Spannend Rijn, hopelijk klopt je gevoel! Hier hadden we bij 11 weken al van vk gehoord dat ze dacht dat het een jongetje was, maar dat ze het pas bij de echo van 15 weke n met zekerheid wilde bevestigen. Maar t klopte dus wel! staartje gewoon doen waar je je zelf prettig bij voelt. Ik zou het zelf minder fijn vinden om toe te geven, want de eventuele teleurstelling als je toch negatief test moet je dan ook delen. Ik heb afgelopen weekend op verjaardag van mijn moeder hetzelfde ' gedronken' Als mijn vriend. En als niemand keek wisselden we van fles. Was dus bier in dit geval. En na 1 flesje ging ik over op fri. Omdat ik geen zin meer had. Niemand die toen iets daarvan dacht.
Vrienden van ons gebben twee keer met de combinatietest in het zkh laten kijken wat het geslacht van hun kindje is. De gyn heeft hun beide keren, met een slag om de arm, aangegeven wat het wordt. Maar het schijnt dag hij er nog nooit naast heeft gezeten. Haha wat grappig Jeszss! Van jullie bier actie. Hier hadden we twee weken geleden een gezellig avondje met wat vrienden en familie. Ik heb toen bij Gall&Gall alcohol vrije wijn gekocht. Dat stond om het hoekje in een kast. Wanneer ik in de keuken glazen ging bijschenken zorgde ik dat ik alleen was, kon ik mijzelf mooi alcoholvrij geven. Na twee glazen wel over gegaan op fris, zodat niet op zou vallen dat ik geen effecten van de wijn had
Maar misschien dom van mij, het is toch altijd je eigen keuze om wel of geen alcohol te drinken? Wij drinken sowieso niet. Alleen in een discotheek drink ik wel wat alcohol. Maar staat het niet consumeren van alcohol meteen gelijk aan een zwangerschap? Oprechte vraag hoor. Ik ben dit helemaal niet gewend. Je kan toch ook gewoon een keer geen zin hebben aan alcohol?
klopt inikkens, maar op verjaardagen drinken ik vaak wel een drankje. Dus bij ons zou t best argwaan wekken, sws omdat mijn ouders en broer ook op de hoogte zijn van de miskraam en dus weten dat we bezig zijn. Dus het is altijd mijn eigen keus, maar ik kies ervoor om niet de aandacht erop te vestigen.
Ah, ik snap het! Lijkt me lastig inderdaad. Ik snap dat je niet de aandacht daarop wil vestigen. Gelukkig zijn er veel dames die met je mee hebben gedacht over wat je zou kunnen zeggen.
Hey meiden, wij zijn met vrienden een weekend weg en het internet is hier minimaal, ik kan niet alles terug lezen maar doe dit na het weekend!!! Fijn weekend allemaal!
Hallo, ik ben nieuw hier, maar volg hier ook even de berichtjes mee. Slim om op die manier te 'verbergen' dat je zwanger bent helaas wordt toch al snel er vanuit gegaan als je niet drinkt dat je zwanger bent. Het wordt zelfs bij mij al vaak geroepen, terwijl ik sowieso al vrijwel nooit alcohol drink..
Tja alcohol en zwanger is vaak een probleem om te verbergen. Zelf drink ik niks, maar kan het me goed voorstellen. Mijn vriendinnen hebben vermoedens als ik savonds op een verjaardag geen koffie drink. Verder hier nog steeds geen bloed. Wel afscheiding, steekjes, flink gerommel. Ik ga Ee voor m'n gevoel maar vanuit dat de hel morgenochtend wel los zal breken.... En zo niet.... Tja, dan wordt het op de postbode wachten....
Mijn vriend heeft geen rijbewijs, dus met feestjes drink ik meestal sowieso niet omdat ik de chauffeur ben. Hier is het dus helemaal niet opgevallen . Fijn weekend Cdvg en de rest natuurlijk ook. Spannend Rijn!
Veel plezier cvdg! En voor iedereen een fijn weekend natuurlijk! Hoe gaat het Rijn? Koffie is hier ook een dingetje, gaat er inmiddels ook niet meer in. Vandaag gezellig lunch met ene vriendin en uit eten met de ándere vriendin. Een hoop gezelligheid
Lage rugpijn:check Afscheiding: check Nog steeds geen bloed.... En nog steeds geen postbode..... Gelukkig aan het klussen in de keuken, dus wel afleiding... Zodra ik wat weet, laat ik het jullie weten!!!! Iig ren ik voor vijven nog naar Kruidvat als die verdraaide postbode ons huisje overslaat...
♥ Wachten op eisprong (7) pKuiper Rijn Belony Magnolia Ucks Kat Sanne ♥ Wachtbankje (3) Lindaatje NoD 5 juni Saartje5 NoD 9 juni Boni NoD 10 juni ♥ Zwanger!! (13) ♥ ButterflyNova - 5 november 2015 j/m ♥ iNikkens - 7 november 2015 - jongen! ♥ Tacita - 18 november 2015 j/m ♥ Robijn - 16 december 2015 j/m ♥ Lizzy - 28 december 2015 j/m ♥ Jasmijn 31 december 2015 j/m Ikke88 Mothertobe - 1 januari 2016 Wensje90 - 6 januari 2016 Carina01 - 7 januari 2016 ♥ Cdvg - 13 januari 2016 Nine - 21 januari 2016 Jeszss - 23 januari 2016 Afspraken ButterflyNova - 1 juni - controle vk Robijn - 9 juni - controle vk (hartje luisteren) Jeszss - 2 juni - intake vk + echo Cdvg - 4 juni - tweede echo zkh Nine - 17 juni - vroege echo Robijn - 24 juni - Geslachtsbepalende echo Tacita - 29 juni - controle vk Nine - 3 juli - termijnecho + intake