*Edit* zucht verkeerde lijst gequote.... dames ik hou even op met wijzigingen doorvoeren. geef het stokje over aan iemand die nog wel weet hoe alles werkt Wel handig voor het overzicht als je aanvullingen hebt, zet deze even in kleur neer zodat ze opvallen!
Najatt ben zo onwijs benieuwd wat er bij de gyn uitkomt straks! Succes! Magnolia dikke knuf. De rode duivels zijn niet leuk om te krijgen! Man en ik krijgen ligt t vermoeden dat t hier wel eens raak kan zijn. Al zijn we er wel heel voorzichtig in. Maar hoezeer je je ook voor houdt er niet mee bezig te zijn en t wel te 'zullen zien', dat lukt bijna niet... Heb sinds afgelopen weekend (zondag was ong innesteling en toen veel krampen gehad) veel last van mijn onderrug met uitstraling naar mijn bovenbenen en veel last van (lijkt op ongi krampen/buikkrampen) krampen in mijn onderbuik. Mijn hele bekken voelt eig wat gevoelig (terwijl ik een echte sporter ben, dus t is sterk genoeg) Veel hoofdpijn en zere borsten aan de zijkant. Mijn darmen zijn ook wat van slag en aan t rommelen. Gisteravond kwam mijn avondeten er ineens bijna uit, kokhalzend boven de wc gehangen (terwijl t juist heerlijk had gesmaakt, maar mis had ik teveel gegeten) rest vd avond beetje maagzuur gehad en oprispingen. Manlief zei, als dit vd zwangerschap is dan is t vast een meisje. Want bij mijn zoontje had ik dat eig niet. Afwachten tot zondag! Dan testen we!
♥ NOD lijst ♥ NOD lijst (3) : 1 feburari ButterflyNova - 28 jaar - 4e ronde na tweede MK - 1e kindje 3 februari Ucks - 25 jaar - 1e ronde na miskraam - 2e kindje 8 februari Annekeruiter95 - 29 jaar - 3e ronde na miskraam - 2e kindje Datumloos (2) : Jeszss - 31 jaar - 1e ronde na miskraam - 2e kindje Ils1 - 26 jaar - 1e ronde na (derde) miskraam - 1e kindje Totaal: 5 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met je: nod, naam, leeftijd, ronde na miskraam en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiëren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.
Ik zit er helemaal door heen Heb een echo gehad waar helemaal niets op te zien was. Toen besloten om nog eens te gaan bloedprikken. De uitslag zou met spoed een uur later komen om te kijken of die niet hoog was. Nou ben toen dus ong uur later gebeld en me hcg waarde was 60 en dus hoog voor iemand die niet zwanger is zei ze. Nu moet ik over een week terug voor een echo als er dan weer niets te zien was zouden ze me medicijnen geven. Want dan word er blijkbaar toch ergens hcg aangemaakt wat niet hoort. En ze zei er nog even bij dat het medicijnen waren die ze geven voor kanker!!!! Ik voel me door dit ellendig...verdrietig en gewoon een wrak. Nergens meer zin in...
Ach Najatt, nog steeds onzekerheid dus.... veel sterkte meis! Dames, ik houd dit topic niet meer bij. Het gaat mij even te snel. Ik heb besloten even wat minder hier online te komen. Ik laat wel af en toe een berichtje achter en lees af en toe mee.
Najatt wat een onzekerheid zeg. Wat een lastige situatie zo voor je! Dikke knuf! Houdt je taai en hopen op een positieve uitkomst, iig alles behalve die enge medicijnen!
Pff Najatt, wat een onzekerheid meis .. Ik hoop dat het volgende week duidelijk gaat worden voor je. Zal een lange week voor je worden. Die medicijnen die klinken ook heftig. Dikke knuffel voor jou!!!
Dag dames, Ik lees vanaf hier weer mee. @Najatt: wat rot voor je zeg. Begrijp heel goed datje er even doorheen zit. Je zit hier niet op te wachten natuurlijk. Hopelijk komt het snel goed.
Oh najatt, wat ontzettend naar zeg. De medicatie waar jij het over hebt die zou ik vorige week krijgen. Dat is een hele lichte chemo spuit. Om snel delende cellen te doden. In dit geval dan restzwangerschapsweefsel. Schijnt qua bijwerkingen niet zo heftig te zijn als echt chemo hoor. Maar vervelende eraan is dat je na gebruik een aantal maanden niet zwanger mag worden. Maar duim voor je dat er toch een beginnende zwangerschap te zien zal zijn! Sterkte in ieder geval.
♥ NOD lijst ♥ NOD lijst (3) : 1 feburari ButterflyNova - 28 jaar - 4e ronde na tweede MK - 1e kindje 3 februari Ucks - 25 jaar - 1e ronde na miskraam - 2e kindje 8 februari Annekeruiter95 - 29 jaar - 3e ronde na miskraam - 2e kindje Datumloos (3) : Jeszss - 31 jaar - 1e ronde na miskraam - 2e kindje Ils1 - 26 jaar - 1e ronde na (derde) miskraam - 1e kindje Kymmie - 31 jaar - 1e ronde na (tweede) miskraam - 1e kindje Totaal: 6 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met je: nod, naam, leeftijd, ronde na miskraam en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiëren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.
