Zwanger worden na een miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Magnolia83, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Ik ben pas 2x ongesteld geworden na mijn MK in januari. Eerste keer was natuurlijk blij dat er eindelijk weer wat gedraaid werd. Daarna een cyclus van 37. Nu afwachten hoelang de volgende ronde is...

2. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh, dat is wel een goeie instelling Jeszss!
    Ik wist toen gelijk dat het niet goed zat omdat ik echt niet een week korter zwanger kon zijn (anders zouden de zaadjes bijna 2 weken geleefd moeten hebben ;))

3. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Goede instelling van je Jeszss, Knap hoor.. Maar je gaf zelf ook al aan dat je wat vroeg was.. We gaan voor een mooie echo dinsdag!!!

Hopelijk een niet al te lange Linda!! ;)

4. Jasmijn87

Jasmijn87 Actief lid

30 dec 2014
    280
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik blijf het ook lastig vinden. Heb nog geen antwoord op mijn mail over het gesprek, dat frustreert me! Morgen ben ik weer aan het werk, dan bel ik er wel achteraan. Met familie nog weinig kunnen overleggen omdat alleen mijn moeder en een vriendin het weten. Een andere vriendin komt zo eten en haar vertel ik het dan ook. De rest van de familie komt volgende week na hopelijk een mooie echo

Ik had mijn situatie ook voorgelegd binnen het topic zwangerschap en werk. Daar zegt iedereen wachten met vertellen. Zolang ik het kan verbergen doe ik dan in ieder geval nog. Het laatste wat ik wil is weg vanwege de zwangerschap, ben blij net weer een baan te hebben (iets wat heel lastig is in de jeugdzorg sector)

5. Jasmijn87

Jasmijn87 Actief lid

30 dec 2014
    280
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knap van je Jeszss! Nog 6 nachtjes slapen voor je, ik duim mee!

6. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Saartje ik zie hem hoor!! Gefeliciteerd! Nu hopen dat hij mooi blijft oplopen.

Jeszss je bent een kanjer! Volgende week een mooi vruchtje op de echo met een kloppend hartje!

Lindaatje, het enige wat je nu kan doen is afwachten en duimen.. Ik zal meeduimen voor jullie!

Hier alles goed. Gister heel moe en gelukkig goed kunnen slapen. Wel heb ik al dagen ontzettend veel zin in hartig eten.. Vreselijk! Kan de hele dag wel eten 😦 Hoort er bij?

7. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    2Jasmijn, moeilijke situatie met je werk hoor! Ik zou ook niet weten wat wijsheid is. zelf ben ik aangenomen bij mijn huidige baan toen ik net zwanger was van mijn zoontje, wel verteld en dat was geen probleem, ze wilden me graag hebben. Ik zat wel in een luxe positie, tekort aan mensen met mijn achtergrond en opleiding.

8. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Oh ik denk dat ik wat gemist heb..! Wat is er aan de hand? 😥

9. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goed zo, hou de moed erin! En idd als je maar iets vroeger bent, geeft het zo'n ander beeld... Ben erg blij zoals je erin staat, goed bezig :)

10. Nine85

Nine85 Bekend lid

4 nov 2014
    549
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook! Hartig, zoet, maakt niet uit. Ik heb net wel weer de laatste happen eruit gegooid... :(

11. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd Saartje!

Jeszss, ik bewonder je positiviteit! Ga duimen voor een mooie echo!

Lindaatje, hopelijk heb je over een paar dagen een positieve test in handen :).

Ik hoop dat je je gesprek kan vervroegen Jasmijn, scheelt toch wel weer een week. 14 weken is voor mijn gevoel laat om te vertellen, maar het zit nog ruim voor het termijn waarin je het verteld moet hebben.

Vandaag 12 weken! Whoop whoop!

12. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Lastige situatie jasmijn! Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook gewacht totdat ik bevestiging van salarisverhoging had. Het kan echt2 kanten op bij jou. Hoe staat je werkgever tov zwangerschap?

Haha lekker hoor die vreetbuien dames, ik zou zeggen geniet ervan :p en dan wissel je het af met wat gezondere dagen. Ik heb me vanmiddag misselijk aan eclairs gegeten:D

Gefeliciteerd robijn, fijne mijlpaal!

Hier druk bezig met een auto zoeken. Willen een astra station, zover zijn we al. Maar jeetje vind t best een spannende zoektocht. Vooral omdat we echt een leek zijn ogv auto's.

13. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    ***doet een vreugdesdansje met Robijn89***

14. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Robijn!!! Super fijn dat je de twaalf weken grens veilig hebt bereikt!!

Jeszss, hier hebben we het ook over een nieuwe auto! Denk ook dat wij straks een station willen. Een kinderwagen past nu wel achterin de auto, maar als we een weekendje weg willen ofzo hebben we wel ruimte gebrek hihi!

15. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ook hier het auto dilemma en dezelfde ideeën als jullie haha! Mijn racemonster is gisteren weer door de keuring gekomen en doe m niet graag weg, maar hij is niet zo handig met een kleine erbij. Helaas pindakaas, ff kijken wat ervoor in de plaats gaat komen :)

16. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    #4096 cdvg, 3 jun 2015
    Laatst bewerkt: 3 jun 2015
    Moeilijk hoor Jasmijn!! Je wil straks ook niet dat je op je werk aangekeken wordt omdat je het niet verteld hebt. Ook al hebben ze hier geen recht op natuurlijk.. Maar als ze tevreden over je zijn dan zou er geen probleem moeten zijn.. Ik hoop dat je gesprek vervoegd kan worden.. Je hebt iig nog even om er over na te denken!!!

Jeeej robijn!! Op naar het 2e trimester!!!

Hier bang, bang en bang!!! Kwaaltjes zijn plots weg en dat baart mij zorgen!! Hopelijk zegt het niets en klopt er morgen nog steeds een mooi hartje!!! Ik hous mijn eigen hart vast! Ben nog zenuwachtiger dan de 1e keer!!! Pas einde vd dag dus ook nog eerst aan het werk ;)

17. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ga uiteraard heel hard voor je duimen! Maar weet dat het op en af gaat, was hier ook meer dan de vorige keer. Komt goed, dikke knuffel!

18. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Succes vanavond, Cdvg. Jullie gaan vast een mooi kloppend hartje zien :).

19. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Succes vanavond cvdg!

20. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Zeg euh dames... jullie gaan nu niet ineens alle goede stations voor onze neus wegkapen dan he ;):p haha grapje!

Nee wij rijden nog in de Kia Picanto van mijn moeder :). Nou kan je vertellen, dat is weinig succesvol. Ik (182) en vriend (195) en onze reus van een peuter... haha en als dan de wagen er nog ingaat, is ook de achterbank volgestouwd met wagen. Hilarisch moet het eruit zien geloof ik. Dus we hebben heel hard gespaard de afgelopen tijd en nu gaat het er dan toch van komen, een eigen auto! De bijkomende kosten vind ik dan wel minder en het zwaaien naar de spaarrekening ook, maar idd dan zouden we ook eens een weekendje weg kunnen ofzo!

Deel Deze Pagina