Wauw Tacita, heel mooi!!! Wat fijn dat het zo goed gaat! Mothertobe, ik ben pas om 20.15 uur aan de beurt.. Het is nog even afzien wat wachten betreft...
Hallo allemaal mag ik hier ook aanschuiven? Ik schreef al mee met topic "zwanger worden in 2015" maar lees ook graag mee met de verhalen van dames die na een miskraam weer zwanger zijn worden. Omdat ik nog niet ver heb teruggelezen (bloos) wie van jullie was binnen een jaar weer zwanger na mk?
Welkom boni, vervelend dat je ook een miskraam mee hebt moeten maken. Je bent uiteraard van harte welkom om hier mee te praten. Ik kan alleen even voor mezelf praten; ik was eigenlijk direct na mijn miskraam weer zwanger (dus ook geen cyclus ertussen gehad). Dit was wel een zware en onzekere periode, maar tot nu toe gaat alles deze keer gelukkig goed
Dank je Tacita , o dat moet ook niet gemakkelijk geweest zijn. Constant in angst ook zeker? Gelukkig dat alles goed gaat! Hier is mijn cyclus nog maar afgelopen 2 maanden weer de oude sinds het mk. Eerste maand nog niet echt mee bezig geweest, deze maand wel maar helaas niks. Nu deze ronde vollop ervoor gaan
Nee klopt dat was het ook niet. Werden er toch wel door overvallen, ondanks dat we wisten dat er een kleine kans was. Die angst is inderdaad slopend, zeker tot aan de eerste echo. Vandaag alweer de 4e echo gehad; heb extra vaak controles deze keer. Helpt wel om wat meer rust te vinden. De berichten over direct na een miskraam weer zwanger raken waren ook wel wisselend en het lichaam zat natuurlijk in een rollercoaster. Dus dat maakte het wel heel onzeker. En als je ook maar iets dacht te voelen: meteen naar het toilet rennen om te controleren. Dat was de eerste weken heel lastig. Gelukkig is dat nu voorbij en hebben we de 12 weken gered. Maar een zwangerschap na een miskraam is dus zeker niet meer zo onbezorgd helaas
o ik wist niet dat je extra controles kon krijgen. Dat is idd een geruststelling. Nee mijn partner zegt ook je wordt van je roze wolk beroofd. Want dat eerste grote geluk en tralala zal nu nooit meer hetzelfde zijn. Nu eerst altijd alert en angst. Mag ik vragen of na de 9 weken het makkelijker ging om te genieten van je zwangerschap?
Wat een mooie echo Tacita! Je bent over de 12 weken probeer er lekker van te genieten nu. Lizzy, ja spannend!! Hoop dat je straks ook goed nieuws met ons kan delen. Heb morgen ook me echo word misselijk als ik er aan denk. Ben zo bang!
Pin je er niet op vast dat ze overal zoveel extra aandacht geven na een miskraam. Lees hier bijna nooit dat ze er zo intensief mee om gaan als bij mij. Maar er waren ook wel wat extra zorgen om andere redenen, dus denk dat het ook vooral daarom is dat ze dit doen. Nou nog niet eens zozeer na 9 weken, meer na de 12 weken want dat is toch de 'magische' grens. De eerste echo was wel goed, maar dat was het ook min of meer bij de vorige zwangerschap. Er kwam bij ons iets meer rust bij de termijn echo (11wk). Nu zakt de angst wel met elke goede echo wat meer.
Ja was zeker schrikken. Gebeurde op de verjaardag van mijn moeder (ze weet nog niet dat ik zwanger ben dus kon er met niemand over praten). Gelukkig was vl wel even bereikbaar, hij is nu in Mexico. Geeft wel een beetje vertrouwen dat het niet erger werd, zoals bij de mk, maar juist daarna niks meer. En ja ik durfde nog niet echt een banner, maar met vandaag 7 weken op de teller toch maar gedaan
Wat een mooie echo's komen er voorbij! Gefeliciteerd meiden. En Lizzy, nog iets meer dan twee uurtjes wachten, succes straks Welkom Boni, ik was tweede ronde na de mk alweer zwanger
Hier even een ego berichtje.. Hele mooie echo gehad met hartactie! Zag er goed uit en de verloskundige vond dat dit er heel goed uit zag. Met de miskraam liep het vruchtje 7 dagen achter op schema, nu 3 maar dat schijnt vaak nog bij te trekken. Wij zijn helemaal blij en trots op deze kleine rijstkorrel!
3 dagen is zeker niks geks hoor! Bij mij zat er ook verschil tussen eerste en termijnecho, pas bij die laatste telt het. Maar wat fijn, gefeliciteerd! !! Hoe voelt het nu? Allemaal mooie echo's vandaag
Ik voel me best opgelucht!! We zijn echt beide heel blij! Zie ook echt aan mijn man dat hij heel erg opgelucht is 😄
Welkom Boni. Ik was vrij snel na de MA weer zwanger (1 menstruatie gehad). Mooie echo Tacita. Super nieuws, Lizzy!
Wat fijn Lizzy!!! Gefeliciteerd.. Kan mij voorstellen dat dit een enorme gerustelling was. Ga hier lekker ban genieten samen!! Ook jij hebt weer mooi bericht Tacita, super hoor!! Mooie echo ook!! Boni, welkom meid! mijn miskramen zijn allemaal achtereen geweest. Ben nu na de derde miskraam ook weer direct zwanger.. Hopelijk loopt dit deze keer wel goed af!! Mooie banner robijn
Welkom Boni, na de eerste miskraam heb ik bewust een menstruatie afgewacht. Daarna was ik in de tweede ronde zwanger wat een vroege miskraam is geworden en direct daarna was ik weer zwanger (nu nog steeds) Ik hoop voor jou dat je ook binnen een jaar weer zwanger mag zijn. Hebben jullie lang moeten wachten op jullie vorige zwangerschap?