Zwanger worden na een miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Magnolia83, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha lief te doen, klinkt gezellig :D veel plezier! ;)

Ja hier gaat het wel goed. Begin langzamerhand wat te 'aarden' in het zwangere wereldje. Dinsdag weer controle, blijft spannend maar nu steeds meer zin in waar het eerder bang voor was. Dat is dus wel een goed teken :)

2. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Belony, wat fijn dat je even van je hebt laten horen! Dikke knuffel voor jou, voor alles. Geniet van de vakantie en ik hoop dat de onderzoeken je daarna kunnen helpen!

Tacita, super dat je meer zin hebt in de echo's dan dat je angstig bent. Heerlijk! Geniet er van! Ook een knuffel voor jou!

Boni, fijn pinksterweekend voor jullie!

Hier straks maar even aan de koffie! Schijnt ook laxerend te kunnen werken.. Sinds mijn zwangerschap drink ik dat niet meer, dus hopelijk werkt het!

3. boni

boni Actief lid

23 feb 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    O ik hoop dat het snel beter gaat met je darmen lizzy, moet zo frustrerend zijn. Ook een heel fijn weekend voor jou.

En heerlijk dat je eindelijk begint te genieten Tacita, angst neemt zo snel over. Wat eigenlijk zo sneu is, dit horen zo'n magische momenten te zijn. Super dat angst plaats maakt voor geluk :)

fijn weekend allemaal! Ik vertrek zo naar kruidvat en begin vandaag met testen :)

4. iNikkens

iNikkens Actief lid

7 mei 2011
    417
    0
    16
    Nederland.
    Wat fijn om te lezen dat het nu beter gaat, Jeszss! Hopelijk blijft het zo doorgaan.

Belony, wat fijn dat je even van je hebt laten horen! Geniet van je vakantie en hopelijk dat de onderzoeken je daarna kunnen helpen. Dikke knuffel. Ik duim voor je!

Nine, veel plezier! Geniet ervan!

Tacita, fijn te horen dat je je beter voelt. Angstgevoelens zijn nooit leuk en zeker niet helpend. Geniet maar lekker!

5. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Is geen probleem om te nemen. De vk schrijft ze zelfs voor. Je zou t daar even kunnen vragen.

Wat ik meestal deed was een smoithie van kiwi's en ander fruit, yoghurt, water, een scheutje laxeersiroop wat je bij de natuurwinkel kunt halen en aanvullen met lijnzaad en cruesli. Van dat laatste de suikervrije variant. Zonder laxeermiddelen groeide ik echt dicht...

6. boni

boni Actief lid

23 feb 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    Nou dames dag 1 van testen... Volgens mijn cyclus-app zou ik woensdag dus mijn eisprong moeten hebben. Dit is het resultaat. Kan dat al dat het streepje zo donker is, als ik nog 4 dagen moet wachten? :(

Bijgevoegde bestanden:

7. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Dat kan hoor boni, kv gaf bij mij vrij lang duidelijke strepen voordat eisprong eraan kwam.

8. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ken deze testen persoonlijk niet, hoorde er veel negatieve verhalen over. Puur op eigen ervaring, dag voor knaller liep hij erg zichtbaar op dus kon het daarmee al wel voorspellen. Of je gaat een vroege eisprong hebben of zoals Jeszss zegt, er komen wel meer duidelijke streepjes voor in het rijtje ;)

9. boni

boni Actief lid

23 feb 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    dank je jeszss & tacita :) gewoon afwachten en kijken wat gebeurd hihi

10. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    #3830 Lizzy01, 24 mei 2015
    Laatst bewerkt: 24 mei 2015
    Ah Boni wat goed! Goed dat je alvast begonnen bent! Nu zul je je ei vast niet missen! Ik kan je weinig tips geven of vertellen of je lang een duidelijke tweede streep kan zien.. Zelf heb ik maar een keer echt gebruik gemaakt van ovulatietesten, maar ik ha digitale van clear blue.. Dus dat was wel anders

