Zwanger worden na een miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Magnolia83, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Mijn weekend begint vandaag. Vandaag en morgen vrij, zondag werken. Volgende week ook wat dagen tussendoor vrij gelukkig, zodat ik mijn rust kan pakken!

Lieve Lindaatje, dikke knuffel voor jou. Ik hoop dat je vanmiddag wat duidelijkheid krijgt!

2. Jasmijn87

Jasmijn87 Actief lid

30 dec 2014
    280
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ iNikkens: wat leuk dat jullie de zwangerschap hebben aangekondigd! Volgens mij gaat het dan nog meer 'leven' :) Ik heb ruim 2 jaar bij de kindertelefoon gewerkt als vrijwilliger. Ik deed het naast mijn 'normale' werk. Vanwege de verhuizing moet ik stoppen. Maar als we gesetteld zijn op ons nieuwe plekje wil ik graag overstappen naar de kindertelefoon daar in de buurt omdat het zo leuk is om te doen!

Dikke dikke knuffel Linda! hoelaat heb je afspraak in het ziekenhuis? Gaan jullie samen?

3. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    @ jasmijn: we moeten er 14.15u zijn en gelukkig gaat manlief mee 👍🏼

4. Jasmijn87

Jasmijn87 Actief lid

30 dec 2014
    280
    0
    0
    NULL
    NULL
    succes Linda, hopelijk voel je je na het gesprek ietsje beter

5. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Succes Lindaatje!!!

6. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Inikkens: wat een mooie echo zeg!

Nine hopelijk word je snel ongesteld dan kan je weer vol goede moed verder

Heftig Saartje wel moeilijk om een keuze te maken voor een tweede als het jullie zo bang zijn weer een miskraam te krijgen.

Fijn robijn dat je flinke klachten heb! Dat lijkt me inderdaad een mooie geruststelling

Heftig Rijn van jou ook zo kort geleden dus 😞

Wensje: morgen middag heeft zeker zin ( vandaag dus hahaha) beter teveel dan te weinig vind ik altijd en na je positieve test springt hij binnen 24-48 uur dus kan geen kwaad wat extra versterking!

Spannend jasmijn! Hopelijk een leuke verrassing voor op reis!

Heftig ucks! Kan me voorstellen dat je even geen zin had te reageren, heftig 3 achter elkaar zeg 😱

Linda sterkte! Nooit leuk zo'n gevoel 😞 hopelijk gaat je gesprek goed

Hier 5 dpo en nog geen enkel gevoel of er iets gebeurt of niet ( kan ook nog niet)

7. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Hahaha ucks je bent schuin ipv dik gedrukt sorry! 😂

8. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mamaenmini Ik hoop dat hij bijdraait moest het nog een keer gebeuren. Het is niet leuk om mee te maken maar hoort er wel een beetje bij. Ik denk dat we er vooral veel over moeten praten zodat we weer op 1 lijn komen hierover.

Ik ben benieuwd hoe het gesprek ging, Lindaatje

9. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat je vriend zijn vlucht kon verzetten en zo toch bij de begrafenis aanwezig kan zijn Jasmijn. Je kan zijn steun wel gebruiken op zo'n emotionele dag! Trek je het verder een beetje allemaal?

Inikkens, wat leuk dat iedereen het nu weet! Heerlijk lijkt me dat.. Niet meer stiekem doen. Als is het geheimpje in het begin ook wel leuk :).

Hoe is het gegaan Linda? Ben je wat wijzer geworden?

Mamaenmini ,5 DPO is ook nog heel erg vroeg.. Vaak is de innesteling pas na 7 dagen (gemiddeld) en vanaf dan kan je meer symptomen verwachten als je zwanger bent. Wel spannend altijd he..? Ik duim voor jullie dat het raak is!

10. Jasmijn87

Jasmijn87 Actief lid

30 dec 2014
    280
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik het nog wel trek.. vind dit altijd lastig in te schatten voor mezelf en grens aan te geven/ te herkennen. Ik heb wel al een paar dagen een zenuwachtig gevoel in m'n buik, en het gevoel dat ademhaling hoog zit. Wie weet heeft het met een zwangerschap te maken maar ik denk dat het toch stress is en dat m'n lichaam dit aangeeft. Ik probeer op dit moment een beetje met de dag te leven. Vanavond gezellig etentje met mijn vriend, even samen ontspannen. De testdrang begint wel te komen ;)

11. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Lekker van genieten, Jasmijn!

Ben benieuwd hoe het was, Lindaatje. Hoop echt dat je wat gerust bent gesteld!

12. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Hey meiden.
    Vanmiddag bij de gyn geweesf (wad nog in opleiding geloof ik) en een echo gehad. Daar een grote ei gezien van 18 mm die op springen stond. Machtig gaaf om te zien! Alleen...achterin mijn baarmoeder LIJKT er nog een restje te zitten van de MK, maar t zou ook weefsel kunnen zijn van de vleesboom die achter de baarmoeder zit.
    Al met al...vaag en kan ik er gevoelsmatig helemaal niets mee!
    Wel krijg ik een spoedafspraak dinsdag voor een microscopisch onderzoek... Dus ik ga er eigenlijk helemaal can uit dat deze maand t het niet raak kán zijn. Denk ik. Terwijl het dan lang nog niet ingenesteld kan zijn (week na eisprong toch?), dus ik ben bendiuwd.
    Als er nog wat zit, halen ze dat meteen weg. Prima, eindelijk!
    En wellicht is t onderzoek voor niets en zijn wr gewoon gerustgesteld.

Maar gevoelsmatig...kan ik er niets mee. Maar goed. T is niet anders.

Wel erg leuk om een x een ei te zien zo groot! 😃 dat werkt dus allemaal nog gewoon en dat is voor mij ook fijn om te zien.

Spannend dus dinsdag! Even aftellen...☺️ En doorbijten (vind t geen fijn onderzoek) en dan weer bijkomen 😉

13. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Ik snap dat je er gevoelsmatig niets mee kan. Ondanks dat, wel fijn dat je een microscopisch onderzoek krijgt en dat áls er nog wat zit, dit ook meteen weggehaald wordt.

Mooi he om zo'n ei te zien, heb ik destijds ook gezien. Vond het toen ook een hele geruststelling om te weten dat alles het nog 'deed'.

14. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Hoi dames!

Sorry dat ik een paar dagen niet zo actief ben geweest. Had deze week een beetje last om mijn emoties onder controle te houden. Het forum ging zo snel en de berichten raakten me op de een of andere manier steeds.. Emotioneel een beetje instabiel.

Het is een beetje onmogelijk om nu op iedereen te reageren want er is zoveel gezegd dat ik echt heel veel vergeet geloof ik.. In ieder geval welkom voor de nieuwe dames. Spijtig dat jullie hetzelfde verdriet mee hebben moeten maken. Wat heftig om te lezen dat zelfs met zestien weken een hartje nog kan stoppen.. zomaar.. Ik werd er verdrietig van..

Lindaatje, heel mooi dat je je ei hebt gezien! Leuk gezicht is dat he! Alleen jammer dat je nog moet afwachten wat datgene is wat de gyn nog op de echo zag..

Jasmijn, nog even extra sterkte.. Heel fijn dat je vriend nog kan blijven tot en met de begrafenis van je oma.. Verdrietige momenten die je niet alleen moet beleven.

Hier nadert NOD.. Dit weekend hebben we een gezellig weekend gepland met vrienden en familie. De auto is ingepakt, morgen vroeg weg. Testen wordt dit weekend daarom gelukkig niks 😉 kan wel even wat afleiding gebruiken tot en met dinsdag.

Voor jullie allemaal een fijn weekend en een dikke knuffel

15. Lilliesleaf

Lilliesleaf Actief lid

1 okt 2014
    253
    1
    18
    Lieve meiden, heb even bijgelezen, teveel om persoonlijk op te reageren, maar algemeen - nieuwe meiden welkom (naar dat het jullie ook over komen is) meiden met mooie echo's gefeliciteerd!

En voor alle meiden met verdrietige en somber momenten..ik weet heel goed hoe jullie je voelen..zelfs het mooie weer kan me niet opvrolijken.. Het is en blijft gewoon een ontzettend nare gebeurtenis en ik probeer te accepteren dat het verdrietige gevoel met vlagen terug kan komen.. Trouwens magnolia ik vind in de tuin werken ook heel ontspannend! Maar voor mij levert het een reactie op die jij op muziek krijgt, ik ga juist heerlijk los in de tuin: snoeien van woekerend bamboe, uit de grond trekken van onkruid en grasmaaien!! haha werkt bij mij perfect om boze gevoelens kwijt te raken!

Ik zal weer wat actiever mee gaan kletsen! Wel zo gezellig ;)

16. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Hoi allemaal! Ik ben zo druk geweest in de tuin, huis, sporten en vrienden dat ik helemaal geen tijd heb gehad om te lezen en of reageren.

Ucks: ik zou vandaag gaan hardlopen maar ben zo brak van een feest dat ik rustig op de moestuin ga werken en het hardlopen even vergeet. Misschien dat ik mn hardloop spullen mee neem naar de moes en als ik zin heb vandaar een rondje ga doen maar denk het niet. :D morgen weer een dag.

