Rijn, een streep, waauw! Gefeliciteerd hoor. Ik testte in de avond duidelijker dan in de ochtend. Fijn dat de streep in de middag donkerder was. Proudmomm, wat verdrietig om mee te maken zeg. Hopelijk kun je hier je ei kwijt. Hier wordt je begrepen en hebben we helaas allemaal iets dergelijks mee gemaakt. Welkom!! Butterflynova, beeld is denk ik ook mooier maar het hartje gehoord hebben zal vast ook fijn zijn geweest!! Spannend hoor Saartje, hopelijk betekenen de veranderde kwaaltjes goed nieuws. Ik ga voor je duimen en ben benieuwd naar je test, als je die gaat doen morgen Hier alweer de zenuwen voor donderdag. Zal het gegroeid zijn, klopt het hartje nog?? Leef een beetje van echo tot echo heb ik het idee.. Blij toe dat ik maar een weekje moest wachten.. Nog twee daagjes..
Te hard willen bestaat niet Saartje Natuurlijk wil je dit! Ik hoop met je mee dat het raak is deze ronde. Cdvg, gelukkig nog maar twee daagjes al kunnen die ook heel lang duren. Begrijpelijk dat je zenuwachtig bent! Het blijft spannend. Ook voor jou duimen we dat alles in orde is. Het is jullie zo gegund!
Spannend Saartje! Ik heb morgen de 'magische 12 weken grens' bereikt. Dat voelde in het begin nog zo ver weg! De eerste weken ging de tijd zo langzaam, maar sinds de eerste echo gaat het gevoelsmatig veel sneller!
Tnx voor het meeleven dames! Dit is echt de eerste keer dat ik het zooooo erg heb zitten. Bij mijn zoontje zaten we al in ronde 7 en heb ik gewacht met testen tot ik zeker was dat ik 14 dpo was. Effectief zijn we ook al langer bezig dan toen. Ook al is dit nog maar officieel ronde 4, we zijn al vanaf september bezig voor een tweede. Wat fijn dat je bijna op 12 weken zit Robijn! Het is weer een mijlpaal natuurlijk!
Ja dat voelt echt alsof het aan het einde van de horizon is aan het begin van je zwangerschap Maar als je het dan toch eindelijk haalt, heerlijk Ik had dat ook, na de eerste echo ging de tijd al wat sneller en naarmate ik meer echo's gehad had werd dit steeds meer. Nu denk ik: WTF 16 weken?!?! Altijd zo jaloers gekeken bij anderen op de banner, vooral rond en na de MK. Dat leek zo ver weg... Geniet ervan!!! x
Super lief van jullie, dankjewel Ik heb zussen en broertjes en toevallig zijn zij allemaal zwanger dus dan praat je er ook niet zoveel over met hun omdat ik hun ook niet bang wil maken. Dus fijn als het zo kan.. en jullie hebben ook allemaal zoiets meegemaakt dus begrijpen me precies. . ps. Alle zwangere onder ons, Gefeliciteerd! Wat super fijn en nu hopen dat het allemaal goed blijft gaan! Na een miskraam is heel mn cyclus wss weer veranderd maar als het goed is kan ik vrijdag ongv testen.. zal wel heel toevallig en geluk zijn als het allemaal meteen lukt dus zal wel niet, maar hopen mag hè Denk alweer vanalles te voelen maar zit wss gewoon in mn hoofd haha. Zou t liefst volgende keer n tweeling willen dan hoef ik al die stress en spanning enz niet nog n keer meetemaken haha. Al vond ik mn eerste zwangerschap zoo leuk en toen ik bevallen was miste ik mn buik en t schoppen enz zo erg haha. Tsjaa, t is allemaal wat hè. .
Aah dat is zo herkenbaar, ik dacht bij het zien van die banners ook altijd zoiets. En nu kijk ik naar mijn eigen banner en het bezige bijtje is al een flink stukje op weg
Wat een heerlijk geklets hier weer!!! Saartje: spannend!!! Ik hou je berichten zeer goed in de gaten Proudmomm: een tweeling: Ja das een goeie dat scheelt een hoop! Hier weer een beetje vol goeie moed. Lekker dagje achter de rug, met wel steekjes en misselijkheidachtige dingetjes. Op naar de volgende dag
Wat is er weer veel gekletst vandaag! Ik ben echt ontzettend moe, dus persoonlijk reageren doe ik even een andere keer. Maar voor iedereen op het wachtbankje een dikke knuffel! Ik duim dat jullie snel die velbegeerde positieve teat in handen hebben! Wat de banners betreft, daar keek ik inderdaad vooral rond en net na de miskraam soms best jaloers naar en nu ben ik zelf opnieuw in de elfde week! Het lijkt zo snel te gaan opeens! Hopelijk morgen iets meer energie om te reageren 😥
Zo kijk ik ook een beetje naar jouw banner Maar is normaal denk ik. We willen allemaal, anders zaten we hier niet. Maar t komt zoals t komt ben ik van overtuigd!
Haha ik kijk ook naar de banners met de hoop ook zo'n mooie banner te krijgen.. Voor nu durf ik het nog niet aan.. Eerst nog maar een echo (of twee, drie ) afwachten...
Welkom meid! Loos alle verhalen wat je wilt! Jammer dat je dit ook heb moeten meemaken, maar t is soms helaas niet anders. Knuf!
Jaaaa! Herkenbaar! Ik ben ook zo jaloers op die mooie banners! Maar voorlopig ben ik ook erg blij met de mijne
Dat blijft het verschil hier, echt gelijk lopen zoals in een bevallingtopic doe je niet. En zeker met onze achtergrond voelt het nog weer anders om idd de andere banners te zien. Maar toch is het verloop de laatste tijd gelukkig goed in dit groepje en dr kan nog meer bij! Zoals Lindaatje zegt, het komt zoals het komt, dat vind ik mooi gezegd
Soms is het grote verschil moeilijk, maar het heeft mij ook hoop gegeven. En dat doet het nog steeds!
Ik zit op mijn mobiel dus nog even geen foto. Vanochtend op 12 dpo een lichte streep maar een streep!!