Afscheiding kan zeker meer worden, hoort erbij maar in het begin moet je daaraan wennen, omdat het soms lijkt te voelen alsof je vloeit. Oftewel herkenbaar het duurt een tijdje, maar dan neemt die angst wel beetje bij beetje af
Herkenbaar carinA, had ik afgelopen keren ook hoor! Telkens naar de wc rennen!! Nu ook weer hoor!! Ik heb ook meet vloed!
Sinds gister rugpijn Wensje, maar voor de rest nog niet overduidelijk kwaaltjes. En jij? Goed om te lezen Tacita dat het vertrouwen toeneemt. Ik kijk er naar uit
Die afscheiding heb ik ook, in het begin rende ik meteen naar de wc om te checken. Nu denk ik als het voel 'nee joh, is geen bloed' en vervolgens ren ik naar de wc want ik zou maar eens denken dat het niets is en dat het dan toch iets is..
Hahaha robijn89 ik moest echt lachen om je reactie, omdat het zo herkenbaar is! Ik heb me zojuist aangemeld voor mvm. Ik twijfelde heel erg, maar ik zie het ook als een soort afleiding. Ergens mee bezig zijn. Ben benieuwd, is de eerste keer dat ik het ga doen.
Mijn gevoel zat toch weer goed dames!!!! Zo lief dat jullie meedenken!!!! Zoo blij maar tegelijk ook weer angstig, zal het deze keer wel goed gaan? Ik hoop het zo na 3 keer een vroege mk... Het moet toch een keer goed gaan zou je denken?! Ben nu 2 dagen voor nod! Uitgaande van een stipt op tijd ei
Fantastisch cdvg! Mooi om te merken dat je op je gevoel kan vertrouwen. En ja het moet zeker een keer goed gaan!!
SUPER!!! Hopelijk mag ik snel volgen! Ik ga echt proberen zaterdag pas een test te kopen om zondagmorgen te testen. Dan zou ik 1 dag overtijd zijn, dag 29 en mijn positieve ovu test was op dag 13 deze mnd...
Bedankt allemaal!!! Wij duimen hard voor een goede plakker deze keer!!! Ooit moet de eerste keer zijn toch? Hopelijk volgen jullie snel meiden en kunnen we dit topic een andere naam geven, zwanger zijn na een mk
Wauw weer een positieve test!! Gefeliciteerd joh! Wat een hoop zwangere hier al zeg! Heerlijk voor jullie! Ik ga proberen er allemaal wat minder mee bezig te zijn. Mijn reacties zullen daarom ook spaarzaam zijn Hopelijk kan ik daardoor wat meer ontspannen worden wat betreft m'n cyclus enzo. Hopelijk blijven al jullie beebjes plakken en hebben jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap!
Wowww cdvgwat super fijn! Van harte gefeliciteerd meid!! Je gevoel zei het al he, super hoor! Rijn ik snap je helemaal.
Cdvg gefeliciteerd!! Wat bijzonder dat jullie zo snel al weer zwanger zijn! Ik hoop met je mee, ik vind het een mooi voornemen zo'n aangepaste groep dat wens ik iedereen toe!
He meiden, volgens mij herkennen we allemaal wel het gevoel voor de NOD, nu is het raak. Ik denk dat het voor een groot deel ook hoop en verlangen is, want tot nu toe dacht ik iedere ronde, nu is het raak! Helaas was dat niet zo haha. De eerste symptomen lijken natuurlijk ook heel erg op ongi symptomen. Maar deze ronde heb ik echt het gevoel dat het raak is. Het is anders dan de andere keren. (jaja gaat ze weer ) Ik vind het best lastig, want je praat jezelf weer hoop aan, ik probeer er dus ook een beetje realistisch naar te kijken. Ik heb sinds gisteren last van een trekkerig gevoel in mijn onderbuik. Dit had ik voor de MA ook rond de innesteling. Zal het dan nu echt raak zijn?