Wat een onzin zeg! Tegenwoordig vind ik dat nog heel jong hoor! Mijn vriend is 31 en ik ben net 29 geworden. Laat je niks wijs maken hoor! Dankje Lizzy, ja ik voel de kleine nu zo'n 2 weken. Eerst twijfelde ik maar nu weet ik het vrijwel zeker, zo'n bijzonder gevoel. Die opmerkingen krijg ik ook iNikkens. Ik word zo onderhand een beetje simpel van die opmerkingen. Ach lieve Rijn, doe waar jij je goed bij voelt. Fijn te lezen dat de buikpijn al minder wordt, dat is niet prettig. Dikke knuffel! Zeker mooi opmerking, ben ook benieuwd nar andere buikjes Donderdag komt gelukkig al steeds dichterbij, spannend hè! Ik bedacht me dat ik donderdag de uitgerekende datum zou hebben als de tweede zwangerschap goed was gegaan. Ergens toch wel heel fijn dat ik nu alweer bijna op de helft zit, had me veel meer pijn gedaan als ik nu niet zwanger zou zijn. Begrijp dus heel goed hoe de dames zich voelen die nog niet zwanger mogen zijn. Woehoe, wat fijn Jeszss!! Gefeliciteerd! Robijn, ziet er mooi uit meis. Daar komt een mooi buikje aan!
Ik zal de tips eens proberen, zo is het soms best lastig Jeszss gefeliciteerd meid! Super... Mooi buikje hoor robijn, ook met kleding aan kun je het nu goed zien! Zeker weer spannend butterfly, durf er nog niet helemaal in te geloven helaas... Min. Beste vriendin liep een weekje voor op mij dus telkens als ik haar zie, zie ik ook hoe ver ik de eerste keer geweest zou zijn. Soms best lastig en denk inderdaad dat dit nog lastiger zou geweest zijn als ik niet zwanger ben..
Wauw meiden wat is er weer veel geschreven. Echt leuk. Ik ga het proberen, maar sorry als het niet lukt om op iedereen te reageren Jeszss gefeliciteerd! Wat gaaf dat je al een hartje hebt zien kloppen, super fijn! Boni ik zou proberen je niet zoveel aan te trekken van die opmerkingen. Ik ben 27 en mijn vriend is 30, maar het belangrijkste is dat je doet waar je je goed bij voelt. Het is zo makkelijk voor andere mensen om te oordelen terwijl ze niet beseffen dat ze iemand daarmee kunnen kwetsen. Die opmerking over de 10 weken dat is niks maakt me echt boos.. hoe kunnen ze dat nou zeggen Robijn wat een prachtige buik al! Heb je weer een mooi hartje gehoord? En butterflynova ook al zo'n mooie buik! Gaaf dat je het kindje al voelt Rijn heel veel sterkte meis, ik vind het knap hoe je erin staat en snap volkomen als je even want minder het forum bezoek. Doe wat het beste voelt. Cdvg: ik eet iedere ochtend mijn eigen gemaakte muesli en moet standaard een half uurtje daarna naar de wc, wat meestal prima gaat. Vezels werk hier dus heel goed, en ik doe er ook een kiwi doorheen. Hier gaat het heel goed. Gisteren een prachtige termijnecho gehad. Drie dagen vooruit gezet, ik ben vandaag 11w2d. Kindje lag mooi stil om gemeten te worden. Daarna zei vl nou ga maar zwemmen, en toen ging het kindje helemaal bewegen met armpjes en beentjes. Alles zag er super uit, hartje ook mogen horen kloppen. Ik ben nog nooit zo opgelucht geweest en heb me ook voorgenomen om nu te gaan genieten omdat het kan en mag. Inmiddels weten steeds meer mensen het dus we stappen langzaam uit de bubbel waar we samen in zaten. Vl vroeg nog aan de vk of ik mocht helpen tillen met de verhuizing over drie weekjes. Liever zo min mogelijk en geen zware dingen was het antwoord haha. Dus dan word ik maar koffiejuffrouw die dag Buikje is zeker al aanwezig, maar gelukkig voor collega's bijvoorbeeld nog niet heel duidelijk (moet wel wijde shirtjes aan). Ik hoop dat binnenkort duidelijk wordt wanneer ik dat gesprek bepaling contractverlenging ga hebben want ik maak me er wel een beetje druk om.
