♥ Wachten op eisprong (7) pKuiper Rijn Belony Magnolia Ucks Kat Sanne ♥ Wachtbankje (3) Lindaatje NoD 5 juni Saartje5 NoD 9 juni Boni NoD 10 juni ♥ Zwanger!! (13) ♥ ButterflyNova - 5 november 2015 j/m ♥ iNikkens - 7 november 2015 - jongen! ♥ Tacita - 18 november 2015 j/m ♥ Robijn - 16 december 2015 j/m ♥ Lizzy - 28 december 2015 j/m ♥ Jasmijn 31 december 2015 j/m Ikke88 Mothertobe - 1 januari 2016 Wensje90 - 6 januari 2016 Carina01 - 7 januari 2016 ♥ Cdvg - 13 januari 2016 Nine - 21 januari 2016 Jeszss - 23 januari 2016 Afspraken ButterflyNova - 1 juni - controle vk Robijn - 9 juni - controle vk (hartje luisteren) Jeszss - 2 juni - intake vk + echo Cdvg - 4 juni - tweede echo zkh iNikkens - 8 juni - controle vk Nine - 17 juni - vroege echo Robijn - 24 juni - Geslachtsbepalende echo iNikkens - 25 juni - 20 weken echo Tacita - 29 juni - controle vk Nine - 3 juli - termijnecho + intake
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! Is van niet geconcentreerde urine, maar toch te zien!!!!!!! Morge maar met ochtendurine
Ik zie inderdaad ook een streepje! GEFELICITEERD! Ik ben benieuwd naar je test met ochtendurine. Spannend allemaal zeg!
HA meiden Ik weet t niet meer hoor. Hij is nog zo licht.... En ik heb t idee dat tie lichter is dan gister... Ik ga er een beetje vanuit dat t weer niet goed gaat. Morgenochtend zal ik er opnieuw eentje doen
Blijft afwachten Rijn, moet wel zeggen dat bij mij deze testen ook iets langer nodig hadden en sommige dames testen raar genoeg overdag duidelijker dan smorgens. Geef de hoop dus niet op en we blijven voor je duimen!
Het lijkt heel erg op mijn testen Rijn. Ik was uiteindelijk 4 dagen over tijd voordat t echt een duidelijke streep werd en heb pas 7 dagen over tijd echt een knaller gehad. Ik weet dinsdag natuurlijk pas hoe we ervoor staan, maar geef t tijd en ga niet gelijk van het negatieve uit. Bij mijn miskraam had ik op 11dpo al een duidelijke streep, zegt dus helemaal niks. Voor nu staat er een streepje en dat is goed nieuws!!! Rustig doortesten komende dagen en kijken of ze oplopen. Dat is voldoende!
Och meis... Dinsdag gewoon nog een keer testen en dan kijken of ie is toegenomen. Geef t de tijd... Knuf!
Dank jullie wel voor jullie reacties. Ik wordt echt heen en weer geslingerd. Vanochtend voelde ik wat lopen en dacht ik dat t al over was, maar was afscheiding gelukkig. En dan denk ik weer: dit keer gaat t allemaal goed... We wachten het rustig/onrustig/ongeduldig af