♥ Wachten op eisprong (7) pKuiper Belony Ucks Kat Sanne Lindaatje Boni ♥ NOD onbekend (2) Magnolia Rijn ♥ Wachtbankje (0) ♥ Zwanger!! (13) ♥ ButterflyNova - 5 november 2015 j/m ♥ iNikkens - 7 november 2015 - jongen! ♥ Tacita - 18 november 2015 j/m ♥ Robijn - 16 december 2015 j/m ♥ Lizzy - 28 december 2015 j/m ♥ Jasmijn 31 december 2015 j/m Ikke88 ♥ Mothertobe - 3 januari 2016 Wensje90 - 6 januari 2016 ♥ Carina01 - 7 januari 2016 ♥ Cdvg - 15 januari 2016 Nine - 21 januari 2016 ♥ Jeszss - 23 januari 2016 Saartje 5 - 12 februari 2016 Afspraken Cdvg - 11 juni - 3e echo zkh Nine - 17 juni - vroege echo Cdvg - 17 juni - intake vk ButterflyNova - 17 juni - 20 weken echo Cdvg - 23 juni - Termijn echo vk Robijn - 24 juni - Geslachtsbepalende echo iNikkens - 25 juni - 20 weken echo Tacita - 29 juni - controle vk Saartje5 - 29 juni - 1ste echo Nine - 3 juli - termijnecho + intake Lizzy - 6 juli - controle + echo vk Saartje5 - 6 juli - intake Robijn - 6 juli - controle vk ButterflyNova - 8 juli - controle vk iNikkens - 13 juli - controle vk
♥ Wachten op eisprong (7) pKuiper Belony Ucks Kat Sanne Lindaatje Boni ♥ NOD onbekend (2) Magnolia Rijn ♥ Wachtbankje (0) ♥ Zwanger!! (13) ♥ ButterflyNova - 5 november 2015 j/m ♥ iNikkens - 7 november 2015 - jongen! ♥ Tacita - 18 november 2015 j/m ♥ Robijn - 16 december 2015 j/m ♥ Lizzy - 28 december 2015 j/m ♥ Jasmijn 31 december 2015 j/m Ikke88 ♥ Mothertobe - 3 januari 2016 Wensje90 - 6 januari 2016 ♥ Carina01 - 7 januari 2016 ♥ Cdvg - 15 januari 2016 Nine - 21 januari 2016 ♥ Jeszss - 28 januari 2016 Saartje 5 - 12 februari 2016 Afspraken Cdvg - 11 juni - 3e echo zkh Nine - 17 juni - vroege echo Cdvg - 17 juni - intake vk ButterflyNova - 17 juni - 20 weken echo Cdvg - 23 juni - Termijn echo vk Jana - 23 juni - 3e echo Robijn - 24 juni - Geslachtsbepalende echo iNikkens - 25 juni - 20 weken echo Tacita - 29 juni - controle vk Saartje5 - 29 juni - 1ste echo Nine - 3 juli - termijnecho + intake Lizzy - 6 juli - controle + echo vk Saartje5 - 6 juli - intake Robijn - 6 juli - controle vk ButterflyNova - 8 juli - controle vk iNikkens - 13 juli - controle vk
Heel veel sterkte vandaag Rijn! iNikkens wij zijn inderdaad blij dat wij het zo gepland hebben. Heb ook anderhalve week voor de 20 weken echo nog een geringe controle, achteraf gezien wel fijn dat het zo gepland is. Wouden dus een paar spannende weken
Hier morgen weer een echo en het lijkt erop dat mijn lijf dit door heeft ofzo.. Heb vandaag de hele ochtend alweer buikkramp en vage steekjes.. Vraag mij af wanneer ik met vertrouwen naar een echo ga? Nu ben ik weer bloednerveus..
Ik heb die krampen tot de 10 weken zoiets gehad, vond het ook erg lastig en vervelend. Nu na een tijd weg geweest sinds weer, maar in lichtere mate. Het is echt de groei van je baarmoeder, maar na een mk heb je ook hele andere associaties bij de kramp helaas. Maar komt goed meid, heb er alle vertrouwen in!!!
