Wat slordig zeg! Ik ben geen deskundige maar gok dat je dan toch echt verder bent (ook al is het maar een paar dagen) en dat ze niet nauwkeurig gemeten heeft.
Wat jammer dat deze echo dan zo afgeraffeld werd Mothertobe. Het is zo'n speciaal moment en helemaal als je een verleden hebt. Ik zou alsnog even bellen en je ongenoegen uiten en uiteraard melden dat je nu geen foto hebt, wellicht mag je nog een keer komen kijken
Hoi meiden, Ik lees nog alles mee maar ben even niet zo actief omdat ik het nogal spannend vind dat het tot nu toe goed gaat. Nu las ik alweer een aantal verhalen (hier en in andere topics) van wat meiden die ongeveer net zover zwanger zijn als ik en waar het toch ook na kloppende hartjes weer fout is gegaan. Daar word ik zo nerveus van dat ik zelf ook gelijk weer ga doemdenken. Dus ik wacht even de 11 weken echo af en als die goed is dan zal ik weer wat actiever meedoen.
Ja ze ging pas meten nadat ik erom vroeg. Ze begon echt zo 'ja kijk is het hartje klopt mooi.. Ff kijken of ik iets geks zie' en dat was het voor haar!!! Vervolgens zei ze het is nog erg klein dus je bent ongeveer 5,5week. Echt heel haastig. Maar ik schrok natuurlijk toen ze zei dat ik minder ver was begon toen verder te vragen toen ging ze meten maar merkte dat ze het niet goed deed.
Hahah dat zou wel fijn zijn Ik heb 29mei de termijnecho. Heb 3 afspraken staan snap de 3e afspraak bij de verpleegkundige niet.. Jij een idee?
Hey meiden! Sorry was even van de radar.. Had een klein beetje bloedverlies/slijm met bloed waar ik van in de stress zat. Wat een mooie echo's allemaal! Tacita echt fijn dat je zo vaak kan! Dat moet wel rust geven! Mothertobe fijn van de echo maar wat een vervelende gyn! Ik zou er ook nog wat van zeggen! Voor jou is super belangrijk! Hoe gaat het op t wachtbankje?
Nee ik heb geen idee eigenlijk! Maar ben ook nog nooit verder gekomen dan een slechte echo Ik hoop je in de toekomst er alles over te kunnen vertellen Misschien weten de andere dames dit??? Maar desondanks zou ik er toch nog wat van zeggen! Het is voor jou een enorm belangrijk moment en dit heeft zij wel een beetje verpest om het zo te zeggen!!!
Wat vervelend Mothertobe, dat ze het zo heeft afgeraffeld. Vind ik echt niet kunnen! Ik heb vanmorgen getest en heb een tuurstreep. Ik zit één dag na NOD, dus vind het wel erg licht.
Ik kan het niet heel goed zien.. Volgens mij hangt er een schaduw over het schermpje.. Maar wel spannend! Weet je zeker dat gister NOD was? Heb je ovulatietesten oid gebruikt?
Op 28 april had ik een positieve ovulatietest. De laatste rondes steeds een lf van 12 dagen. Ik heb ook nog een andere foto, maar deze is van na 15 minuten.
Hierop lijk ik ook een tweede streepje te zien! Spannend! Even twee dagen wachten en dan weer testen?
Dat kan toch nog goed hoor Nine85 , misschien had je toch een iets latere eisprong en/of innesteling. Maar ik zie hem goed genoeg. En nogmaals, de donkerheid zegt niks over het verloop van je zwangerschap. Een test is erop gemaakt te testen op hcg en dus of je zwanger bent, niks meer of minder dan dat. Dus probeer het nog even af te wachten en er vertrouwen in te hebben! En iedereen ziet hem zo te lezen Ps volgens mij is dit een Action test? Zo ja deze heeft meer hcg nodig om te testen, vergis je daar niet in! Ik testte er zelf ook laat en licht mee.
Een duidelijke test geeft je gevoelsmatig toch wat meer zekerheid. Ik wilde vrijdag weer gaan testen, maar denk nu toch morgen al. Ik heb een KV 2 voor 5 gekocht. Het was inderdaad een actiontest.
Dat weet ik ook wel, maar het is gewoon het gevaar dat je het een gaat vergelijken met het ander. Puur omdat het hiervoor mis ging. Terwijl geen een zwangerschap hetzelfde is. Er staat een streep en die staat er niet voor niks. Je kunt daaraan niet aflezen of het goed zal gaan of niet en je kunt het niet beïnvloeden. Feit blijft dat je overtijd bent en daarmee is elke dag er weer eentje! Een dikke knuffel en ik hoop dat je gauw een test in handen hebt die je meer vertrouwen gaat geven! X
Nine85, ik had zelf ook een licht streepje met die van action. Denk dat je daar meer hcg voor nodig hebt. Daarna met kv getest die was veel duidelijker!
Dames ben zo een wrak! Lig al de hele dag op de bank heb niks gedaan letterlijk! Wie heeft dit nog meer?