♥ Wachten op eisprong (7) pKuiper Belony Ucks Kat Sanne Lindaatje Boni ♥ NOD onbekend (2) Magnolia Rijn ♥ Wachtbankje (0) ♥ Zwanger!! (13) ♥ ButterflyNova - 5 november 2015 j/m ♥ iNikkens - 7 november 2015 - jongen! ♥ Tacita - 18 november 2015 j/m ♥ Robijn - 16 december 2015 j/m ♥ Lizzy - 28 december 2015 j/m ♥ Jasmijn 31 december 2015 j/m Ikke88 ♥ Mothertobe - 3 januari 2016 Wensje90 - 6 januari 2016 Carina01 - 7 januari 2016 ♥ Cdvg - 13 januari 2016 Nine - 21 januari 2016 Jeszss - 23 januari 2016 Saartje 5 - 12 februari 2016 Afspraken Robijn - 9 juni - controle vk (hartje luisteren) Jeszss - 9 juni - 2e echo Cdvg - 4 juni - tweede echo zkh iNikkens - 8 juni - controle vk Nine - 17 juni - vroege echo ButterflyNova - 17 juni - 20 weken echo Robijn - 24 juni - Geslachtsbepalende echo iNikkens - 25 juni - 20 weken echo Tacita - 29 juni - controle vk Saartje5 - 29 juni - 1ste echo Nine - 3 juli - termijnecho + intake Saartje5 - 6 juli - intake ButterflyNova - 8 juli - controle vk
Oh ben zo blij voor jullie, gefeliciteerd!!!!! Wat een fijn gevoel he nu je de termijnecho hebt gehad en alles zo goed te zien is? En nu zit je pas echt dicht bij de 12 weken, nog sneller dan verwacht Laat inderdaad de anderen maar lekker sjouwen! Ik krijg zelfs bijna op mijn donder hier als ik teveel doe (maar doe ondertussen nog genoeg zelf hoor haha) en vanaf de 12 weken liet ik VL zijn eigen bier halen Ondertussen kriebelt het ook aardig hier na al die berichten! Alles rondom die mooie buikjes en de kleine voelen Blijft nog een beetje lastig hier Ben hard mn best aan het doen met wachten op onze pretecho (lees: mogen we tussen de beentjes kijken???) zeer binnenkort en het lukt nog om het tegen niemand te zeggen (nou ja de enige hoge uitzondering is mn bevallingsgroepje op fb, daar delen we alles haha)
Mooie echo Jasmijn! Zo bijzonder om te zien hè De rol van koffiejuffrouw zal je prima staan Ik laat vl trouwens nu ook al soms de wasmand met schone kleding naar beneden dragen. Die stapel ik meestal op dus zijn vrij zwaar. Koffer tillen deed hij al, dus dat zal deze vakantie niet anders worden Ben wel blij dat ik er een met 4 wielen heb aangeschaft, dat rolt toch een stuk prettiger. Tacita, wanneer hebben jullie de pretecho? Die staat niet tussen de afspraken, kijk ik er nu helemaal overheen of wil je de datum geheim houden ?
