Sorry dames dat het zo lang heeft geduurd! Hebben even ons eigen kleine feestje gevierd en zijn uit eten geweest om het goede nieuws te vieren! Echo was heel goed, de kleine bewoog al mooi, alles er op en er aan! Loop goed op schema en daar zijn we erg blij mee! Ik lees morgen alles bij hoor, want ik ben nu wel heel moe van alle spanning en uiteindelijk blijdschap! Ik zag snel wel dat de andere echo's ook goed waren? Super!!
Wat fijn, 3x goed nieuws! Ik ben ook erg moe en hoofdpijn nu, dus ga ook plat. Maar ondertussen uiteraard genieten van goede nieuws! Ga zo door dames!
Robijn, Tacita & Lizzy, wat een goede berichten! Gefeliciteerd! En wat een mooie echo, Robijn. En fijn dat je tussendoor langs mag komen om naar het hartje te luisteren. Dat lijkt me een heerlijk gevoel. Geniet er lekker van dames.
Dankjewel voor jullie lieve woorden. Dat doet me toch wel goed. En wat fijn dat er hier goede echo's voorbij komen. Gefeliciteerd meiden. Geniet van dit mooie nieuws
Tacitha en lizzy! Super goed nieuws!! Zullen jullie goed op slapen Dat is wat ik hier ook ga doen haha! Slaap lekker dames!!!
♥ Wachten op eisprong (9) pKuiper Rijn Belony Magnolia Ucks Boni Kat Sanne ♥ Wachtbankje (1) Lindaatje NoD 5 juni Saartje5 NoD 9 juni ♥ Zwanger!! (13) ♥ ButterflyNova - 5 november 2015 j/m ♥ iNikkens - 7 november 2015 j/m ♥ Tacita - 18 november 2015 j/m ♥ Robijn - 16 december 2015 j/m ♥ Lizzy - 28 december 2015 j/m Jasmijn 31 december 2015 j/m Ikke88 Mothertobe - 1 januari 2016 Wensje90 - 6 januari 2016 Carina01 - 7 januari 2016 Cdvg - 13 januari 2016 Nine - Jeszss - 23 januari 2016 Afspraken iNikkens - 28 mei - pretecho (geslachtsbepaling) Cdvg - 28 mei - eerste echo zh ButterflyNova - 1 juni - controle vk Robijn - 9 juni - controle vk (hartje luisteren) Jeszss - 2 juni - intake vk + echo Tacita - 8 juli - 20 weken echo
♥ Wachten op eisprong (9) pKuiper Rijn Belony Magnolia Ucks Boni Kat Sanne ♥ Wachtbankje (1) Lindaatje NoD 5 juni Saartje5 NoD 9 juni ♥ Zwanger!! (13) ♥ ButterflyNova - 5 november 2015 j/m ♥ iNikkens - 7 november 2015 j/m ♥ Tacita - 18 november 2015 j/m ♥ Robijn - 16 december 2015 j/m ♥ Lizzy - 28 december 2015 j/m Jasmijn 31 december 2015 j/m Ikke88 Mothertobe - 1 januari 2016 Wensje90 - 6 januari 2016 Carina01 - 7 januari 2016 Cdvg - 13 januari 2016 Nine - Jeszss - 23 januari 2016 Afspraken iNikkens - 28 mei - pretecho (geslachtsbepaling) Cdvg - 28 mei - eerste echo zh ButterflyNova - 1 juni - controle vk Robijn - 9 juni - controle vk (hartje luisteren) Jeszss - 2 juni - intake vk + echo Tacita - 29 juni - controle vk
Dames, ik ben ook weer terug van een heerlijk weekend weg. Wat een mooie berichten hier, top! Vanmorgen is mvm hier geweest, dus ik heb weer een mooie test gekregen. Inmiddels ook de echo gepland, dus ik zal de lijst even bijwerken.
