Zwanger worden na een miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Magnolia83, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Oh, NOD weet ik nog niet. Die weet ik pas als ik mijn eisprong gehad heb dus ik ga de NOD lijst nog niet bijwerken. :)

2. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hopelijk breekt het gewoon snel door Magnolia. Dan kan je ook weer verder...

Najatt.. ik ben heel erg benieuwd wat er volgende week uit komt. Het zou natuurlijk van een nieuwe zwangerschap kunnen zijn. Heb je nog een test gedaan om te kijken of deze opgelopen is? Hoop niet dat je die medicijnen in moet nemen, klinkt als troep...

Jeszss wat vervelend dat je gisteren zon enorme last van je buik en rug had. Ik weet niet of een eisprong zoveel pijn kan doen. Ik voelde het altijd wel, maar niet zo erg. Ik ben de dag nadat ik het vruchtje verloren ben naar het ziekenhuis geweest voor een anti d spuit en toen hebben ze gelijk een echo gemaakt om te kijken of alles eruit/schoon was. Ik had toen alleen nog wat verdikt baarmoederslijmvlies, maar verder zag het er goed uit.

3. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    @Magnolia ik heb ook onwijs veel pijn van mijn eisprong, echter ik dacht alleen als mijn eitje van links kwam. Rechts heb ik nog nooit gehad dus vandaar dat dit nieuw is voor mij. Ovu test vandaag was compleet blanco, dus ga er voor de geruststelling maar even vanuit dat dit mijn ei was. Ondanks de pijn toch gebikkeld gisteravond met vl :). Kon de kans niet laten lopen als het toch mijn ei was.

zucht als zwangerschapssymptomen toch niet zoveel op die van menstruatie zouden lijken zouden een hoop vrouwen een stuk minder gefrustreerd zijn. Hopelijk ga je je snel fitter voelen Magnolia en kun je fris de volgende ronde in!

Hier vandaag een bankdag, onrustig aapje wat maar een half uur geslapen heeft. Dus we maken er een lekkere pedagogisch onverantwoorde tv bankdag van. De beste optie als ik zo naar de regen buiten kijk ;)

4. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Ik ben voor onpedagogische bankdagen. :)
    Die van mij hangt voor een theatervoorstelling van K3. Ik ben er nog niet over uit of dit nou een verbetering is ten opzichte van Dora of niet..........

5. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Spannend! Met die klachten zou het hier ook raak moeten zijn, op het kokhalzend boven het toilet hangen en de bekken na exact hetzelfde! Nog even geduld tot NOD.

Najatt wat een ellende :(

Jeszss wat vervelend, twee weken na de MK heb ik een controle echo gehad.

6. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Kleine M, NOD: 09 feb, tweede ronde na MA, 1e kindje, 38 jaar

Hey meiden jemig wat gebeurt er hier veel.
    Ik hoop dat alles voor iedereen snel in een rustiger vaarwater terecht komt.

Afgelopen dagen hopelijk eisprong gehad, de ovu testen waren niet super duidelijk maar er was wel een streepje te zien... dus we hebben flink geklust en vandaag was streepje weer weg. Klopt ook qua termijn (dag 15/16/17)..Plaats op het wachtbankje nemen dus....(zo heet dat toch?)

Ik vind het zo vervelend voor iedereen die er nu achter komt misschien toch niet helemaal schoon te zijn, balen!!!
    Ik heb 5 weken na curettage een check up gehad bij gynaecoloog, met echo en alles was schoon. Ik was ondertussen na 30 dagen na curettage weer ongesteld geworden, dus ik had er al hoop op. Maar ivm de vraag: ja dat is idd uitvoerig gecheckt...

7. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Ucks, ik heb helemaal over jouw post heen gelezen! Thanks Butterflynova voor de quote. :D

Wat spannend!!! Ik hoop het echt voor jullie.

