Zwanger worden na een miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Magnolia83, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Och meid wat vind ik dit erg voor je!! Zo naar dat je dit nu opnieuw moet meemaken... Hopelijk is je vriend/man bij je en hebben jullie veel steun aan elkaar..

Weet dat we aan je denken en met je meeleven. Neem je tijd 💋

2. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Wat erg :( geen woorden voor...

Sterkte!

3. Nine85

Nine85 Bekend lid

4 nov 2014
    549
    1
    16
    NULL
    NULL
    Sterkte rijn! Neem de tijd met elkaar om dit weer te verwerken. Knuffel!

4. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ach lieve Rijn wat ontzettend verdrietig. Het is een beetje alsof ik mijn eigen verhaal lees :(
    Bij de tweede spontane MK voelde het anders dan bij de MA.

Heel veel sterkte en een dikke knuffel!

5. boni

boni Actief lid

23 feb 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    o lizzy wat mooi gezegd, dank je voor het duimen

Jeetje Rijn, ik weet even niet wat ik moet zeggen.
    Heel veel sterkte en dikke knuffel
    zo oneerlijk. :(

6. boni

boni Actief lid

23 feb 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    Nou dames zal weer niks zijn hoor :( vandaag bruinverlies, volgens mij komt menstruatie eraan.

7. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    😔 niet leuk Boni.. Onder een dekentje, reep chocola en een emo film...
    Ik zal duimen voor je dat volgende maand meer geluk brengt

8. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Hé boni... Ik ook vandaag ongie geworden. Ff balen ?

Knuf!

9. Draakje82

Draakje82 Lid

28 apr 2015
    64
    0
    0
    Delft
    Hoi dames. Ik lees al weer een tijdje mee, maar geen tijd gehad om te reageren.

Na de vroeggeboorte van ons kindje in april zijn we weer zwanger. Ik ben blij, maar ook bang. Mogen we over een paar maanden ons kleintje vasthouden, krijgen we een miskraam of wordt het weer een vroeggeboorte met 12/13 weken. Momenteel ben ik rustig en kalm. Klinkt misschien raar maar op een rommelige buik en een wisselend humeur heb ik geen rare dingen. We zijn nu bijna vijf weken en hebben 9 juli afspraak in het Zh voor echo en 1e gesprek. Moet zo en zo onder gyno behandeling blijven. Ik hoop zo dat de kleine blijft zitten en we niet weer een week tussen hoop en vrees hoeven te leven met pijnlijke weeën. Wat zal het een opluchting geven als we 14 weken zijn.

10. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Draakje82 ! Ik snap dat het erg dubbel is... Was dit je eerste cyclus weer? Bij mij heeft er geen menstruatie tussen gezeten, dus het ging allemaal erg snel en dat vond ik ook wel weer extra moeilijk. Hoe 'blij' je ook bent op dat moment, het heeft ook extra zorgen met een nieuwe zwangerschap. Voor jou is het nog lastiger lijkt mij, omdat het ook juist rond die 'veilige grens' van 12 weken is. Over de termijn van de vorige keer gaan was ook waar wij echt mee bezig waren. Wel fijn dat je zo onder controle blijft!
    En ik had ook minder klachten hoor dan de vorige keer, dus zo raar is dat niet. Dat wisselende humeur is wel erg bekend...

Kun je wel een beetje genieten van dit nieuws of is dat nog erg lastig?
    Weet dat je hier in ieder geval altijd terecht kunt als je wat kwijt wilt, we weten hoe is het is!

11. mothertobe1

mothertobe1 Fanatiek lid

17 aug 2012
    1.036
    234
    63
    Rijn, heel veel sterkte xx

12. boni

boni Actief lid

23 feb 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    Wat balen lindaatje ! Had ook gehoopt op ander nieuws te lezen van je ;) maar dan gaan we gewoon voor volgende ronde he. Hier ng geen ongi maar dat komt vast wel.

Aah dank je lizzy. Hoop zeker ook volgende ronde.

13. boni

boni Actief lid

23 feb 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    Allereerst gefeliciteerd draakje. Maar ik snap dat je heel bang bent . Ik blijf voor je duimen
    Knuf

14. iNikkens

iNikkens Actief lid

7 mei 2011
    417
    0
    16
    Nederland.
    Meid, wat lees ik nu? :(:(:( Wat vind ik dit erg voor je! Heel veel sterkte! *dikke knuffel*

Draakje82, gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik snap je angst, zoals vele met mij. Maar ik snap dat het bij jou net wat anders is. Wat naar allemaal zeg. Voor jou is 12 weken niet meer de risico verkleinende "grens". Die is voor jou natuurlijk opgeschoven nu. Succes en veel sterkte de komende tijd! *knuffel*

Lindaatje22 & Boni, ach.. Wat vervelend nou! :( Op naar de volgende ronde! Ik ga alvast voor jullie duimen.

Zwangere dames, hoe gaat het met jullie? De eerste bloedhete dag is geweest. Konden jullie het wat handelen? Ik vond het lastig, maar heb even in de tuin gezeten en daarna ben ik naar binnen gaan.

Hoe was iedereens weekend?

15. boni

boni Actief lid

23 feb 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    Dank je inikkens :)

16. Draakje82

Draakje82 Lid

28 apr 2015
    64
    0
    0
    Delft
    Dank jullie wel meiden. Helaas lijkt het nu toch mis te gaan. Vanavond is het bloedverlies en de krampen begonnen. Op 28 mei en de dagen erne heel heel heel erg veel stress, woede en onmacht mee gemaakt op wat de mooiste dag van je leven hoort te zijn je bruiloft. Helaas dachten mijn schoonouders daar anders over en hebben ze onze avond verschrikkelijk verziekt. Hier ben ik heel erg boos, verdrietig, teleurgesteld enz over. Ik was, toen we erachter kwamen dat we zwanger waren, zo bang dat we het zouden verliezen door alle stress.

Ik wil onder een steen kruipen en hoop dat de mk zich als het dan toch moet snel doorzet.

17. iNikkens

iNikkens Actief lid

7 mei 2011
    417
    0
    16
    Nederland.
    Neeeee!! :(

18. boni

boni Actief lid

23 feb 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    oh nee draakje! ik vind het zo erg voor je meid! :(

19. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh neeee, ik hoop zo hard dat het niet waar is! Heel veel sterkte en een dikke knuffel!

20. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Hallo dames, jeetje Draakje82 ik wil je welkom heten maar lees ook je bericht daarna, wat zou het vreselijk zijn als het nu weer mis gaat. Ook al is het nu in een eerder stadium. Heel veel sterkte!

Lindaatje22 & Boni, Wat rot dat jullie ongesteld zijn geworden. We hadden het graag anders gezien. Op naar de volgende ronde! Ook ik ga alvast voor jullie duimen.

Ik vond het nog wel te doen, heb de schaduw opgezocht en ben regelmatig even naar binnen gegaan voor verkoeling. Mijn lichaam was vandaag wel de hele dag warm terwijl het vandaag juist koeler was buiten.
    Vind het wel fijn dat je met dit weer lekker veel drinkt.
    En zo kon ik ook alvast acclimatiseren voor onze vakantie ;)

Weekend was relaxed, heerlijk van genoten! Morgen helaas weer aan het werk.

Deel Deze Pagina