Wauw mooie echo Tacitha, fijn ook dat je vaker mag komen ook. Wensje, knuffel voor jou. Het is allemaal zo onzeker als je een mk hebt gehad. Jasmijn ik kan mij voorstellen dat je het straks even moeilijk hebt als je vriend weer weg gaat.. Hoe lang gaat hij weg? Welkom op het bankje ucks, dat Moederdag een mooi moment voor allen mag worden. Mooie knaller hoor mothertobe!!! Succes morgen butterfly!!!!
Dank allemaal meiden! Had echt even een down momentje.. Angstig ben ik wel nog steeds. Hoewel ik weet dat lichte menstruatiekrampjes over het algemeen een goed teken zijn.... Nou vul m voor de rest zelf maar in.. Nu wakker, weer met lichte menstruatiekrampjes. Mooie echo Tacita! Succes vandaag Butterfly!!! Komt helemaal goed! Fijn dat je je kleine weer kan zien! Gefeliciteerd Mothertobe! 6 weken alweer!!?? Had helemaal niet door dat je alweerzo ver was! Gefeliciteeeeeerddd!!! Jasmijn ik kan het me zo voorstellen. Hoe lang gaat hij? Knuffel voor jou! En Ucks ... Ik hoop ook weer voor jou nu op een zwangerschap en een plakker!!! Komt echt goed, jullie hebben in ieder geval goed getimed! Hier net getest... Ik zie zelf ten opzichte van vorige test wel dat t oploopt, maar krijg de foto niet echt duidelijk door andere belichtingen en de vorige test is nu echt zwaar ingedroogd, dus daar heb ik niet veel meer aan. Het is in ieder geval echt al super snel zichtbaar... Ga zondag of maandag denk ik nog wel een cb doen. Ik realiseerde me trouwens echt dat we een bijzondere band hebben, al kennen we elkaar alleen van het forum.. Niemand weet het bij ons nog.. Behalve jullie!!
Mooie test! Ja, bijzonder vind ik het ook; ik deel jouw mening wel. Ik heb gisteravond een mega huil momenten gehad en slecht in slaap gevallen. De tranen stroomden echt... En vl was een avondje weg. Heb daarvoor wel heerlijk m'n haar weer in een andere kleur gezet: daar had ik zin in. Vandaag weer groep 6 en dan....2 weken vakantie 😊
Bedankt dames! Vind het steeds spannender worden. Hoop dat het allemaal goed blijkt. En dat we ons beebje weer goed te zien krijgen.
Wat een knal test Wensje Probeer ook een beetje te genieten meid, ookal is dat moeilijk. Had iemand toevallig mijn vraag gelezen over de ovu testjes?
Succes en veel plezier vandaag Butterfly! In ons geval weten ook alleen jullie het, heel bijzonder! Sanne ik zou een weekje wachten voordat je met de testjes begint. Ik denk niet dat je in de eerste week na ongesteldheid al een eisprong hebt. Wat denkt de rest? Oja en mijn vriend gaat twee weken weg. Gelukkig geen 7 zoals de vorige keer!
Sanne; Sorry ik moet er over heen hebben gelezen! Uitgaande van een normale cyclus (28 dagen) zou ik op dag 11 beginnen. Vorige keer was je cyclus iets korter, (22 zo te zien?) dat maakt het lastiger.. Als je nu op dag 7 zit, zou je op 22 dagen morgen al eisprong hebben geloof ik! Hoe was je cyclus daarvoor? Ik heb deze keer voor het eerst ovu testen van action gebruikt, maar omdat ik niet precies wist wat ik moest verwachten hebben wij de hele tweede week geklust (soms zo gepland dat we er juist onwijs om hebben gelachen)! Maar action testen: Makkelijk in gebruik en tsjah.. Wel raak! 😇 Fijn dat het maar 2 weken is Jasmijn! We slepen je er wel door heen! Denk maar zo, daarna gelijk voor de echo! Toch?