Haha daarom staat ie er dus ook niet tussen Wij houden het geheim tot na de tijd, zelfs onze familie weet het niet Maar ik ga het echt wel met jullie delen na de tijd hoor en dat gaat niet zo lang meer duren Tenminste, als we van de kleine mogen kijken
Haha spannend hoor Tacitha!!! Mooie echo Jasmijn! Echt al een mensje he? Gewoon goed delegeren met de verhuizing en iedereen voorzien van koffie zijn ook belangrijke taken Vanaf wanneer stopten jullie met zwaar tillen? Doe nu namelijk nog alles gewoon zelf.. Ben nu 8.3 ongeveer
♥ Wachten op eisprong (7) pKuiper Belony Ucks Kat Sanne Lindaatje Boni ♥ NOD onbekend (2) Magnolia Rijn ♥ Wachtbankje (0) ♥ Zwanger!! (13) ♥ ButterflyNova - 5 november 2015 j/m ♥ iNikkens - 7 november 2015 - jongen! ♥ Tacita - 18 november 2015 j/m ♥ Robijn - 16 december 2015 j/m ♥ Lizzy - 28 december 2015 j/m ♥ Jasmijn 31 december 2015 j/m Ikke88 ♥ Mothertobe - 3 januari 2016 Wensje90 - 6 januari 2016 ♥ Carina01 - 7 januari 2016 ♥ Cdvg - 15 januari 2016 Nine - 21 januari 2016 ♥ Jeszss - 23 januari 2016 Saartje 5 - 12 februari 2016 Afspraken Robijn - 9 juni - controle vk (hartje luisteren) Jeszss - 9 juni - 2e echo Cdvg - 4 juni - tweede echo zkh iNikkens - 8 juni - controle vk Cdvg - 11 juni - 3e echo zkh Nine - 17 juni - vroege echo Cdvg - 17 juni - intake vk ButterflyNova - 17 juni - 20 weken echo Cdvg - 23 juni - Termijn echo vk Robijn - 24 juni - Geslachtsbepalende echo iNikkens - 25 juni - 20 weken echo Tacita - 29 juni - controle vk Saartje5 - 29 juni - 1ste echo Nine - 3 juli - termijnecho + intake Saartje5 - 6 juli - intake ButterflyNova - 8 juli - controle vk
Het meeste doe ik nog gewoon zelf, maar ben vanaf 12 weken meer rekening ermee gaan houden omdat de kleine dan langzaam omhoog komt (boven de bescherming van je schaambeen)
♥ Wachten op eisprong (7) pKuiper Belony Ucks Kat Sanne Lindaatje Boni ♥ NOD onbekend (2) Magnolia Rijn ♥ Wachtbankje (0) ♥ Zwanger!! (13) ♥ ButterflyNova - 5 november 2015 j/m ♥ iNikkens - 7 november 2015 - jongen! ♥ Tacita - 18 november 2015 j/m ♥ Robijn - 16 december 2015 j/m ♥ Lizzy - 28 december 2015 j/m ♥ Jasmijn 31 december 2015 j/m Ikke88 ♥ Mothertobe - 3 januari 2016 Wensje90 - 6 januari 2016 ♥ Carina01 - 7 januari 2016 ♥ Cdvg - 15 januari 2016 Nine - 21 januari 2016 ♥ Jeszss - 23 januari 2016 Saartje 5 - 12 februari 2016 Afspraken Cdvg - 11 juni - 3e echo zkh Nine - 17 juni - vroege echo Cdvg - 17 juni - intake vk ButterflyNova - 17 juni - 20 weken echo Cdvg - 23 juni - Termijn echo vk Robijn - 24 juni - Geslachtsbepalende echo iNikkens - 25 juni - 20 weken echo Tacita - 29 juni - controle vk Saartje5 - 29 juni - 1ste echo Nine - 3 juli - termijnecho + intake Lizzy - 6 juli - controle + echo vk Saartje5 - 6 juli - intake ButterflyNova - 8 juli - controle vk
Ik doe nog steeds alles zelf.. Slecht, maar ik heb dan het idee dat het sneller klaar is. Deed het met m'n dochtertje ook. Wat ontzettend spannend, Tacita. Ik ben heel erg benieuwd! Wat een mooie echo, Jasmijn. Blijft zo bijzonder hé?
Aaah, snap ik hoor Ik vertel ook niemand het tijdstip van onze 20 weken echo, anders gaat de telefoon al terwijl ik daar nog lig.
Mooie echo Jasmijn! Wij hebben er net ook weer eentje gehad. Dacht dat we alleen naar het hartje zouden luisteren, maar kregen er een echo bij cadeau.
Wow super!!! Wij mogen ook altijd kijken, vind ik wel fijn Dit dus ook!!! Alleen een goede vriendin weet het van de medische echo omdat het toevallig ook haar verjaardag is. En heb een hele lieve meid die me beide zwangerschappen enorm veel steun biedt, misschien vertel ik het haar ook vooraf. Maar verder weet ook van de 20 weken echo niemand de datum, precies om wat jij vertelt. En wij willen graag wat leuks doen (waarschijnlijk met Vaderdag) als gender-reveal. Dus dan is het niet leuk als de familie weet dat wij het nu al zouden weten zeg maar En ik vind die 20 weken echo al helemaal killing en is pas savonds, dus best kans dat ik daarna helemaal geen zin en puf meer heb om mensen te woord te staan Moet er nog steeds aan wennen om me zo zwanger te voelen en er zo over te praten