♥ NOD lijst ♥ NOD lijst (3) : 1 feburari ButterflyNova - 28 jaar - 4e ronde na tweede MK - 1e kindje 3 februari Ucks - 25 jaar - 1e ronde na miskraam - 2e kindje 8 februari Annekeruiter95 - 29 jaar - 3e ronde na miskraam - 2e kindje Datumloos (4) : Jeszss - 31 jaar - 1e ronde na miskraam - 2e kindje Ils1 - 26 jaar - 1e ronde na (derde) miskraam - 1e kindje Kymmie - 31 jaar - 1e ronde na (tweede) miskraam - 1e kindje Belony - 36 jaar - 1e ronde na (tweede) miskraam - 1e kindje Totaal: 7 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met je: nod, naam, leeftijd, ronde na miskraam en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiëren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.
Hoi Dames! Wat gaan jullie hard! Ik ben niet goed met lijsten bijwerken. Leuk om een overzicht te hebben. Najatt, ik was al rete bang voor zulk nieuws voor jullie. Hoe is het nu met je? Ben je al wat bijgekomen van de schrik?
Hier nog steeds geen zekerheid. Het is nog niet echt een menstruatie te noemen. Steeds wat roze/rode afscheiding, dus we rommelen maar door. Hoop dat het snel doorbreekt dan kunnen we verder. Wel typische PMS klachten, ben er gewoon ziek van. Helemaal geen energie meer. Hopen dat ik snel wat fitter ben want hier heb ik dus echt geen tijd voor he?!
@Belony bedankt ik hoop het ook! @Kymmie Okee, dan weet ik dat. Ik vond het een beetje naar dat ze het zo aan me vertelde zonder enige uitleg erbij. Hoe het er nu naar uitziet wil ik het sowieso niet gaan in nemen (of spuiten). Ik heb elke dag nog licht bruin en soms roze bloedverlies. Dus dan denk ik dat mijn lichaam het zelf wel afstoot om het zo maar te noemen. En wie zegt dat ik wel niet opnieuw zwanger ben en er nog niets te zien is op de echo ? HCG waarde van 60 is ook niet super hoog en kan denk ik dan ook van iets nieuws zijn. Alhoewel ze dr niet echt wat over gezegd heeft. Het afwachten is spannend. Ik heb afgelopen nacht dan ook heel slecht geslapen. Maar voel me vandaag al wat beter en ga het gewoon weer op me af laten komen. Hopelijk de volgende keer goed nieuws!! @Magnolia verwarrend he! Haha hoop dat je snel weer de oude word!! Hier boven ook antwoord op jou vraag.
Hoi dames, ik kom maar af en toe op het forum, dus volg t niet allemaal. Sorry als ik niet op iedereen reageer? Magnolia, al n test gedaan? Ik was zo moe toen ik zwanger was.. Najat wat vervelend en onduidelijk zeg. Bij je volgende echo gewoon goed doorvragen en je gevoel volgen! Lijkt me allemaal moeilijk! Voor mij is dit de 3e ronde na mk, nod is denk ik 1 feb (ik test niet) Dus nog een paar dagen..
Jeetje najatt wat een rot bericht! Hoop echt dat je snel duidelijkheid krijgt, die onzekerheid is slopend! hier een rotdag gehad gisteren. Ik verging van de buikpijn. Heb nog steeds een brandende onderbuik maar dat werd gisteren steeds erger. Pijn in onderrug, zij en onderbuik. wat is dat nou geweest, mn ei? Of zou ik toch nog niet helemaal schoon zijn? Hebben jullie allemaal een controle echo gehad? Buikpijn is nu weg maar mijn hele buik en onderbuik vvoelen beurs aan.
Jeszss, bij mij is dat helaas mijn eisprong. Daar word ik ook niet echt vrolijk van hoeveel pijn dat kan doen. Snappen jullie nou waarom ik geen ovulatietesten gebruik? Niet nodig. Vlinderbaby, bij mij is vermoeidheid idd ook een teken van zwangerschap, maar ook van menstruatie. De vermoeidheid komt echt uit mijn tenen, in beide gevallen. Menstruatie lijkt nu door te zetten. Dus ik hou vandaag aan als dag één. Dan is deze keer mijn lf 16 dagen geweest of mijn eisprong twee dagen later dan ik dacht of helemaal geen eisprong gehad. Dat laatste schijnt niet ongewoon te zijn de maand na een miskraam. Ik wil slaaaaaaaapen. Helaas heb ik laat vergadering vandaag waardoor ik gelijk door moet naar training en pas rond elven thuis ben vanavond. Waar ik de energie vandaan ga halen? Ik heb nog geen idee.