Dat begrijp ik heel goed, Jasmijn. Ik vond het fijn dat ik meteen al kwaaltjes had, stukje bevestiging. Nu ben ik al een paar dagen zo kotsmisselijk dat het van mij wel wat minder mag. Het is ook nooit goed haha.
Gisteravond had ik opeens erge buikpijn, ook met steken. Op bed gegaan en ik wist echt niet hoe ik moest liggen. Vreselijk wat een angst direct.. Het heeft denk ik bijna een uur geduurd voordat ik sliep en de pijn weg was. Geen bloedverlies gehad gelukkig! Onbezorgd zwanger zijn lukt niet meer. Ik werd net wakker met super pijnlijke borsten, dus dat zie ik maar als een goed teken... Vind het echt super spannend op zulke momenten!
Spannend.... Ik leek wel een Tuurstreepje te hebben vanmorgen! Foto was ik vergeten te maken door de haast hihi.... Ben benieuwd verder in de week!
Buikpijn schijnt er ook bij te horen, ter hoogte van wat was het? Je darmen kunnen ook erg vervelend doen.
Op een gegeven moment dacht ik dat de buikpijn idd ter hoogte van mijn darmen was.. De steekjes wel weer lager, maar dat hoort er sowieso wel een beetje bij zolang het niet teveel wordt. Het is nu weer redelijk rustig daar binnen ☺️ #opgelucht
Gefeliciteerd Mothertobe! Mooie test. Lizzy wat lijkt me dat schrikken inderdaad. Onbezorgd zwanger zijn zit er helaas niet meer in voor ons. Het blijft spannend.
Wat eng inderdaad Lizzy! Nee het onbezorgde is er echt helemaal af. Heel soms voel ik even blijdschap maar ik laat het nog niet toe en daardoor heb ik ook helemaal niet het besef zwanger te zijn
Yes ik wilde graag een knaltestje en die had ik net. En afspraak bij de vk is gemaakt voor over drie weken Spannend Lindaatje! Ik duim voor je!
Dat onbezorgde gaat er inderdaad helaas niet zomaar af... dat vind ik nog het meest vervelende van die hele miskraam. Ik merk wel dat het heel langzaam iets weg trekt na een eerste (en tweede) goede echo. Ben ook niet meer zo bang ineens te vloeien als je wat voelt of zo. Vond laatst een paar dagen zonder klachten eerder eng, maar 'gelukkig' ken ik die verder niet. Heb goede moed dames, hoe moeilijk het ook soms is! Knuffel!
Nu al Lindaatje?!!! 😵😵 ik durf niet te testen. Begin nu last te krijgen van mij borsten (hierdoor heb ik me al eerder in de maling laten nemen omdat ik dit nooit had, dus hecht er niet veel waarde aan) en mijn buik voelt onrustig... Vandaag ook duizelig, maar ook dat heb ik al vaker gehad toen er niks was. Ik wil graag wachten tot donderdag... Maar aan de andere kant wordt ik gek.
Jullie hebben helemaal gelijk dames, het is geen onbezorgde zwangerschap.. Hoeveel ik mijzelf ook heb voorgenomen om dit als een nieuwe kans te zien en er van te gaan genieten. Op momenten zoals gister schrik je toch! Dankjulliewel! Vind het fijn dat ik mijn angst even kan delen en dat jullie het ook echt begrijpen!
Wachten op eisprong (12)[/B] Saartje5 Joyceee Annekeruiter85 Pinniewinnie Ucks Zeedauw pKuiper Ils1 Lilliesleaf cdvg Jeszss Nine85 Wachtbankje (3) Wensje90 (NOD 30 april) Carina01 (nod 1 mei) Lindaatje (NoD 2 mei) Zwanger!! (10) ♥ Liva ♥ ButterflyNova - 5 november 2015 j/m ♥ iNikkens - 7 november 2015 j/m ♥ Tacita - 19 november 2015 j/m ♥ MoodyL - 17 november 2015 j/m Kymmie - 9 december 2015 j/m ♥ Belony - 12 december 2015 j/m Robijn - 19 december 2015 j/m Lizzy - 28 december 2015 j/m Jasmjn - 31 december 2015 j/m Afspraken Tacita - 30 april - termijnecho vk ButterflyNova - 1 mei - combinatietest Belony - 8 mei - 2e echo Robijn - 11 mei - intake & eerste echo vk Lizzy - 11 mei - eerste echo & intake iNikkens - 12 mei - verloskundige controle / 28 mei - pretecho (geslachtsbepaling) Jasmijn - 19 mei - intake en eerste echo vk