Ik had zo'n zelfde streepje op 10 dpo mothertobe. Deze liep in de dagen daarna mooi op. Hopelijk doet ie dat bij jou ook!
wensje90 ik begrijp je helemaal! Dat wachten is echt vervelend. Al ga ik er deze ronde van uit dat het niet gelukt is. Had zo'n rare cyclus de vorige keer. We gaan het wel zien! Nog een weekje wensje90 en lindaatje! Hang in there!!
Thanks hihi.... Áls ik al zo lang kan wachten hihi... Ben benieuwd!! Fijne Koningsdag!!! 👑 Ik ga heerlijk met m'n 3 mannen genieten!
Ik weet niet precies wanneer NOD is, maar had positieve ovulatietest op 16 april. Wanneer zouden jullie testen? En nog een specifieke test aan te raden die me gelijk uit mijn lijden verlost 😝
wensje90Ik zou dan aanstaande vrijdag op z'n vroegst testen. Volgens mij kan het ook donderdag. Maar ik vind het altijd zonde van m'n geld als ik te vroeg test. Want als die negatief is en ik zou niet ongesteld worden dan zou ik een dag later weer testen. En ik ben altijd een grote fan van Clearblue. Daar staat duidelijk zwanger of niet zwanger. Geen getuur naar streepjes! Maar die zijn wel prijziger dan andere testen.
Ja heel duidelijk idd! Weten jullie misschien hoe de vk dat berekend als je na mk gelijk zwanger bent? Als ik uit ga van dag van de bloeding dan zit ik nu met een cyclus van 28 dagen op 4 weken en 4 dagen.
Mothertobe1 gefeliciteerd! De Vk rekent vanaf de eerste dag bloedverlies van de miskraam. Gedetailleerd bepalen ze t daarna middels de echo's...
Mooie test mothertobe! Gefeliciteerd!! Ik wil morgen nog even een testje doen en daarna de vk bellen. Ik voel echt weinig. Weet dat dat prima kan en dat ik blij moet zijn omdat de kwaaltjes misschien nog komen. Maar zoek een stukje bevestiging voor zover dat kan