullie zeker genieten! Allemaal vast een fijn weekend dames! Lekker genieten en afleiding zoeken voor de dames die het nodig hebben! *knuffels*
*even klagen* Tranen met tuiten, extreem moe, niet fit voelen om de een of andere reden 😢😢 ik ben even flink mezelf kwijt. Vanmiddag ziekenhuis, ook die spanning neem ik mee. Ik word er nu zo onzeker van. Er komt niets uit m'n handen 😔 *klaag uit, sorry meiden*
Jasmijn, leuk hoor. Verhuizen is veel werk, maar jullie zitten best snel in jullie nieuwe huis. En dan lekker genieten! Linda, sterkte vandaag in het ziekenhuis. Ik hoop dat ze je een bericht kunnen geven waardoor je wat kan ontspannen. *knuffel*