Jeszss, bedankt voor je tips! Ik heb fruit in huis gehaald waarmee ik smoothies kan maken. Gister ochtend had ik dat nog niet en ik was best ten einde raad.. Dus op internet gezocht en vond op een gezondheidsforum de tip om een glas warm water te drinken op een nuchtere maag, dan weer even plat en wachten... Nou dat hielp al! Het werkt alleen op een nuchtere maag hoor, want s middags had het geen effect meer. Vanmorgen sessie twee maar gedaan, leek ook dubbel effect te hebben! Haha! Lucht echt even op en daardoor had ik gister tot s avonds geen last van buikpijn meer! Vandaag dus hopelijk ook niet! Misschien heb jij er ook wat aan.. Jij hebt ook snel last van je darmen toch? Hoe voel je je verder?

Hoe gaat het met de rest van de dames?

11. Jasmijn87

Jasmijn87 Actief lid

30 dec 2014
    280
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi dat dat helpt lizzy!
    Fijn om even iets van je te lezen Belony!
    Veel plezier met je echo Tacita. Goed om te lezen dat den angst afneemt.

Hier gaat het z'n gangetje. Erg weinig kwaaltjes. Ik probeer vertrouwen te hebben na de goede echo. Lukt ene keer beter dan andere keer. Nog ruim twee weken tot de termijnecho. Voelt wel als erg lang... Met mezelf afgesproken dat ik, als de onrust te groot wordt, komende week bel en vraag of ik nog een keer extra mag komen.
    Fijn weekend allemaal! Wat is het lekker weer vandaag!

12. iNikkens

iNikkens Actief lid

7 mei 2011
    417
    0
    16
    Nederland.
    Wat fijn dat een glas warm water helpt, Lizzy. Handige tip die ik nog nooit eerder had gehoord.

Hier gaat het op en neer. Elke dag (vooral 's middags) last van hoofdpijn en ik blijf buikpijn houden. Dit vind ik toch wel lastig. Hevige buikkrampen. Maar goed, ik ga er geen rare dingen aan vast koppelen en denk dat het gewoon een zwaardere zwangerschap is, ook nu er een peuter losloopt die veel aandacht vraagt. Donderdag heb ik een echo! Een pretecho, een geslachtsbepaling. Zo spannend en leuk! De 20 weken echo staat ook al gepland voor volgende maand.

Hebben jullie nog plannen dit pinksterweekend? Hier rustig aan. Manlief werkt beide pinksterdagen. :)

13. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik moet werken, wel thuis gelukkig.
    Gisteren hoorde ik dat mijn buurvrouw 12 weken zwanger is, heel blij voor haar maar nu vind ik het opeens wel heel erg dat het mis ging, anders waren we vrij dicht op elkaar uitgerekend. Als het deze ronde raak zou zijn zitten er 10 weken tussen, duimen jullie mee?

14. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik verhuis trouwens naar het wachtbankje, ik zet mijn ND op 9 juni maar waarschijnlijk weet ik al wel eerder of het raak is of niet, ik heb een relatief korte lf maar ik wacht wel met testen tot minstens 14 dagen na mijn ei. Ik denk dat mijn ei gisteren was dus dan zou ik op 17 DPO zitten.

♥ Wachten op eisprong (9)

pKuiper
    Rijn
    Belony
    Magnolia
    Ucks
    Boni
    Kat
    Sanne

♥ Wachtbankje (1)

Lindaatje NoD 5 juni
    Saartje5 NoD 9 juni

♥ Zwanger!! (13)

♥ ButterflyNova - 5 november 2015 j/m
    ♥ iNikkens - 7 november 2015 j/m
    ♥ Tacita - 18 november 2015 j/m
    ♥ Robijn - 16 december 2015 j/m
    ♥ Lizzy - 28 december 2015 j/m
    Jasmjn - 31 december 2015 j/m
    Ikke88
    Mothertobe - 1 januari 2016
    Wensje90 - 6 januari 2016
    Carina01 - 7 januari 2016
    Cdvg - 13 januari 2016
    Nine -
    Jeszss - 23 januari 2016

