Zwanger worden na een miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Magnolia83, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nine85

Nine85 Bekend lid

4 nov 2014
    549
    1
    16
    NULL
    NULL
    He dames,

Eindelijk ook weer een berichtje van mij. Ik heb een ontzettend leuk, maar druk weekend gehad.

Jasmijn, heel veel sterkte vandaag! Ik ben een hele slechte tuurder, maar hier zie ik toch ook een licht streepje. Ik hoop dat je hem bij de volgende test beter kan zien.

Linda, lastig hè al die onderzoeken. Toch fijn dat je nu weet dat alles gewoon werkt en reuze interessant dat je een ei op springen hebt gezien. Ik ben heel benieuwd hoe dat eruit ziet. Bijzonder proces, ik vind het echt bijzonder dat ons lichaam dit allemaal kan. Het ei kan dinsdag natuurlijk nog niet ingenesteld zijn, maar misschien kunnen ze iets zeggen over eventuele bevruchting? Of kunnen ze dat niet zien? Ik hoop voor je dat het morgen gewoon allemaal oke is en dat het niet nodig is om iets weg te halen. Kunnen jullie gewoon lekker verder.

Lizzy, heb je een lekker weekend gehad? Hoe voel je je nu? Ga je morgen testen?

Magnolia, succes bij de gyn. Ik ben niet bekend met de onderzoek, maar ik hoop dat je een echo krijgt.

Spannend Wensje! Dat de dagen op het wachtbankje maar snel voorbij mogen gaan! Fijn dat je er een goed gevoel over hebt. Ik duim voor jullie.

Vrijdag had ik wat bloed in m’n maandverband. Zaterdag hetzelfde. Het was zo weinig dat ik de hele dag met één verbandje zou kunnen doen als ik zou willen. Zondag zette de ongi pas echt goed door. Ik heb dit nog nooit eerder gehad. Ik wordt gewoon direct goed ongesteld. Heeft een van jullie dit ook wel eens gehad? En wat zien jullie nu als dag 1 van de cyclus? Vrijdag of zondag? Als ik vrijdag neem was mijn cyclus net zo lang als de vorige.

2. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Nine, zo word ik altijd ongesteld. De eerste dag af en toe een beetje, dan stopt het weer en pas een dag of soms twee later word ik echt ongesteld. Ik tel pas vanaf de dag dat het echt doorzet. Maar dit doe ik vooral omdat ik een wat langere cyclus heb en anders ga ik te vroeg testen. (wat ik toch al doe... :))

3. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    He dames,

Lees nog regelmatig mee..maar al lang niet meer gereageerd.
    Spannend jasmijn ik zie ook zeker wat. Duim dat het goed gaat 2e ronde na mk toch? Bij mij was het ook de 2e keer weer raak en een plakker :) al blijf ik elke conyrole spannend vinden niet zo onbezorgd als bij mijn dochter. Mk hakt er toch in..laat de baby.maar snel voelen.

succes bij de begrafenis.

Magnolia: succes bij de gynaecoloog.
    Heftig 3 mk'en zo op elkaar.

Hier begin ik de.kwaaltjes achter mij te.laten en begin je al een klein buikje te zien.

hoop dat.iedereen snel.volgt met.plak babys

4. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Goedemorgen dames, zo ik heb ook weer even tijd om wat van me te laten horen. Sorry!

Jasmijn, veel sterkte!

M, jij sterkte / succes bij de gyn.

Hoe gaat het met de andere dames?

Hier begin ik steeds meer te beseffen dat ik zwanger ben al vind ik het nog wel moeilijk geloven.
    A.s. woensdag intake bij de vk, gyn heeft me overgedragen.
    Ik hoop dat ze dan weer een echo wilt maken.

5. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik denk ook iets te zien... Spannend! Maar vooral heel veel sterkte gewenst vandaag Jasmijn!!!

6. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    sinds de miskraam heb ik dat nu ook twee keer gehad, maar dan met één dag een beetje waarna het 'los brak'.. Net als Magnolia heb ik gerekend vanaf het moment dat het bloeden doorzette.. Om een andere reden weliswaar, maar het effect is hetzelfde ;)

We hebben een heerlijk weekend gehad. Vol met mooi weer en gezelligheid! Morgen ga ik testen.. Ik hoopte het eigenlijk vol te houden tot woensdag.. Maar daarvoor ben ik te nieuwsgierig! Haha

7. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Lizzy, ik ben ook nieuwsgierig!!!! :)

8. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Dankje Magnolia!! Ik zal vanmiddag naar de drogist. Morgen laat ik het jullie weten hoor 😄! Beloofd!

9. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dit weekend een heftig bericht gekregen uit de familie. De ex-vriendin van een neef heeft baarmoederkanker, haar baarmoeder is verwijderd en nu is het hopen dat er geen uitzaaiingen zijn. Ze waren net uit elkaar gegaan en hebben een zoontje samen...

Lilliesleaf herkenbaar, ik had gisteren ook zo'n dag dat ik gewoon moest huilen om alles.

LEuk dat jullie het goede nieuws hebben kunnen delen iNikkens!

Ben benieuwd hoe het bij de gyn was, Magnolia

10. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Spannend Lizzy :D

11. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Krijg ik net een belletje van mijn man, hij is in zijn pauze langs de Etos gereden en heeft een test gehaald. Hoef ik dat vanmiddag niet meer te doen. Zo lief om te zien hoe het ook bij hem leeft ☺️ Daar wordt je spontaan opnieuw verliefd door!

12. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Wat lief van je man Lizzy! :) Ik duim voor je!

Jeetje Saartje wat heftig zeg :(

13. Ucks

Ucks Actief lid

15 jan 2015
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lizzy: spannend!

Jasmijn: hoe was t vandaag? Sterkte! Trouwens ook ik zie een licht 2e streepje. Spannend!!!

Liva: jeetje alweer 14 wkn zwanger! Wat goed!! Leuk iets van je te hebben gehoord!!

Butterflynova: wat fijn dat je nu naar de vk mag! De 12 wkn zijn al goed in zicht. Geniet ervan!!

Weer terug van een gezellig en druk familieweekend. Nu uitpakken en een hoop wasjes draaien!

14. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    En zo hoort t, wat lief lizzy :)

15. Lilliesleaf

Lilliesleaf Actief lid

1 okt 2014
    253
    1
    18
    Auw magnolia dat klinkt pijnlijk!
    Jasmijn ik denk ook wat te kunnen zien..sterkte vandaag..

Meiden ik heb een domme vraag (want volgens mij kan het niet..maar ik stel m toch even hier, wie weet heeft iemand het meegemaakt)
    Mijn zwangerschapstesten zijn nog steeds (eind vorige week) heeel ieniemienie beetje positief..kan er dan wel een ovulatie optreden of helemaal niet? Ovu test is namelijk wel sterk positief geweest..!

16. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hihi wat lief :D

17. Carina01

Carina01 Lid

9 mei 2014
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Allemaal een fijn weekend gehad? Ik had van het weekend geen bereik dus zit nu even jullie berichten te lezen.

Jasmijn: Ik zie echt wel een streepje hoor, wat spannend!Maar ik begreep ook uit de berichten dat het vandaag een sombere dag voor jou is, veel sterkte.

Linda: Heel veel succes dinsdag! Hopelijk je snel meer duidelijkheid.

Lizzy01: Ik snap dat je erg emotioneel reageert op berichten die hier gepost worden. Ik heb het zelf ook wel een beetje. Soms is het even confronterend. Maar het is wel fijn dat je hier je ei kwijt kan! kan wel opluchten.

Magnolia: Steutelbeen verschoven? Bizar zeg!! Veel rust houden nu zeker?

