Zwanger worden na een miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Magnolia83, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ucks

Ucks Actief lid

15 jan 2015
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een K-momentje. Baby uitbreiding in de straat en in de vriendengroep en beide half nov uitgerekend. Onze data van de laatste miskraam... Trek t even niet allemaal die berichten:( wij hadden t ook nu bekend moeten maken en niet al de 4e miskraam erop moeten hebben zitten 'snik'! Gun t ze onwijs, maar t doet pijn!

2. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Ucks een hele dikke knuffel, meid!

3. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Ja, we hadden een kloppend hartje.

4. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Ik slik 'zwanger zijn' van Etos, maar als dit pakje op is stap ik ergens op over. Vind het zo'n grote pillen en je moet er twee per dag. Dus 2 keer per dag zo'n groot ding door je keel proberen te krijgen ;).

Wensje, ik had bij ongeveer 8 weken mijn echo de eerste keer. Nu weer voor gekozen, omdat we de vorige keer bij een vroegere echo waarschijnlijk ook een goede echo hadden gehad. Wil die termijn voorbij zijn.

Hele dikke knuffel voor jou, Ucks.

Ik dacht dat het de laatste paar dagen weer beter ging qua misselijkheid, dus lekker wentelteefjes gebakken.. nou een slechter idee kon ik niet hebben, hing meteen weer boven de wc.

5. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ziet er goed uit, top!
    Hier doen ze standaard met 7 weken, op zn vroegst met 6wk4dg en echo. Heb ik de eerste keer wel gehad, maar toen waren de beelden toch twijfelachtig en dat is bijna minimale dag om hartactie te zien. Dus om deze zonder twijfel te kunnen zien heb ik echo nu gehad met 7wk5dg ;)

6. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dikke knuffel Ucks!

Hier op de planning mss vandaag via mail en fb de laatste mensen te bereiken met ons nieuws. Zo stom dat alles zo goed verloopt en je gewoon op de 'veilige' grens zit en dan stiekem nog bang bent even later overal slecht nieuws te moeten brengen. Terwijl je het eigenlijk van de daken wilt schreeuwen en dat het zo echt zal worden als het in de buitenwereld terecht komt. Vrijheid om je te vertonen rond babyspulletjes. Zo enorm mooi maar toch door de mk stiekem ook zo eng.

Ook benieuwd of ik zelf weer een beetje ga 'veranderen' in de knuffelige Tacita die ik was voor deze zwangerschap. Zo veranderd sindsdien, ken mezelf soms niet... :)

En nu weer genieten van het mooie weer, dit is er ook weer uit ;)

7. Jasmijn87

Jasmijn87 Actief lid

30 dec 2014
    280
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel begrijpelijk Ucks! Knuffel!!

8. Carina01

Carina01 Lid

9 mei 2014
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    ucks pfff.. Dat zijn echt hele confronterende momenten. Ik snap precies wat je voelt :( veel sterkte meis..

wensje90 mooie test!! Ik heb er gister ook nog één gedaan. Echt weer een knaller! Ik had vrijdag de gynaecoloog gebeld en heb nu een afspraak staan op 21 mei, maar ik denk dat ik hem ga verzetten. Ik zou dan net 7 weken zijn..

tacita gek is dat he als iedereen het mag weten. Ik hoop dat je steeds meer kan genieten van de zwangerschap. Het is het mooiste wat er is!

Iedereen bedankt voor de reacties. Zelf slik ik nog geen visolie en eet ook niet heel veel vis, dus dat ga ik morgen even halen.

9. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    De VKraadde me juist aan om niet te vroeg voor een echo te komen, ondanks de miskraam. Door mijn lange cyclus had ik de echo 9 weken na de laatste menstruatie gepland, eigenlijk was dat krap 7 weken. Dan kan het dus nog alle kanten op natuurlijk en heb ik dus 2 weken in twijfel gezeten en zitten rekenen. Dat wil ik ook niet meer, dan liever een weekje later een echo en duidelijkheid.

De volgende keer zorg ik dat ik of heel vroeg of vrij laat een echo plan. Bij 5 weken of 3 weken DPO heb je dan een uitgangspunt, klopt het beeld dan (uiteraard nog zonder hartje) dan weet je dat je 2 weken later echt een hartje moet kunnen zien en niet een vruchtje van 6 weken. Zo had ik het bij mijn zoontje. Bij de mk had ik op 5 weken DPO een echo maar kreeg ik dus te horen dat ik gewoon te vroeg was en moest ik 2 weken wachten. Zelf wist ik toen al beter maar ze wilden niet eerder een echo doen omdat het verschil op een week te klein zou zijn. Dat wil ik niet nog eens meemaken.

10. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ lindaatje, wat vervelend dat het niet doorbreekt. Bij mij is het ook een aarzelend begin, vorige ronde heb ik 5 dagen bruin gehad voor ik echt rood had. Je lichaam heft toch even tijd nodig om te bekomen van de mk...

11. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ah lieve Ucks dat doet pijn :( Hele dikke knuffel!

Wensje je moet doen wat voor jou goed voelt. Omdat het bij mij 2x rond dat termijn mis is gegaan wilde ik weten of er überhaupt iets zat, ook voor evt. onderzoek.

Daarna was ik nog niet gerustgesteld en heb ik nog een echo gehad met 8 weken en de termijnecho met 10 weken en 4 dagen :)

12. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Ik snap je zo goed.....ik heb weliswaar "maar" 1 MK, maar de een na de andere meldt zich zwanger...ik werk in een groot team en ja...dat gaat nu 'ineens' aan de lopende band....AUW.....:(
    Het is idd geen kwestie van niet gunnen, maar mijn persoonlijke pijn: ik had.....dát gevoel.....

13. Wensje90

Wensje90 Actief lid

21 feb 2015
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach lieve Ucks begrijp je zo goed. Hele dikke knuffel!

14. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Hoest met alle meiden zo op deze druilerige zondag? Wij hebben na een super leuk feestje gisteravond een heerlijke pyjama a la Arrow dag hihihih

15. rijn

rijn Actief lid

15 aug 2014
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    HA meiden,

Wat een geklets weer allemaal! Gezellig hoor.

Vrijdag is m'n menstruatie weer begonnen. Heel netjes op 29 dagen na curretage. Ook weer net als daarvoor op de eerste vrijdag in de maand. Alsof het geen drie maanden is weggeweest.
    Ik ben blij dat alles weer werkt.

16. Jasmijn87

Jasmijn87 Actief lid

30 dec 2014
    280
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat het weer zo snel allemaal werkt rijn!

Hier een rustig zondagje. Vl is vanmorgen al heel vroeg vertrokken naar Mexico. Ik ben naar de sportschool geweest. Normaal ging ik 3 a 4 keer per week. Maar laatste keer, rond eisprong, 'voelde' niet goed. Nu half uur gefietst en half uur op de loopband, kan geen kwaad lijkt me. Wel twee keer zoveel water gedronken als normaal. Vanmiddag lekker geklust aan stoel en poef die ik aan het stofferen ben en nu niksen op de bank. Nog steeds geen symptomen, alleen vaker rugpijn (heb ik sowieso al snel last van)

17. Carina01

Carina01 Lid

9 mei 2014
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi rijn, fijn dat alles weer werkt.. Maar zo'n eerste menstruatie is ook weer zo'n lastig momentje he. Ik hoop dat je een normale menstruatie hebt en daarna weer snel zwanger mag worden. Iniedergeval een goed teken dat je lichaam het zo goed doet :)

jasmijn lekker zo'n dagje dat je even tijd voor jezelf hebt. Ik had bij m'n zwangerschap van m'n zoontje ook totaal geen kwaaltjes, gek werd ik ervan!! Kwaaltjes of geen kwaaltjes, het zegt allemaal niets... Al snap ik je onzekerheid helemaal! Ik hoop dat ik je een beetje gerust heb kunnen stellen.

18. rijn

rijn Actief lid

15 aug 2014
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben idd blij dat t allemaal weer werkt. Je leest ook zoveel andere verhalen.
    Het voelt allemaal wel heel dubbel. Het voelt nu echt heel definitief.

19. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Fijn dat je menstruatie zo snel is doorgezet, Rijn. Ik snap het dubbele gevoel heel goed. Fijn dat alles weer werkt, maar het had zo anders moeten zijn..

20. Wensje90

Wensje90 Actief lid

21 feb 2015
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rijn: fijn dat het zo snel op gang is gekomen. Het is iin ieder geval een goed teken.

Jasmijn: zo herkenbaar dat je iets wil voelen. Ik heb nu wel een aantal symptomen, maar heel vaag. Ik begrijp je zo goed. Knuf! Succes ook zonder Vl.

Ik hoop dat je een fijne dag had Linda! Hier ook niet veel buiten.

Deel Deze Pagina