Zwanger worden na een miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Magnolia83, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wensje90

Wensje90 Actief lid

21 feb 2015
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ucks: thanks!

Jasmijn: het is idd zelfbescherming. Ik dacht na de positieve ovulatietest eigenlijk van: t zou wel eens gelukt kunnen zijn!!, maar al snel daarna was ik bang voor dat beetje hoop! Ik kan het echt nog niet geloven en mijn vriend ook niet. Ik ga denk ik nog een cb doen. Heb ook nog zo'n kruidvat test. Die laat ik nog even liggen..

Sta echt nog steeds perplex... Vorige keer pas 3 dagen na NOD licht positief. Hoop zo dat het een goed teken is!!!!!!!

2. Wensje90

Wensje90 Actief lid

21 feb 2015
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks Butterflynova! Was net aan het typen toen jij je bericht aan het schrijven was denk ik 😊

3. Carina01

Carina01 Lid

9 mei 2014
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd wensje90!! Een streep is een streep! Heel erg blij voor je :)

4. Carina01

Carina01 Lid

9 mei 2014
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    sanna84 welkom!! Hopelijk heb jij ook weer snel een positieve test in je handen :)

5. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Gefeliciteerd wensje90, dat is echt een knaltest. Echt een mooie test :)
    Ik zal even wat meer over mezelf vertellen dan weten jullie ook wat voor vlees jullie in de kuip hebben haha ;)
    Nou ik ben dus Sanne, ben 30 jaar en moeder van 1 zoon die in maart 3 is geworden. Hij heet Levi en is echt mijn steun en toeverlaat geweest afgelopen tijd. Mijn man ook hoor, hihi maar kinderen zijn kinderen niet als voor hun het leven gewoon doorgaat. Dat hield me op de been.
    Even over de miskraam, ik testte op 14 december '14 positief. Ons geluk kon niet op. Een broertje of zusje voor onze zoon. Rond de 6 weken verloor ik wat bloed. Niks ernstigs want dat had ik ook bij de 1e zwangerschap. Toch een extra echo en het hartje klopte. Toch een opluchting om bevestiging te zien. 1 week daarna de officiële eerste afspraak met echo. Ook daar was alles goed. Tot de 12 weken echo... Ik had de nacht van te voren erg onrustig geslapen. (Misschien een voorteken?) Helaas was de echo dus niet goed. Een levenloos kindje zonder hartslag. Onze wereld stortte in... Kon alleen maar huilen. Smiddags moesten we naar de gynecealoog. Daar nog 3 echo's gehad, maar er gebeurde geen wonder. Toen moesten we gaan besluiten hoe we het kindje eruit wilden laten komen. In overleg met de gyn besloten dat we voor de mini bevalling gingen om zo het kindje in z'n geheel te laten onderzoeken. Op 17 feb is ie om 18.20u 'geboren'. Alles was goed gegaan tot 1 maart... Ik kreeg erge buikpijn en was nog steeds erg aan het vloeien. Gyn gebeld en ik moest komen voor een echo. Op de echo zag ik dat er nog stukken placenta in mijn baarmoeder zaten. Vandaar die buikpijn. Curettage was de enige optie om van die buikpijn af te komen. Op 6 maart alsnog gecuretteerd. Daarna nog 2 a 3 weken gevloeid. Maar alles was goed. Op 10 april heb ik nog nacontrole gehad. Toen gingen ze met een cameratje kijken of alles goed schoon was. Het was niet helemaal schoon, maar wel genoeg oké. Een baarmoeder is iets kwetsbaars waardoor ze er zo min mogelijk aam willen doen. En nu zitten we alweer eind april, en hebben we besloten dat we er weer voor gaan. We zien wel hoe het gaat lopen.
    Maar ik denk niet dat mijn situatie erger is als die van jullie. Jullie zitten hier immers ook op dit forum. En ik zag dit clubje en dacht ja dit is echt van toepassing op mij. Dus vandaar dat ik heel graag hier mee wil komen kletsen. Bedenkt voor het warme welkom. Dat doet een mens al goed.
    Liefs

6. Wensje90

Wensje90 Actief lid

21 feb 2015
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt Carina!

Wat een verhaal Sanne!! Zo blijkt maar dat niks vanzelfsprekend is... Ik realiseer me sinds de mk des te meer hoe een bijzonder iets het is om zwanger te worden en te blijven! Ik denk dat jullie hetzelfde ervaren...

7. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ik teste deze keer ook voor NOD al heel positief Wensje ;)

Jeetje Sanne wat heftig! Heb je na die eerste keer bloedverlies nog bloed verloren? Ik hoop dat je hier steun kunt vinden en hoop dat je snel een goede zwangerschap mag hebben.

8. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Sanne welkom hier.. Jeetje wat een heftig verhaal zeg! Hopelijk vind je hier de steun die je af en toe nodig hebt. Een miskraam is niet niks.. al lijkt het soms goed te gaan, er zullen pijnlijke momenten zijn en dan is dit forum echt heel fijn!

Wensje gefeliciteerd! Dat ziet er goed uit!

9. Nine85

Nine85 Bekend lid

4 nov 2014
    549
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik zie het streepje ook Linda, ik hoop dat hij mooi op loopt!

Wensje, wat lief dat je vriend een test voor je heeft gekocht. Ziet er goed uit hoor, gefeliciteerd! De test geeft niet zomaar positief, dat is gewoon betrouwbaar hoor. Andersom kan ik me nog een keer voorstellen, maar vals positief niet.

Wensje en Linda, hier ongeveer dezelfde situatie, in oktober zwanger en in december een miskraam. Dat dit onze maand mag worden!

Wekom Sanne, wat vervelend dat je ook een miskraam mee hebt moeten maken, heftig verhaal. Ik gebruik ook ovu testen. De eerste ronde van de action, nu alweer de tweede ronde met dipsticks van sensitest. Die tweede werken beter voor mij.

Mijn ovu test was vanmorgen, zoals verwacht, alweer iets donkerder. Omdat ik de vorige ronde niet echt een knaller had test ik nu twee keer per dag. Ik verwacht dat hij vanavond nog donkerder is. Ik ben benieuwd of ik dan morgenochtend een knaller heb of dat hij toch weer af gaat lopen. Jullie weten in ieder geval wat ik vanavond ga doen. ;)

10. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    ZO! DIE IS MOOI!!! En wat duidelijk!! Van harte meid, super gaaf!!!!! HEERLIJK!!! Je bent zwanger!

11. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Ik weet t allemaal niet...wat zegt de test van gisteren nou?? Ik denk maar steeds: zal nog wel gevolg zijn van de MK...maar mn verstand zegt heus wel dat dat helemaal niet meer kan na een volle menstruatie en witte testen rond mn ongie eind maart....

Vaag hoe je gedachten een loopje kunnen nemen! Ongelooflijk!

in t weekend ga ik met manlief een cb test doen...die vind ik altijd nog het duidelijkst....zou het.....???

Ik voel me anders...maar ja ...wie zegt dat ik zwanger ben? Geen idee! Morgen maar even niet testen en vrijdag of t weekend...ohhhhh ben een weegschaal...merk je t...hihi....

12. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee ik heb 3 dagen voor mijn NOD getest en had toen tot even naar mn NOD niet echt ergens last van ;) Maar dat heb ik uiteraard naderhand ff goed gemaakt ;):p;)

13. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat heftig Sanne... Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie gauw weer in blije verwachting mogen zijn!

Ik heb ovulatietesten van de Action gebruikt, had hier bij de vorige zwangerschap ook goede ervaringen mee. Heeft me zeker wel inzicht gegeven in mijn cyclus :)

14. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Duidelijk hoor :D Gefeliciteerd!!!!!!

15. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het is en blijft ook spannend na zo'n test! Wel goed dat je nog even wacht met die CB, deze heeft toch meer hcg nodig en het zou vervelend zijn als je misschien ten onrechte teleurgesteld zou worden...
    Ik ga in ieder geval hard voor jullie duimen!!!

16. Wensje90

Wensje90 Actief lid

21 feb 2015
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor al jullie lieve reacties!!! Kan het nog niet bevatten!!

Lindaatje ik doe idd ook nog een cb! Maar ook later om wat Tacita zegt.. Die hebben echt meer HCg nodig.

17. mothertobe1

mothertobe1 Fanatiek lid

17 aug 2012
    1.036
    234
    63
    Sanne, wat heftig meid. Hoop dat je het een beetje kan verwerken. Veel sterkte.

18. mothertobe1

mothertobe1 Fanatiek lid

17 aug 2012
    1.036
    234
    63
    Dit is mijn test van vanochtend.
    Volgens mij loopt het op!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte: