Fijn dat je je iets beter voelt vandaag Aan de ene kant fijn dat er verder geen bijzonderheden gevonden zijn, maar idd toch ook dubbel. 'Domme pech' is nog steeds niet het juiste antwoord voor je gevoel na wat je overkomen is. Ik kan me voorstellen dat het enorm veel moed van je vraagt om er toch weer voor te gaan. Maar een kinderwens wis je ook niet zomaar uit. Wat ga ik enorm hard voor je duimen!
Hey Ucks. Fijn dat de bloeduitslagen in ieder geval goed waren. Dan is het in ieder geval niks ernstigs!ik duim voor je! 💋💋 Jammer Linda! Volgende keer beter! Hier gister echt ff zwaar gehad. Hele dag best goed tot eind Vd middag. De lichte menstruatiekrampjes die ik steeds heb werden toen toch wel heel aanwezig en zijn niet meer weg gegaan. Kon er zelfs slecht van slapen. Nu niks meer en geen bloed, maar lijkt wel of er minder spanning op de borst staat. Ik vind het allemaal maar doodeng. Maar rustig afwachten...
Hoi allemaal, Nieuwe zwangeren gefeliciteerd! Even een kort berichtje van mij. Alles gaat goed. Menstruatie na curettage is weer op gang aan het komen, wat fijn is. We hebben een erg nutteloze afspraak bij de gyn achter de rug. Over een paar weken mag ik bloed laten afnemen om nog wat zaken te testen maar 'we houden het op botte pech' aldus de gyn. Daar kun je zo bitter weinig mee he? Via via ben ik bij een natuurgenezer terecht gekomen en heb nu een lading preparaten die ik neem ter bevordering van mijn cyclus en stofwisseling. (ik weet nog niet of ik er in geloof maar het geeft me het gevoel van controle terug) Eens kijken of dit gaat helpen. Mijn cyclus is weer erg mooi opgestart na de curettage dus weet weet helpt het al. Verder veel gebeurd, veel nieuwe zwangere erbij in mijn omgeving. Door de miskraam is een vergeten/vervreemde vriendin weer een hele dierbare vriendin geworden. En zo komt er uit elke tegenslag weer iets moois. Het spijt me dat ik hier niet vaak meer ben, ik trok het erg slecht. Inmiddels gaat het weer wat beter maar ik blijf hier voorlopig nog even weg. Dat is beter voor mij merkt ik. Dikke knuffel aan alle dames hier!
Ik heb de gyn gebeld... Zag er best tegen op omdat het nu echt officieel van start gaat en de klap voor mijn gevoel dan harder aankomt. Nu hopen dat ze wat zien. Echo met 6 weken en 4 dagen... Morgen ook nog telefonisch consult om me wat gerust te stellen... Wachten op eisprong (11) Joyceee Annekeruiter85 Pinniewinnie Zeedauw pKuiper Ils1 Lilliesleaf Rijn Lindaatje Saartje5 Wachtbankje (5) cdvg (NOD 7 mei) Ucks (NOD 10 mei) Nine85 (NOD 12 mei) Jeszss ( NOD 16 mei) Zwanger!! (11) ♥ Liva ♥ ButterflyNova - 5 november 2015 j/m ♥ iNikkens - 7 november 2015 j/m ♥ Tacita - 18 november 2015 j/m ♥ MoodyL - 17 november 2015 j/m Kymmie - 9 december 2015 j/m ♥ Belony - 12 december 2015 j/m Robijn - 19 december 2015 j/m Lizzy - 28 december 2015 j/m Jasmjn - 31 december 2015 j/m Ikke88 Mothertobe - 1 januari 2016 Wensje90 - 6 januari 2016 Carina01 Afspraken ButterflyNova - 1 mei - combinatietest Belony - 8 mei - 2e echo Robijn - 11 mei - intake & eerste echo vk Lizzy - 11 mei - eerste echo & intake Tacita - 11 mei - controle vk iNikkens - 12 mei - verloskundige controle / 28 mei - pretecho (geslachtsbepaling) Mothertobe - 12 mei - eerste echo Tacita - 26 mei- vk controle / 8 juli 20 weken echo Wensje - 18 mei - eerste echo
Draakje wat een ontzettend verdrietig verhaal. Ik hoop dat je hier een beetje steun kunt vinden. Het is een fijne club, waar iedereen elkaar begrijpt. Welkom. Lindaatje wat jammer van je witte test. Maar ongelooflijk goed hoe je ermee omgaat. Ucks fijn dat je je beter voelt. Magnolia fijn dat je menstruatie op gang is gekomen. Je moet doen wat goed voelt voor jou. Je bent hier altijd welkom.
Wachten op eisprong (11) Joyceee Annekeruiter85 Pinniewinnie Zeedauw pKuiper Ils1 Lilliesleaf Rijn Lindaatje Saartje5 Wachtbankje (5) cdvg (NOD 7 mei) Ucks (NOD 10 mei) Nine85 (NOD 12 mei) Jeszss ( NOD 16 mei) Zwanger!! (11) ♥ Liva ♥ ButterflyNova - 5 november 2015 j/m ♥ iNikkens - 7 november 2015 j/m ♥ Tacita - 18 november 2015 j/m ♥ MoodyL - 17 november 2015 j/m Kymmie - 9 december 2015 j/m ♥ Belony - 12 december 2015 j/m Robijn - 19 december 2015 j/m Lizzy - 28 december 2015 j/m Jasmjn - 31 december 2015 j/m Ikke88 Mothertobe - 1 januari 2016 Wensje90 - 6 januari 2016 Carina01 Afspraken Belony - 8 mei - 2e echo Robijn - 11 mei - intake & eerste echo vk Lizzy - 11 mei - eerste echo & intake Tacita - 11 mei - controle vk iNikkens - 12 mei - verloskundige controle / 28 mei - pretecho (geslachtsbepaling) Mothertobe - 12 mei - eerste echo Wensje - 18 mei - eerste echo Tacita - 26 mei- vk controle / 8 juli 20 weken echo ButterflyNova - 1 juni - controle vk
Fijn even wat van je te horen, ik begrijp heel goed dat je hier niet meer zo vaak bent. Weet dat we wel aan je blijven denken! Even een knuffel voor jou
Ik begrijp het wel hoor Magnolia, je weet zelf wat het beste voor je is. Maar wel heel lief en fijn dat je weer even van je liet horen! In ieder geval fijn dat je menstruatie weer op gang is gekomen, maar idd met de opmerking van die arts kom je ook geen steek verder *en bedankt*. En ik zou ook alles aanpakken wat me weer een gevoel van 'controle' geeft. Kwaad kan het niet moet je maar denken, je kan er alleen maar goeds uit halen. Een hele dikke knuffel en pas goed op jezelf! Eng is het dan ineens he Wensje90, net of je pas echt zwanger bent op het moment dat je de vk / gyn gebeld hebt Wel fijn dat je nog een telefonisch consult krijgt. Krijg zelf ook veel steun (zowel nu als tijdens de mk) bij deze vk praktijk en heb daar erg veel aan. Vraag daar ook vooral om wanneer je er behoefte aan hebt!
Ucks en magnolia, dat domme pech is zo'n dooddoener he, daar wordt je soms moedeloos van. Aan de ene kant super dat er niets is gevonden en dat je gezond bent, maar aan de andere kant, die domme pech, daar kun je niets mee!!! Heb ik iig wel!!! Hier begint 'het gevoel' ineens weer te komen. Had ik niet meer verwachtZ zal het dan toch weer raak zijn??? Ben nu 3 dagen voor nod en de drang om te testen is enorm!!! Zal ik het doen????
Ik wilde deze even met jullie delen... Het is op ieders situatie in deze groep van toepassing 💋
Lieve Ucks en Magnolia, dikke knuffel voor jullie. Fijn dat er niks is gevonden, maar zo ongelofelijk rot waar jullie doorheen hebben gemoeten. Cdvg, ik heb ook voor NOD getest en niet eens met ochtendurine, dus het kan wel! Mooie afbeelding wensje. Fijn dat de echo nu gepland is. Spannend ook! Nu aftellen
Hey lieve schatten, Ik verwaarloos jullie een beetje. Snif snif. Sorry dat ik niet zo heel actief ben op het moment, hele drukke weken gehad, vorige week de keuken geschilderd mijn man ziek en met een van onze poezen regelmatig naar de dierenartsen, straks weer. Ben stuk van verdriet. Ik zal proberen vanaf volgende week weer wat actiever te zijn, heb behoorlijk wat gemist volgends mij. Groetjes
Ik wacht tot nog even!!! Kan mij die stress beter besparen. Straks loopt de test weer niet op of is er iets anders. Vrijdag belt de gyn met de resterende uitslagen dus ga testen op vrijdag denk ik. Op nod of 1dag na, soms wisselt het. Kan ik direct het een en ander bespreken...
ucks fijn dat de bloeduitslagen goed waren, maar frustrerend dat er geen oorzaak gevonden is.. Sterkte meis wensje90 ik heb vanochtend ook nog even de gynaecoloog gebeld. Ik had m'n afspraak op 21 mei staan, maar heb hem toch maar verzet naar de 26e. Spannend!! Kunnen we ergens naar uitkijken cdvg spannende dagen voor jou! Heb je een idee of het wel eens raak zou kunnen zijn? Ben benieuwd!!! lindaatje balen meis, hopelijk de volgende ronde raak!! magnolia83 en pkuiper sterkte met alles en een digitale knuffel van mij
Wachten op eisprong (11) Joyceee Annekeruiter85 Pinniewinnie Zeedauw pKuiper Ils1 Lilliesleaf Rijn Lindaatje Saartje5 Wachtbankje (5) cdvg (NOD 7 mei) Ucks (NOD 10 mei) Nine85 (NOD 12 mei) Jeszss ( NOD 16 mei) Zwanger!! (11) ♥ Liva ♥ ButterflyNova - 5 november 2015 j/m ♥ iNikkens - 7 november 2015 j/m ♥ Tacita - 18 november 2015 j/m ♥ MoodyL - 17 november 2015 j/m Kymmie - 9 december 2015 j/m ♥ Belony - 12 december 2015 j/m Robijn - 19 december 2015 j/m Lizzy - 28 december 2015 j/m Jasmjn - 31 december 2015 j/m Ikke88 Mothertobe - 1 januari 2016 Wensje90 - 6 januari 2016 Carina01 - 7 januari 2016 Afspraken Belony - 8 mei - 2e echo Robijn - 11 mei - intake & eerste echo vk Lizzy - 11 mei - eerste echo & intake Tacita - 11 mei - controle vk iNikkens - 12 mei - verloskundige controle / 28 mei - pretecho (geslachtsbepaling) Mothertobe - 12 mei - eerste echo Wensje - 18 mei - eerste echo Tacita - 26 mei- vk controle / 8 juli 20 weken echo Carina01 - 26 mei - eerste echo zh ButterflyNova - 1 juni - controle vk
Jaaa eerst niet maar sinds vandaag heb ik dit ineens wel erg sterk weer, net als voorgaande keren. Hopelijk is mijn gevoel weer goed!! Ik test vrijdag, probeer ik!!!