Oja Sanne je moet dan idd wel rekenen vanaf de eerste dag van je ongesteldheid. Dat is lief Wensje! En ja als hij terug is bijna gelijk de echo, ik leef er met spanning naar toe
Oké, ik heb altijd korte cyclussen. Variërend tussen de 22 en 24 dagen. Dit heb ik altijd gehad als ik niet aan de pil was dus voor mij vrij normaal dat ik om de 3 weken ongi wordt. Wat is beter, sochtends of savonds een testje? Of allebei haha? Dankjewel voor jullie antwoord jasmijn en Wensje
Ik snap echt dat je met spanning aan de echo toe leeft jasmijn. En hopelijk vliegen die 2 weken voor je om. Dikke knuffel
Wensje en Mothertobe, wat een mooie testen! Jasmijn, wat fijn dat je vriend dit keer maar twee weken weg hoeft en dat hij op tijd terug is voor de eerste echo! Wanneer ben jij uitgerekend? ButterflyNova, ik zal aan je denken vandaag! Ben erg benieuwd naar de foto van jullie kleine kindje. Hopelijk zijn de uitslagen goed en kun je daarna zorgeloos genieten van een fijne zwangerschap! Sanne, ik kan je geen tips geven over ovulatietesten. In maart heb ik ze voor het eerst gebruikt (clear blue). Ik zou dan in ieder geval niet voor een digitale kiezen, maar bijvoorbeeld diptiek ofzo van sensitest. Daarover lees je veel positieve ervaringen. Persoonlijk werd ik alleen maar zenuwachtig van de testen terwijl ik mijn eisprong meestal voel. De testen hebben mijn gevoel uiteindelijk alleen maar bevestigd. De maand daarna heb ik de laatste twee opgemaakt rond mijn eisprong, maar aan twee testen heb je niet genoeg of echt je ei te vinden. Ik voelde mijn ei, waardoor ik er geen probleem van hebt gemaakt. Afgelopen ronde was het raak.. Ik hoop ze nooit weer te kopen, want ik heb er persoonlijk weinig aan gehad.
Carina en Wensje, ik ben zo vrij geweest om jullie op zwanger te zetten Lindaatje, morgen verhuis je ook hoor Wachten op eisprong (11) Joyceee Annekeruiter85 Pinniewinnie Zeedauw pKuiper Ils1 Lilliesleaf Jeszss Rijn Wachtbankje (5) Lindaatje (NoD 2 mei) cdvg (NOD 7 mei) Saartje5 (NOD 9 mei) Ucks (NOD 10 mei) Nine85 (NOD 12 mei) Zwanger!! (11) ♥ Liva ♥ ButterflyNova - 5 november 2015 j/m ♥ iNikkens - 7 november 2015 j/m ♥ Tacita - 19 november 2015 j/m ♥ MoodyL - 17 november 2015 j/m Kymmie - 9 december 2015 j/m ♥ Belony - 12 december 2015 j/m Robijn - 19 december 2015 j/m Lizzy - 28 december 2015 j/m Jasmjn - 31 december 2015 j/m Ikke88 Mothertobe - 1 januari 2016 Wensje90 Carina01 Afspraken Tacita - 30 april - termijnecho vk ButterflyNova - 1 mei - combinatietest Belony - 8 mei - 2e echo Robijn - 11 mei - intake & eerste echo vk Lizzy - 11 mei - eerste echo & intake iNikkens - 12 mei - verloskundige controle / 28 mei - pretecho (geslachtsbepaling) Mothertobe - 12 mei - eerste echo
Haha, je mag het altijd vragen hoor! - klik op "quote" - haal "QUOTE=Saartje5;18549314" en "/QUOTE" inclusief de vierkante haakjes eromheen aan het begin en einde weg (ik moest het zo even tikken want die haakjes zijn code) - pas aan wat je wil - reactie versturen
Sanne, heb je al testen in huis? Ik vind de dipsticks van sensitest erg fijn. De action testen zijn ook lekker goedkoop en zijn voor veel meiden ook prima. Bij mij was de test van action altijd ligt positief wat het wat lastig maakte. Ivm je korte cyclus zou ik 7 dagen na de eerste dag van je ongesteldheid beginnen met testen. Eerst alleen 's avonds (niet te veel drinken voor die tijd en twee uur niet plassen). Als de test oploopt, kan je twee keer per dag gaan testen. Zo zou ik het doen. Succes.
Heee dames, Zo, ik heb weer veel berichtjes gemist haha. Kostte me even tijd om Alles te lezen. butterflynova heel veel succes vandaag!!! Hopelijk trek je het een beetje met de spanning. Een echo is toch altijd weer een spannend momentje! lindaatje ik snap je onzekerheid helemaal meis. Ik heb het zelf ook. Ik hoop zo dat je van het weekend een knal test heb. Al maak het volgens mij niet heel veel uit.. Voor je eigen geruststelling is het wel fijn! jasmijn echt heel fijn dat je man straks bij de echo kan zijn en dat hij deze keer niet zo lang weg hoeft. Wanneer staat jou echo gepland? sanna84 ik zweer echt bij de ovulatie testen van cb. Als je een eisprong heb, krijg je een smiley en zo niet een rondje. Lekker makkelijk haha. Zitten volgens mij 10 testen in zo n doosje, dus je kan redelijk wat testen doen. Ik voel mijn eisprong altijd heel goed en deed dan meestal een testje voor de bevestiging. Ik weet njet of jij ook wat voelt? tacita wat een mooie echo. Gefeliciteerd! Wat moet dat een fijn gevoel zijn als je je kindje zo ziet bewegen! wensje90 idd super fijn om je verhaal hier te kunnen delen. Voelt echt bijzonder.. Ook heel leuk dat we nu gelijk lopen zijn samen met lindaatje! En een mooie test trouwens! mothertobe jij ook een mooie test, super fijn ucks ik ga voor je duimen!!! Zou een leuke verassing zijn op moederdag