Zwanger worden na een miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Magnolia83, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ik lees het nu pas, hoe gaat het nu? Was het roze of helderrood?

Ik hoop dat alles in orde blijkt.

2. Wensje90

Wensje90 Actief lid

21 feb 2015
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jezssz hoe gaat het nu? Hoop dat he geen rood meer gespot hebt!

3. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Het gaat goed nu. Had gisterenavond bloed. Weinig, maar wel rood.vanochtend nog bruin en vanmiddag niks meer. Dus ga er vanuit dat er ms een adertjÉ kapot was. Lief dat jullie zo begaan zijn :)

4. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    TUURLIJK!!!!!!! Daarvoor zijn we hier toch met elkaar? Ben erg blij dat het bloeden gestopt is. Alles is zo erg doorbloed daar dat je van een keer niezen of hoesten bij wijze van al een geknapt adertje hebt :) alleen is dat zo beangstigend :( maar nogmaals, je testen zijn echt niet verkeerd! Ik zag de foto net voorbij komen en zie het verschil juist nu pas.

En ik vind het logisch dat we er zo voor elkaar zijn. Merk zelf, nu ik een stukje verder ben, dat ik het niet meer zozeer nodig heb hier maar wel erg begaan blijf bij jullie. En doordat ik weet hoe slopend het is tot die beruchte 12 weken.

Vooral blijven delen wat je kwijt wilt! En een extra knuffel voor jou :)

5. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Inderdaad! Daarom zijn we hier, om je gevoel en onzekerheden te kunnen delen. Ik hoop dat het een gesprongen adertje oid was. Je testen lopen mooi op!

Hoe is het met de andere dames?

6. Nine85

Nine85 Bekend lid

4 nov 2014
    549
    1
    16
    NULL
    NULL
    Fijn Jeszss!

Hier gaat het goed. Weinig kwaaltjes, op kokhalzen na. Maakt ook wel weer onzeker hoor...

Morgen ga ik weg voor een lang weekend, dus ben even niet online. Ik praat halverwege volgende week weer mee!

7. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Veel plezier, geniet ervan! X

8. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Veel plezier nine!

9. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Nine, veel plezier!

10. boni

boni Actief lid

23 feb 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    Gelukkig was het gestopt jeszss . Ik zou ook erg schrikken terwijl dit zoals de andere dames zeggen heel normaal is. En zo vaak voorkomt. Maar natuurlijk kun je niet tegen houden dat jeje zorgen gaat maken. Fijn dat het nu gestopt is :) en veel plezier Nine, geniet ervan ;) hopelijk heb je ook mooi zonnetje met je mee.

Tja hier nog geduldig wachten he. Ik denk maandag te beginnen met ovulatietest.

11. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Is ook altijd slopend, dat wachten. Heb je een regelmatige cyclus? Zo ja, dan zou ik uiterlijk (of dit weekend al) maandag beginnen met testen. En anders uitgaan van de kortste cyclus. Niet te laat beginnen iig want dan kun je de piek misschien net missen ;)

12. boni

boni Actief lid

23 feb 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    hayhay Tacita :) ja hoor 28 tot 30 dagen lijkt het nu steeds te zijn. Daarvoor even een zooitje maar dat zal zeker het gevolg geweest zijn van ons miskraam. Ik ga zeker maandag beginnen met testen en beginnen nu al met om te dag lief doen ;)

En hoe gaat het met jou Tacita? hoe voel je je ?

13. boni

boni Actief lid

23 feb 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    of zou ik toch morgen al beginnen, de ovulatie testen van kruidvat zitten zoiezo per 7 stuks

14. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Ik ben nu rond nn ei voel ik. Dus NoD 5 juni denk ik.

Mega druk geweest hier en nu eindelijk vrijdagavond éven rust. Even met de benen languit op de bank. Heerlijk! Morgen weer weekendje Friesland. Realx genieten bij m'n schoonouders.

15. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    ♥ Wachten op eisprong (9)

pKuiper
    Rijn
    Saartje5
    Belony
    Magnolia
    Ucks
    Boni
    Kat
    Sanne

♥ Wachtbankje (1)

Lindaatje NoD 5 juni

♥ Zwanger!! (13)

♥ ButterflyNova - 5 november 2015 j/m
    ♥ iNikkens - 7 november 2015 j/m
    ♥ Tacita - 18 november 2015 j/m
    ♥ Robijn - 16 december 2015 j/m
    ♥ Lizzy - 28 december 2015 j/m
    Jasmjn - 31 december 2015 j/m
    Ikke88
    Mothertobe - 1 januari 2016
    Wensje90 - 6 januari 2016
    Carina01 - 7 januari 2016
    Cdvg - 13 januari 2016
    Nine -
    Jeszss - 23 januari 2016

Afspraken

Tacita - 26 mei - vk controle
    Lizzy - 26 mei - vk controle + tweede echo
    Carina01 - 26 mei - eerste echo zh
    Robijn - 26 mei - tweede echo
    iNikkens - 28 mei - pretecho (geslachtsbepaling)
    Cdvg - 28 mei - eerste echo zh
    ButterflyNova - 1 juni - controle vk
    Jeszss - 2 juni - intake vk + echo
    Tacita - 8 juli - 20 weken echo

16. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Spannend Boni! Zoals Tacita zegt zou ik inderdaad iets eerder beginnen.. Hoop voor je dat jullie je ei goed kunnen benutten 👍🏼

Hier vandaag na een hele drukke dag op het werk met buikpijn op de bank beland.. Volgens mij meer in mijn darmen dan op de verkeerde plek.. Mijn darmen werken al een hele tijd niet meer zoals zou moeten. Zonet daardoor ook een hele opgezette buik.. wordt er gewoon moe van zo graag wil ik dat mijn darmen het weer doen.. Dat zou wel even helpen

17. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Kun je in de ochtend eten lizzy? 2 kiwi's op de nuchtere maag zetten de boel vaak wel in gang. Vooral als je daarna nog zon laxeerzakje neemt...

18. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Ik kan wel eten s ochtends.. Heb nog nooit kiwi's geprobeerd s ochtends, maar als smoothie zou ik wel willen proberen.

Laxeerzakje? Ken ik niet.. Waar haal ik zoiets en is dat wel verstandig om te doen? Ik heb er echt alles voor over op dit moment zeg maar.. Heb dit nog nooit zo erg gehad..

19. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    #3819 Belony, 23 mei 2015
    Laatst bewerkt: 23 mei 2015
    Hallo dames,

Ik kom na lange tijd snel even buurten. Sinds de laatste keer dat ik ben geweest is er een hoop geschreven. Bijlezen en op iedereen reageren is niet te doen, dus ik hoop dat het met iedereen goed gaat en goed blijft gaan. Nieuwe zwangeren, gefeliciteerd. Dames op het wachtbankje, ik hoop op goed nieuws voor jullie.

Met mij gaat het wel prima. Zit wel in een emotierollercoaster, waarbij het de ene dag beter gaat dan de andere dag, maar op zich gaat het prima. Ben momenteel op vakantie en ook al is dit pas dag 2, lijkt het erop dat ik de ellende van afgelopen tijd beter los kan laten. Het zit niet meer 24u per dag in mijn hoofd in ieder geval. Hopelijk zet dit zo voort.

Na de vakantie gaan wij het onderzoekstraject in om te kijken of ze een oorzaak kunnen vinden van mijn 3 miskramen. Proberen zwanger te worden zit er voor ons voorlopig dus niet in. Om dit proces los te kunnen laten zal ik niet meer zo vaak op het forum komen als voorheen. Zo nu en dan kom ik kijken hoe het met iedereen gaat.

Bedankt voor jullie lieve en meelevende woorden.

😘

20. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat fijn om van je te horen Belony ! Wel fijn om te horen dat je het wat meer los kunt laten. Neem de tijd en doe wat goed voelt, wees in ieder geval lief en zorg goed voor jezelf. Een dikke knuffel, geniet van je vakantie en succes met de onderzoeken! X

Deel Deze Pagina