Ik blijkt trouwens al maanden rond te lopen met een sleutelbeen die volledig van z'n plek verschoven is. Oeps. En ahaaa: daar kwam die pijn dus vandaan. En maar gewoon Door serveren en aanvallen met die arm. Wat een eikel ben ik! :) volgende week maar even naar laten kijken Door iemand.

Lindaatje: gaat het weer wat beter met je? Wanneer heb je die afspraak voor het laparoscopisch onderzoek? Wat klote dat je zo in onzekerheid zit weer.

Ik heb morgen een afspraak bij de gyn om verder onderzoek te laten doen naar de oorzaak van de miskramen. Ik lees bij jullie veel over echo's en daar eitjes op zien. Wanneer en waarom krijgen jullie die dan? Zou ik die morgen ook krijgen? Ik vermoed dat ik hem deze week heb voelen groeien. Zou mooi zijn om te horen of dit klopt.

Lillisleaf, haha. Ik ga ook helemaal los in de tuin hoor. Vooral in de moestuin is er altijd veel werk. Die is drie are. En dan hebben we thuis ook een tuin van 8x30 meter dus ik kan niet stil zitten. Maar mijn hoofd wordt er helemaal leeg van. Heerlijk.

17. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Ik heb een tijdje na de curettage een echo gehad ter controle, Magnolia. Daar was toen al een eitje op te zien. Het zou kunnen dat jij morgen ook zo'n echo krijgt. Veel succes alvast.

Voor iedereen een dikke knuffel!

18. iNikkens

iNikkens Actief lid

7 mei 2011
    417
    0
    16
    Nederland.
    Jasmijn87, ja inderdaad. Zolang je een zwangerschap stil houdt is het toch minder aanwezig. Ik ben blij dat we het nu konden vertellen. Ik voel me nu ook echt zwanger. :) Hoe gaat het nu verder met je na de heftige periode op het moment?

Ils1, een geheimpje in het begin is zeker ook wel leuk. Dat heeft ook wel iets, hihi. Vooral als mensen ineens gokken dat ik zwanger lijk en je moet het toch nog even stil houden, haha.

Magnolia83, dat meen je niet? Jeetje, gelukkig weet je nu waar de pijn vandaan komt. En spannend van je onderzoeken morgen. Ik ben zeer benieuwd. Succes!

Hoe is jullie weekend tot zover, dames? Vrijdagmiddag even gewandeld en daarna hebben we lekker bij de pizzeria gegeten. Heerlijk! Gister had m'n dochter even papa dag. Heerlijk. Ik bleef lekker in mijn pyjama en lekker TV gekeken in alle rust. Even lekker ontspannen. Ze hebben gefietst, zijn naar de kinderboerderij geweest en daarna lekker samen in bad. Mijn dochtertje was kapot na zo'n drukke dag, haha.

19. Wensje90

Wensje90 Actief lid

21 feb 2015
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal! Ook hier een druk weekend gehad!

Linda: hoe gaat het nu met je. Het is inderdaad naar om naar t ziekenhuis te gaan en dat ze je vervolgens terug naar huis sturen zonder dat je er echt veel wijzer van bent geworden.. Ik hoop dat je ondanks alles toch je rust kan halen uit het feit dat ze ook niks ernstigs hebben gevonden...

Magnolia; meen je!! Dat moet verdomde veel pijn doen! Volgens mij vroeg je een tijdje geleden (kan t niet meer vinden omdat er zo veel geschreven wordt) ook of ik zwanger mocht worden met die onrustige cellen. Het antwoord is ja, maar toch voelt het wat apart. Miss is het wel de reden dat het niet lukt.... In ieder geval maar blijven duimen..

Inikkens; leuk dat jullie over de zwangerschap gaan vertellen!! Spannend! Weten djullie ouders ook nog van niks?

Nieuwe meiden; welkom, hoewel de reden natuurlijk droevig is..

Zwangeren onder ons; hoe voelen jullie je?

Ik zit nu na een week (veelvuldig ;) haha, kan bijna af en toe niet meer spontaan) klussen op t wachtbankje. Ik weet niet waarom maar heb een goed gevoel over deze maand (hoewel ik nog niks voel natuurlijk), maar misschien komt het ook wel omdat we voor het eerst met ovu testen gericht geklust hebben. Het feit dat ik er zo goed over denk maakt me wel heel angstig, juist omdat me lichaam me al zo voor de gek heeft gehouden en ik wil niet te veel hopen..!!!

Nog een lange 10 dagen te gaan... Als het goed is nu weer cyclus van 30 dagen..

20. iNikkens

iNikkens Actief lid

7 mei 2011
    417
    0
    16
    Nederland.
    Wensje90, we hebben het al aan iedereen verteld. En onze ouders wisten het al wel met 6 weken. Ik had het gevoel dat iemand het moest weten, hahaha.

Deel Deze Pagina