Jeszss hier een dag nadat ik het vruchtje vanzelf verloren ben had ik een echo. Die stond in de planning van de week ervoor om te checken of het vruchtje gegroeid was maar het werd dus een echo om te checken of ik schoon was. Dat was ik toen bijna. Wat prut lag nog voor de ingang. De dagen erna ben ik nog wat flinke stolsels verloren en toen was het al gauw over. Heb niet het idee dat er een eenduidig protocol gehandhaafd wordt, zo ja wordt hij duidelijk niet altijd nageleefd.

8. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een uitvoerige nacontrole gehad na mijn mk.

Wat vervelend dat je zo'n buikpijn had, Jeszzs. Hopelijk voel je je vandaag weer wat beter.

Ook ik voel mijn eisprong duidelijk, dus ovulatietesten zijn ook bij mij niet nodig. Ik voel het aLtijd aan de linkerkant.

9. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Buikpijn is weg hoor dames, wel nog een flink beurs gevoel in de onderbuik en hij blijft branden. Ik kijk het nog even aan. Ik heb een echo gehad de dag nadat ik het vruchtje verloren was en toen was te zien dat ik nog wel t eea had. Maar heb vervolgens nog een dag of 3 gevloeid dus mijn gevoel zegt dat het toch echt wel weg moet zijn. Nu zijn mijn darmen en onderbuik standaard drama dus het is gewoon nog een beetje van slag denk ik. Mocht ik volgende week weer zo'n last krijgen, dan ga ik het wel laten checken want dan heb ik het elke week gehad en dat lijkt me niet d ebedoeling.

Ucks hou je het nog vol????? Haha ik zou echt niet tot zondag kunnen wachten hoor :)

Butterfly wanneer is jouw NOD? (heb even t lijstje niet op mn netvlies) en wanneer ga je testen?

Had hier gehoopt op een flink pak sneeuw, dan was ik lekker thuis gaan werken. Helaas flinke sneeuw maar allemaal nat, dus toch maar naar het werk gegaan. Geen zin vandaag :p

10. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Goedemorgen!
    hahaha Jeszss, mega herkenbaar, ik stond vanmorgen ook al teleurgesteld voor het raam naar buiten te kijken. Daarbij ook nog verslapen en alleen op kantoor vandaag. Gister tot 20.30 vergadering gehad dus ga knallen vandaag en lekker op tijd naar huis. :)

Hier zonder twijfel ongesteld. Veel meer krampen dan normaal. Ben er echt een beetje ziek van.

Werk ze allemaal!

11. Ucks

Ucks Actief lid

15 jan 2015
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jeszss ik houdt t amper vol, maar nu pas 9dpo dus nog wel vroeg. Zondag 12 dpo lijkt er beter op denk ik dan. Ik ben eergisteravond heel kort heel duizelig en misselijk gweest (heb een bak naast me op de bank gezet, dacht echt dit gaat fout) maar t trok snel weer weg. Vannacht zo koud gehad dak ik midden in de nacht een vest en joggingbroek aan heb getrokken onder de winterdeken en was misselijk alsof je een onwijs lege maag hebt. Echt liggen woelen de halve nacht! Maar mijn zoontje heeft al 2 dgn de griep dus kan ook zijn dak ik ziek wordt. Gisteravond smaakte de koffie bij verjaardag ook niet, was erg sterk en geen kop maar een mok. Mezelf erdoorheen geworsteld:( alle dingetjes kunnen van evt zwangerschap zijn, maar kan ik ook anders verklaren/verleggen. We wachten dus weer af...

12. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Goeiemorgen meiden

Balen magnolia dat de ongi echt is doorgebroken..
    Jezszz wat super vervelend zo'n buikpijn, gelukkig dat het wat weg trekt nu..
    Eisprong heb ik nooit gevoeld.. maar nu na mijn mk heb ik wel het gevoel dat het allemaal wat gevoeliger ia geworden.
    Hier ook geen dik pak sneeuw.
    Heb nu ook al 3 dagen buikpijn. Waarvan het is geen idee. We wachten af. Nu eerst lekker met de hond wandelen.

13. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Fijn dat je buikpijn weg is Jeszss! Mijn NOD is 1 februari, ik ga 2 februari testen als ik niet ongesteld ben. Vorige twee keer had ik op CD 30 echt een tuurstreepje dus eerder testen heeft geen zin.

Ik zal de lijst zo even tevoorschijn toveren en bijwerken.

14. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    #394 ButterflyNova, 29 jan 2015
    Laatst bewerkt: 29 jan 2015
    ♥ NOD lijst ♥

NOD lijst (4) :

1 feburari
    ButterflyNova - 28 jaar - 4e ronde na tweede MK - 1e kindje

3 februari
    Ucks - 25 jaar - 1e ronde na miskraam - 2e kindje

8 februari
    Annekeruiter85- 29 jaar - 3e ronde na miskraam - 2e kindje

9 februari
    Kleine M - 38 jaar - 2e ronde na MA -1e kindje,

Datumloos (4) :

Jeszss - 31 jaar - 1e ronde na miskraam - 2e kindje

Ils1 - 26 jaar - 1e ronde na (derde) miskraam - 1e kindje

Kymmie - 31 jaar - 1e ronde na (tweede) miskraam - 1e kindje

Belony - 36 jaar - 1e ronde na (tweede) miskraam - 1e kindje

Magnolia83 - - - 2e kindje

Totaal: 8

Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met je: nod, naam, leeftijd, ronde na miskraam en hoeveelste kindje.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook.

De lijst kopiëren werkt niet!!

Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.

15. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Er staat bij mij een foutje in (naam is Annekeruiter85 en niet 95 haha)

16. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Weet niet wie dat er in had gezet maar heb het aangepast ;)

17. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Dames, ik heb een vraagje aan jullie.

Ik merkte dat ik begin deze week, toen de menstruatie wel, en toen weer niet en toen weer wel doorkwam ik heel bang was dat het raak was. Echt bang om zwanger te zijn, en de opluchting was vanmorgen groot toen bleek dat ik vannacht echt heel heftig ongesteld geworden ben.

Is dit herkenbaar? Die angst? Hebben jullie dat ook?
    Ik ben er namelijk best wel van geschrokken. Ik wil zo graag nog een kindje, ons gezin is gewoon nog niet compleet. Maar eigenlijk wil ik niet meer zwanger zijn. (zo denk ik nu, ik realiseer me ook wel dat dit volgende week weer helemaal anders kan zijn)

18. Ucks

Ucks Actief lid

15 jan 2015
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Magnolia, het is niet raar wat je voelt. Als je zwanger blijkt breekt pas echt de spannende fase aan, jij/wij ben/zijn al eerder kei hard op ons neus gegaan met de miskraam en dat doet pijn. Als je wel zwanger blijkt, komen weer de weken van alle pijntjes in je lichaam voelen, piekeren, naar de wc gaan om te checken of er geen bloed is. Denk dat voor ieder van ons geldt dat t echte genieten pas komt na 12 wkn of iig een goede echo!
    Ik heb na mijn twee miskramen niet voor niet een time out genomen, maar eerlijk het is nu weer net zo eng en spannend. Dat blijft, maar net zoals jij zegt 'mijn gezin voelt ook nog niet compleet' en ik houdt me dan voor hoe ik genoot toen mijn buik ging groeien en ik mijn mannetje voelde bewegen... Die eerste wkn zijn doodeng, maar ik duim voor ons alle dat de rest vd zwangerschap we allemaal de mogelijkheid krijgen om te genieten!

19. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    *breekt ff in*
    Mijn gynaecoloog adviseerde om -als je dat kunt- de koffie te laten staan. Cafeïne is best een heftige stof en gaat straks ook door de placenta heen. Ze zeggen dat een kopje koffie per dag moet kunnen, maar als je het kunt laten staan is dat beter.

Succes dames!!!

20. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik was al bijna weer uitgebroken na mijn koffie-opmerking, maar deze kon ik niet lezen en dan weglopen zonder even een knuffel achter te laten!

Deel Deze Pagina