Hey allemaal. Vandaag maar de afleiding opgezocht door met een vriendin door tuincentra te struinen. Borsten toch wel echt minder gevoelig, maar nog steeds geen bloed, wel beetje witte afscheiding. Dus dat zie ik maar als een goed teken. De buikpijn Jasmijn is vooral lichte krampjes heb ik t idee, alsof je ongesteld moet worden, maar dan veel milder. Vorige maand lag ik echt te creperen dus wat dat betreft lijkt het wel oke... Maar wat me angstig maakt is dat het vooral aan de rechter zijde lijkt te zijn, en daar had ik met de mk heel veel pijn.. Ik probeer de rust te vinden, maar het is heel moeilijk.. Wel blijf ik tegen mijzelf zeggen dat ik dit keer echt veel vroeger positief testte, en dat is een groot verschil met de vorige zwangerschap...
Ik testte deze zwangerschap ook eerder, duidelijker en wel veel beter oplopend. De vorige zwangerschap had ik niet echt van die krampen, deze keer heel wat weken lang wel gehad. Ik weet dat het beangstigend is, dat had ik ook heel erg, maar vooralsnog kan het er allemaal zo goed bij horen! Een hele dikke knuffel en ik hoop dat je je gauw wat zekerder mag voelen!
Was ik vandaag op een feestje, verteld een vriendin dat ze zwanger is! Niemand mocht het eigenlijk weten omdat ze nog heel pril is. December uitgerekend, super leuk natuurlijk! Ik heb nog even een vraagje.. Slikken jullie extra vitamines? Of eten jullie speciale dingen in de zwangerschap?
Ik slik de multi van Davitamon (mama compleet met visolie). Lust geen vette vis dus met name ook daarom (en er zat uiteraard de verplichte foliumzuur in).
Slik Davitamon Mama Compleet zonder de visolie. Probeer twee keer per week vis te eten en verder gevarieerd met verse groenten en fruit. Zuivel etc.
Over de vitamines: kreeg vd gyn 4 wkn geleden echt de dagravit aangeraden. Multivitamine en foliumzuur. De eigen merk kruitvat zwanger worden vitamine pillen werden me sterk afgeraden, zou te weinig inzitten.
Hey Jasmijn hoe gaat het nu? Ik zag gelukkig dat je geen bruinverliesmeer hebt gehad. Hopelijk is dat nu nog steedszo!! Op zich kan het natuurlijk normaal zijn, maarja.. Voor ons roep het vaak wel associaties op! En Linda? Hoe gaat het bij jou? Nog steeds geen ongi? Heb je al weer een keer getest, maar dan 's morgens? Vraag me toch af wat de test dan aangeeft! Het kan miss zijn dat je vorige keer voor NOD negatief testte met avondurine puur omdat het hormoon moeilijk te meten was?! Hoe gaat het met de meiden op het wachtbankje? Cdvg, Ucks, Nine, Jezssz? trekken jullie het nog een beetje? Ik hoop dat het beter met je gaat Mothertobe! Maar miss ook wel blij dat je iets meer voelt (zou ik hebben tenminste ) En alle andere zwangeren? Hoe gaat het met jullie? Hier vanmorgen weer een test gedaan en die stelt me op de 1 of andere manier toch wel gerust, hoewel het nu niet direct meer wat zegt natuurlijk. Ik ben zo blij dat ik steun hier kan vinden, want heb het echt nodig. Ik heb de gyn nog niet gebeld, puur omdat ik zeker wilde zijn dat dit weekend nog goed bleef gaan.. Als ik bel begint het voor mijn gevoel definitief... Wanneer hadden jullie op zijn vroegst een echo?
Heb nog geen rood gespot dan elke x dat rare bruin... Ik wacht wel even paar dagen af... En dan pas testen denk ik... Snappen doe ik t niet in elk geval 😳
Mooie test! Wij hebben met 6 weken en ik dacht 4 dagen de eerste echo gehad. Hartje klopte toen al mooi. Wilde er zeker van zijn dat er iets zat, dat was gelukkig het geval.
Thanks voor je bericht Butterfly! Ik weet dat ik door de mk eerder mag komen voor een echo maar mag je vragen om een echo met 6 weken en 4 a 5 dagen? Gaat toch weer iets sneller dan 7. Net als jullie willen wij ook graag weten hoe of wat.
Wordt de gyn gesponsord? Haha nee grapje. Heb even gekeken want ik slik zelf vitaal zwanger van Kruidvat eigenmerk. Hier zit 400 microgram foliumzuur per tablet in, 1 tablet per dag. Oa het voedingscentrum geeft aan dat een zwangere vrouw 400 microgram per dag moet nemen naast het foliumzuur dat je met je eten binnenkrijgt. Hoeveel foliumzuur zit er in dagravit? Dus dan zou het gaan om de multivitamines die erin zitten misschien (zitten zowel in dagravit als kruidvat), welke niet verplicht zijn. Ben wel benieuwd wat de gyn dan bedoelt.
Goed dat je afleiding bent gaan zoeken! Krampjes heb ik ook af en toe, en zelf menstruatiegevoel schijnt erbij te horen, zo verwarrend soms. Hopelijk vandaag een rustige dag voor je!
Volgens mij mag je daar wel om vragen Wensje. Maar ik dacht ook dat 6 weken en 4a5 dagen net op de grens zit zegmaar. Ik bedoel dat sommigen dan wel en anderen nog niet een hartje horen. Als je nog geen hartje hoort hoeft het niet fout te zijn maar kan me voorstellen dat dat wel voor veel stress kan zorgen...
Carina ik slik ook de Davitamon mama compleet met visolie. Wensje mooie test! Ik heb bij 6 weken en 5 dagen mijn echo gehad.