Zwanger worden na een miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Magnolia83, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boni

boni Actief lid

23 feb 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    dank je lizzy! o en hoe geweldig om te lezen dat je een mooie echo had :)

2. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Leuk dat je er weer bent! Miste je al!

Wat je angsten en spanningen betreft geef ik je helemaal gelijk! Volgens mij blijft dat en schuift het steeds op naar nieuwe angsten. Dat mensen er heel makkelijk over doen kan ik me vanuit onwetendheid begrijpen. Zoals iedereen denk ik wel herkent zal ik een goede zwangerschap nooit meer als vanzelfsprekend zien!

Nu we ons kindje hebben zien bewegen voel je je echt trots dat je kindje al zover is! Maar ik moet er niet aan denken dat dit kindje het niet zou redden en toch ben je er ook bang voor om op de volgende echo te zien dat ons kleine boontje niet meer beweegt.. Niet meer naar ons zwaait..

3. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Ik ben niet de beste in ovulatietesten, maar dat komt ook omdat ik er onwijs onzeker en zenuwachtig van werd terwijl ik mijn eisprong altijd aan voel komen en uiteindelijk ook voel..

Als jij hem nu ongeveer verwacht zou ik inderdaad vanaf nu twee keer per dag testen!

4. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Sorry voor mijn overkill aan berichtjes *schaam schaam* had gister echt geen energie meer en dat terwijl er zoveel berichtjes waren!

Hier gaat het goed! Nog steeds erg moe, maar ook opgelucht nog van de goede echo. Vandaag snoepbuien dat wil je niet weten.. Maar alleen vandaag mag het heb ik met mezelf afgesproken. Snoep laat ik vanaf nu weer staan. Dit was een zwak momentje en een vervolg van de euforie van gister 😊

Meiden die het nodig hebben even een hele dikke knuffel! Weet dat ik aan jullie denk en met heel mijn hart hoop dat jullie straks ook zwanger zijn!

Jeszss, hoe gaat het met jou?

5. Jasmijn87

Jasmijn87 Actief lid

30 dec 2014
    280
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boni wij hebben het vier dagen achter elkaar gezellig gemaakt (waarvan dag 2 of 3 eisprong was). Ik had niet echt nagedacht over de kwaliteit van het zaad, wilde alle kansen benutten haha. En ook hier een klein frummeltje met mooi hartslagje gezien weer gisteren :)

6. mothertobe1

mothertobe1 Fanatiek lid

17 aug 2012
    1.036
    234
    63
    Hallo dames,

Ik ben een paar dagen afwezig geweest omdat ik op vakantie ben. Ik lees hele leuke positieve berichtjes!

Hier gaat het op zich wel goed. Loop de hele dag met een overvol gevoel alsof ik super veel gegeten heb maar heb dan niks op. Kan amper eten dus genieten van het eten hier zit er niet in. Ben ook nog super moe en misselijk slaap daar door heel slecht.

Heb mijn afspraak voor de termijnecho moeten verzetten naar 8juni.

7. Nine85

Nine85 Bekend lid

4 nov 2014
    549
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ah sorry, ik wist niet dat het daarvoor stond. :)

8. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Probeer je daar niet zo druk om te maken ;) Ik ben beide keren zwanger geraakt van maar 1 vrijpartij rond de eisprong, daarvoor tijdje niks gedaan. Deze keer was het zelfs de eerste keer na bijna 2 maanden (zwangerschap en miskraam), alleen tijdje ervoor keer 'ververst' ;)

9. MissMiepie

24 aug 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afgelopen februari MA gehad.
    Met 9+1 is het hartje gestopt. We kwamen er met 10+4 achter.
    Sinds afgelopen maandag weet ik dat ik opnieuw zwanger ben. Heb 4 dagen voor NOD al getest omdat ik voelde dat er iets was.. direct een duidelijke streep op de Sensitest. Blijdschap en angst wisselen elkaar heel erg af.
    Baal van binnen een beetje dat ik al zo vroeg getest heb.. de dagen kruipen voorbij.. Wil zo graag zekerheid, maarja dat kan helaas niet..
    Ik probeer nu tegen mezelf te zeggen dat ik moet vertrouwen dat het goed komt..

10. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Jasmijn, super fijn dat alles goed was!

Boni, wij hebben nooit verplicht of gericht gevreeën, wilden beide vrijen omdat we daar zin in hadden en niet omdat het moet, en de eerste keer was ik zwanger in ronde 3 en de tweede keer in ronde 1. Dus ik zou me er niet al te druk om maken :).

Welkom hier, MissMiepie.Spannend dat je opnieuw zwanger bent. Ik duim voor je dat het goed blijft gaan!

11. Nine85

Nine85 Bekend lid

4 nov 2014
    549
    1
    16
    NULL
    NULL
    Welkom MissMiepie, wat naar dat je ook deze ervaring hebt gehad.

12. boni

boni Actief lid

23 feb 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    Hallo missmiepie welkom, helaas hebben we allemaal dat verdriet gemeen.

Dank jullie dames, voor deze maand was het ook lekker dagen tussen en veel fun. Deze ovulatietesten geven me stress en "taakbesef" . Volgende maand gaan we gewoon weer plezier hebben en duimen. Dit was niet zo fijn. Maar ben wel blij dat we het geprobeerd hebben.

13. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Welkom en wat vervelend wat je hebt meegemaakt! Herkenbaar, ik testte ook al ruim voor mn NOD positief en had het soms liever niet willen weten zo vroeg. Als het dan fout was gegaan, had ik me misschien wat verdriet kunnen besparen.
    Helaas kan ik je niet veel meer gerust stellen, die onzekerheid zal nog lang blijven. Ik merk dat ik nu pas echt vertrouwen erin heb gekregen, heeft ook echt wekenlang en een paar echo's nodig gehad.
    Ik hoop dat je hier een beetje je ei kwijt kunt, we weten hoe moeilijk het soms is!

14. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Hai dames,

Morgen de echo alleen denk ik dat het mis gaat..
    Na een wat vage buikpijn vandaag heb ik net tijdens het afvegen na het plassen roze op mijn papiertje!! Best veel ook!! Ik heb er zo naar gevoel bij!! Het was waarschijnlijk ook wel te mooi om waar te zijn!!! Ben ik straks weer diegene die met lege handen achterblijft!!! Ik vond die buikpijn al vreemd, en nu dit! Heb eigenlijk geen hoop meer voor morgen!!! Wat verdrietig zeg!!! 😢

15. boni

boni Actief lid

23 feb 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    O nee, nog niet wanhopen (knuf) gelukkig heb je morgen je echo. Ik stuur je veel steun .

16. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    He gats cdvg, dit zijn niet de berichten die we willen. Ik hoop echt zo op een goede echo voor je. Hoe laat heb je de afspraak?

17. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Ooh cdvg.. wat een naar gevoel is dat ook! Ik zal heel hard duimen dat er slechts een adertje geknapt is en dat jullie straks een prachtig kindje zullen zien..

18. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ach nee toch! Hoe is het nu en hoe laat mag je? Er is nog altijd niks bepaald, dat weet je, maar we weten ook dat het helaas zo kan (!) (Ik blijf het benadrukken!) beginnen. Wel heel fijn dat je dan uitgerekend vandaag de echo hebt! Ik hoop zo van harte dat je het fout hebt... Pas goed op jezelf en wij zijn er hier voor je! X

19. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Zo meiden, eerst maar weer eens tijd nemen om uitgebreid hier te reageren... merk dat dat er toch wel vaak bij inschiet momenteel!

Veel plezier zo bij je echo INikkens!

Boni voor mijn gevoel nog geen eisprong te zien op je test... maar nu moet ik eerlijk bekennen dat bij mij de action ovu testen ook nooit een knalstreep gegeven hebben. Ik werd daar iig niet wijzer van. Voor wat betreft het overslaan, probeer die druk niet te voelen. Vrij als je zin hebt (meestal is die zin er meer tijdens de vruchtbare periode) maar probeer het elke dag los te laten. Die marges zijn zo minimaal wat de kans verhoogd. Probeer te doen wat haalbaar is, als dat om de dag is, is dat prima. Er zijn maar weinig stellen die het redden hoor, elke dag!

Jasmijn ook alweer 9 weken, fijn dat je gelijk terecht kon voor een echo en dat alles goed was met de beeb! Jullie gaan dus creatieve manieren verzinnen om het goede nieuws te brengen? Leuk, ben benieuwd!

Goh ik wist helemaal niet dat die hartjes voor een kloppend hartje stonden in de lijst :p vind het wel leuk!

Lizzy heerlijk zo'n snoepdag, soms moet dat gewoon even mogen! Gewoon.... omdat het kan :D. ZO fijn dat jullie echo goed was! Nu even bijkomen van alle spanning en nagenieten :)

Mothertobe best lastig dat volle gevoel! En misselijk zijn is ook niet fijn.... Zwaar he die eerste weken....

Welkom Mismippie, wat fijn dat het weer gelukt is om zo snel zwanger te worden! Hopelijk een plakker!

HIer gaat het eigenlijk heel goed. Ik merk er relatief weinig van dat ik zwanger ben. Het is dat ik niet ongesteld word.... Heb nog geen last van mijn darmen, ik kan gewoon nog eten (op een paar lastige ochtenden na) enige wat ik merk is dat ik af en toe goed moe ben en gisteren mijn eerste hormoonuitbarsting gehad. Ja.... ik ben wel weer iets meer dan licht ontvlambaar :):p. Vind het dus wel spannend dinsdag... ben ik dan 6 of ms toch pas 5 weken? Omdat ik nog steeds niet weet of de pijn die ik toen had van innesteling of te late eisprong was. (overigens Boni, als dat laatste het dus is, dan hoef je dus maar 1x sex te hebben per week haha :D). Kortom... ik wacht het allemaal maar rustig af. Ik voel me positief, heb nog geen reden om me druk te maken en vind het heel fijn om dat gevoel nog vast te kunnen houden. Hoop iig op een veelbelovende echo dinsdag, dan kunnen we het allemaal wat echter gaan maken. De hele naast omgeving informeren, MvM bellen.... nou ja de leuke dingen :)

20. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Spannend hoor dinsdag Jeszss!!! En fijn dat je je goed voelt :)

Deel Deze Pagina