Afspraken

Tacita - 26 mei - vk controle
    Lizzy - 26 mei - vk controle + tweede echo
    Carina01 - 26 mei - eerste echo zh
    Robijn - 26 mei - tweede echo
    iNikkens - 28 mei - pretecho (geslachtsbepaling)
    Cdvg - 28 mei - eerste echo zh
    ButterflyNova - 1 juni - controle vk
    Jeszss - 2 juni - intake vk + echo
    Tacita - 8 juli - 20 weken echo

15. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Dankjewel! Misschien was twee dagen achter elkaar niet echt handig.. Had vanmorgen diarree en ben nu beroerd.. Maar of ik nu misselijk ben door de diarree of door de zwangerschap weet ik niet 😥

Wat vervelend voor je dat je nog steeds veel buikpijn hebt! Lijkt me fysiek inderdaad ook zwaarder als je al een klein kindje rond hebt lopen.. Dan ben je natuurlijk sneller moe.

Hier nu rustig aan.. We zouden even naar het water, van het zonnetje genieten. Maar ik denk dat ik voor de rest van de dag plat lig 😔

16. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Duurt inderdaad lang tot je weer een echo hebt.. Ik mag gelukkig dinsdag weer. Ben wel blij dat ik weer even binnen kan kijken, maar vind het tegelijk ook heel spannend omdat ik dan misschien wel bevestigd krijg dat het opnieuw niet goed zou zijn.. Wat dat betreft is het niet hebben van veel kwaaltjes misschien geruststellender of minder zenuwslopend dan een echo..

17. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Ik zal voor je duimen!

Het kan zo zuur zijn als iemand in je directe omgeving zwanger is terwijl jij dat ook zo graag zou zijn.. Dikke knuffel meid!

18. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Fijn lizzy dat t geholpen heeft. Misschien vandaag een griepje onder de leden? Is natuurlijk ook nog een optie. Rustig aan doen vandaag voor jou dus!

Hier gaat t eigenlijk heel goed. Geen bloedverlies meer en weinig kwaaltjes. Gisteren verjaardag van mn ma gehad en de hele dag daar voor eten en drinken gezorgd. was daarna flink kapot.

Ik ga t glas water wel onthouden maar wonder boven wonder tot nu toe t averechtse van verstopping. Da's echt nieuw, vorige 2 zwangerschappen had ik t net zo erg als jou. Iedere zwangerschap kan anders zijn houding ik me dan maar voor.

Zo, ik strijk neer op mijn bedje in de zon. Vanochtend tuin gesnoeid en nu dus weer even oogjes dicht. geniet van t mooie weer allemaal!

19. iNikkens

iNikkens Actief lid

7 mei 2011
    417
    0
    16
    Nederland.
    Oh jakkes, Lizzy. Maar lekker rustig aan doen vandaag. Het zou inderdaad, zoals gezegd door Jeszss, een griepje kunnen zijn. Het heerst wel. Wij zijn ook allemaal net weer een weekje beter.

Jeszss, wat fijn om te horen dat het goed gaat. Ik las eerder over je bloedverlies. (Ik weet niet zeker of ik op je gereageerd had toen), maar wat moet dat schrikken zijn geweest. Fijn dat je geen bloedverlies meer hebt! Ik kan me heel goed voorstellen dat je kapot was na het verzorgen van de catering bij je moeder. Lekker genieten in de zon! :D

Hebben andere zwangere dames ook last van "zwangerschapsdementie"? Ik heb het soms echt in erge mate, haha. Ik moet er wel om lachen, maar soms is het echt niet handig dat ik dingen vergeet of niet weet. Ik voel me hierdoor soms echt een beetje dom, haha. Gelukkig is het een algemeen bekend "probleem", maar toch: ik ben degene die het nu weer even meemaakt. :p

20. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat spannend die pretecho iNikkens ! Wij hebben m ook gepland maar niemand weet er vanaf haha :D ben erg benieuwd wat het word. VL blijft wel een voorgevoel houden ;) jij enig idee?

Deel Deze Pagina