Wensje90: Jij hebt afgelopen donderdag je eisprong gehad toch? Ik heb hem ook duidelijk gevoeld donderdag. Spannend he dat wachten! Ik denk nu ook van alles te voelen... Maar ik ga ervan uit dat het bij mij nog niet raak is! Kan het alleen maar meevallen als het wel zo is ;)

Ik heb afgelopen vrijdag nog even contact gehad met het ziekenhuis. Mijn ovulatietesten blijven maar positief reageren. Zwangerschaptesten zijn gelukkig negatief. Ik heb wel een eisprong en volgens de gyneacoloog kan ik dan ook gewoon zwanger worden. Als ik weer ongesteld wordt en daarna blijven mijn testen nog steeds positief,moest ik weer bellen. We gaan het wel zien!

18. Wensje90

Wensje90 Actief lid

21 feb 2015
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lizzy; hoe schattig! Mijn vent doet dat ook af en tie. Het kan idd net dat gevoel geven van "gelukkig zijn wij niet de enige die er mee bezig zijn" hihi! Dat je af en toe geëmotioneerd raakt van de berichten hier... Ik denk iedereen. Het is een super heftig verwerkingsproces en iedereen wil weer graag zwanger worden en blijven!

Lilliesleaf; ik heb daar geen ervaring mee. Sorry... Ik had wel dat mijn ovu test elke dag een streep had maar op advies van de meiden hier gewoon doorgeroest en daarna had ik een duidelijke knaller!

Linda; moet je morgen? Spannend! Succes!

Carina; hoop dat je gewoon je ei krijgt/heb gehad!

Hier sinds gister een licht menstruatiegevoel.. Lichtje krampjes, steekjes bij baarmoeder/liezen... Ik wacht af.. Maar is t nog niet erg vroeg??... Pffff DUURT LANG!

19. Nine85

Nine85 Bekend lid

4 nov 2014
    549
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wat lief Lizzy! Mijn vriend zou dat nooit uit zichzelf doen, maar ik weet dat hij er ook wel mee bezig is. We praten er ook over. Ik heb hem vandaag gevraagd maandverband mee te nemen van de winkel. Dat had ik hem nog nooit gevraagd. Maar hij heeft het wel gedaan :)

Ik zal de lijst er even bij zoeken, weet eigenlijk niet of ik die alweer aangepast had. Ik ga eerst maar gewoon uit van mijn cyclus van 25 dagen. Als mijn ovulatietest aanleiding geeft om dat bij te stellen zal ik dat tegen die tijd wel doen. Ik heb nog een stuk of 5 ovu testjes over, dus die ga ik deze ronde weer gebruiken.

20. Nine85

Nine85 Bekend lid

4 nov 2014
    549
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wachten op eisprong (14)

Wensje90
    Saartje5
    Joyceee
    Annekeruiter85
    Pinniewinnie
    Ucks
    Zeedauw
    pKuiper
    Ils1
    Lindaatje
    Lilliesleaf
    cdvg
    Jeszss
    Nine85

Wachtbankje (2)

Lizzy01 (NOD 21 april)
    Jasmijn87 (NOD 23 april)

Zwanger!! (8)

♥ Liva
    ♥ ButterflyNova - 7 november 2015 j/m
    ♥ iNikkens - 8 november 2015 j/m
    ♥ Tacita - 19 november 2015 j/m
    ♥ MoodyL - 17 november 2015 j/m
    Kymmie - 9 december 2015 j/m
    Belony - 12 december 2015 j/m
    Robijn - 19 december 2015 j/m

Afspraken

ButterflyNova - 15 april - termijnecho
    iNikkens - 16 april - intakegesprek verloskundige & misschien 3e echo
    Kymmie - 16 april - eerste echo 6.1 week in ziekenhuis
    Belony - 29 april - eerste echo 7.4 wkn in zkh
    Tacita - 30 april - termijnecho vk
    Robijn - 11 mei - intake & eerste echo vk

Er mogen ook wat mensen naar het wachtbankje (en hopelijk daarna snel door naar het volgende rijtje). Ik wil het wel verplaatsen maar weet alle data niet.

Deel Deze Pagina