♥ Wachten op eisprong (9) pKuiper Rijn Belony Magnolia Ucks Boni Kat Sanne ♥ Wachtbankje (1) Lindaatje NoD 5 juni Saartje5 NoD 9 juni ♥ Zwanger!! (13) ♥ ButterflyNova - 5 november 2015 j/m ♥ iNikkens - 7 november 2015 j/m ♥ Tacita - 18 november 2015 j/m ♥ Robijn - 16 december 2015 j/m ♥ Lizzy - 28 december 2015 j/m ♥ Jasmijn 31 december 2015 j/m ♥ Ikke88 ♥ Mothertobe - 1 januari 2016 ♥ Wensje90 - 6 januari 2016 ♥ Carina01 - 7 januari 2016 ♥ Cdvg - 13 januari 2016 ♥ Nine - 21 januari 2016 ♥ Jeszss - 23 januari 2016 Afspraken iNikkens - 28 mei - pretecho (geslachtsbepaling) Cdvg - 28 mei - eerste echo zh ButterflyNova - 1 juni - controle vk Robijn - 9 juni - controle vk (hartje luisteren) Jeszss - 2 juni - intake vk + echo Nine - 17 juni - vroege echo Tacita - 29 juni - controle vk[/QUOTE] Nine - 3 juli - termijnecho + intake
hoi dames o ik kom er maar niet uit, vandaag zou ik mijn ei verwachten maar de streepjes lijken nog niet donker. later op de dag nog eens testen? :s
Aiaiaiaiai, ik zit er een dag naast. oepsadaisy kan gebeuren Veel succes dan met vandaag de dag doorkomen hihi
Wat een leuke en positieve berichtjes hier! Ik sluit me erbij aan. Gisteren was ik erg ongerust dus heb de vk gebeld. Mocht gelijk komen en alles was goed met onze uk van nu 9 weken oud. Over anderhalve week de termijnecho. Dus ik kan beginnen aan de cadeautjes waarmee we het aan familie gaan vertellen. Zo spannend omdat het nog steeds heel onwerkelijk is Voor de niet zwangere dames even een dikke knuffel. Ik kan me goed voorstellen dat het soms helemaal niet leuk is.. Had ik zelf ook in de vorige club (aanstaande mama's september/oktober) waar ik bij zat. Na mijn mk daar nog eens op gekeken en dat is soms best wel confronterend als je zelf graag zwanger wil worden. Ik blijf voor jullie duimen! Succes morgen iNikkens! Er zit nog niet echt een knaller bij inderdaad Boni, maar die kan wel ineens komen dus misschien even twee keer op een dag testen? Dan mis je hem niet
heel veel succes morgen Inikkens nog eventjes volhouden dank je jasmijn, vanavond idd ng es proberen. Ik wil hem echt echt niet missen. Maar mischien domme vraag,... ik durf nu niet een dag niet te vrijen, in angst dat ik het mis. maar nu zal de kwaliteit van manlief vast achteruit gaan? of toch zolang er een vaag streepje is elke dag lief doen? ik kom vast een beetje gek over sorry, het doet gewoon wat met me.
♥ Wachten op eisprong (8) pKuiper Rijn Belony Magnolia Ucks Boni Kat Sanne ♥ Wachtbankje (2) Lindaatje NoD 5 juni Saartje5 NoD 9 juni ♥ Zwanger!! (13) ♥ ButterflyNova - 5 november 2015 j/m ♥ iNikkens - 7 november 2015 j/m ♥ Tacita - 18 november 2015 j/m ♥ Robijn - 16 december 2015 j/m ♥ Lizzy - 28 december 2015 j/m ♥ Jasmijn 31 december 2015 j/m Ikke88 Mothertobe - 1 januari 2016 Wensje90 - 6 januari 2016 Carina01 - 7 januari 2016 Cdvg - 13 januari 2016 Nine - 21 januari 2016 Jeszss - 23 januari 2016 Afspraken iNikkens - 28 mei - pretecho (geslachtsbepaling) Cdvg - 28 mei - eerste echo zh ButterflyNova - 1 juni - controle vk Robijn - 9 juni - controle vk (hartje luisteren) Jeszss - 2 juni - intake vk + echo Nine - 17 juni - vroege echo Tacita - 29 juni - controle vk Nine - 3 juli - termijnecho + intake
Nine, ik heb de lijst weer even gedeeltelijk terug- aangepast. Ik zag dat je alle zwangeren al een hartje had gegeven. Een hele lieve gedachte van je, want uiteraard is ieder kindje even gewenst en lief.. maar de hartjes staan in dit geval voor een echo met een kloppend hartje. Dus zodra de dames een echo hebben gehad en het hartje hebben gezien dan krijgen ze er een prachtig hartje bij (zie het als de eerste medaille/mijlpaal) Hoop niet dat je het verkeerd opvat
Wij hebben de laatste keer tegen mijn gevoel in, om de dag of 1,5 het gezellig gemaakt. Als we de ene dag 's ochtends vreeën, dan de volgende dag 's avonds weer en dan een dag overslaan en dan juist weer 's ochtends. Manlief wist toen niet dat ik mijn ei-sprong zou hebben dus dat maakte het ook geen moetje 😉.. Het resultaat hebben we gister zien bewegen! Hoewel het dus tegen je gevoel in kan zijn... Voor de kwaliteit kan het wel goed zijn. Daarnaast heb ik afgelopen ronde voor het eerst iedere dag tarwekiemolie geslikt. Tarwekiemolie kan helpen voor de aanmaak van voldoende baarmoederslijmvlies en bij een goede innesteling. Ik zal in ieder geval voor je duimen!