Jeszss, ik weet niet of het bewust was, maar je staat niet met je nickname bij de afspraken. Het blijft spannend he, Cdvg. Heb ik ook. Over het algemeen heb ik er echt vertrouwen in, maar vlak voor een echo krijg ik allerlei doemscenario's in mijn hoofd.
Jaa ik probeer een beetje positief te blijven maar och, zo voor de echo heb ik inderdaad allemaal weer doemscenario's opgesomd. Blijft lastig hoor.. Die krampjes horen er inderdaad bij Tacitha maar zoals je zelf al zegt, na een mk associeer je die krampen snel met een mk. Gelukkig mag ik deze keer om 09:00 en hoeft ik niet eerst te werken..
♥ Wachten op eisprong (7) pKuiper Belony Ucks Kat Sanne Lindaatje Boni ♥ NOD onbekend (2) Magnolia Rijn ♥ Wachtbankje (0) ♥ Zwanger!! (13) ♥ ButterflyNova - 5 november 2015 j/m ♥ iNikkens - 7 november 2015 - jongen! ♥ Tacita - 18 november 2015 j/m - meisje! ♥ Robijn - 16 december 2015 j/m ♥ Lizzy - 28 december 2015 j/m ♥ Jasmijn 31 december 2015 j/m Ikke88 ♥ Mothertobe - 3 januari 2016 Wensje90 - 6 januari 2016 ♥ Carina01 - 7 januari 2016 ♥ Cdvg - 15 januari 2016 Nine - 21 januari 2016 ♥ Jeszss - 28 januari 2016 Saartje 5 - 12 februari 2016 Afspraken Cdvg - 11 juni - 3e echo zkh Nine - 17 juni - vroege echo Cdvg - 17 juni - intake vk ButterflyNova - 17 juni - 20 weken echo Cdvg - 23 juni - Termijn echo vk Jana - 23 juni - 3e echo Robijn - 24 juni - Geslachtsbepalende echo iNikkens - 25 juni - 20 weken echo Tacita - 29 juni - controle vk Saartje5 - 29 juni - 1ste echo Nine - 3 juli - termijnecho + intake Lizzy - 6 juli - controle + echo vk Saartje5 - 6 juli - intake Robijn - 6 juli - controle vk ButterflyNova - 8 juli - controle vk iNikkens - 13 juli - controle vk
Ego berichtje Helemaal in de wolken met ons prinsesje Hele fijne echo gehad, meteen wat metingen gedaan als voorafje op de 20 weken echo. Het is een kleine meid maar wel met een mooi gewicht van 188 gram en een hartslag van 134. Ze had zich erg veilig opgeborgen en daardoor was het flink zoeken voor ze zich prijs gaf. Maar uiteindelijk kwam het verlossende nieuws dan toch: jullie krijgen een prinsesje! Was het voorgevoel van ons beiden, maar vooral van VL toch goed Bij deze ook even ons wondertje met jullie delen!
Tacita: wat een prachtig meisje nu al! Cdvg: ik kan het me goed voorstellen. Ik had vanochtend ook al weer vreselijke buikpijn en stressdiarree. Was gelijk weg toen ik bij de VK weer naar buiten stapte De echo is naar omstandigheden goed gegaan. Het is idd een miskraam en alles was al weg. Een groot verschil met de vorige keer is de nu platte/lege baarmoeder. Vind het fijn dat ik toch goed meegekeken heb. Vond het ook fijn dat het nu echt zoon platte baarmoeder was en niet een nog gevulde, waardoor je echt een zwart 'gat' zag zoals de vorige keer. Ik mocht eventueel gelijk doorgaan in het ziekenhuis onder controle van de gym, maar in overleg met VK hebbe we besloten het voorlopig ff af te wachten. Wel het advies gekregen om de komende drie maanden niet zwanger te raken. Worden drie lange maanden van rubbertjez (citaat van m'n mannetje)
♥ Wachten op eisprong (7) pKuiper Belony Ucks Kat Sanne Lindaatje Boni ♥ NOD onbekend (2) Magnolia Rijn ♥ Wachtbankje (0) ♥ Zwanger!! (13) ♥ ButterflyNova - 5 november 2015 j/m ♥ iNikkens - 7 november 2015 - jongen! ♥ Tacita - 18 november 2015 j/m - meisje! ♥ Robijn - 16 december 2015 j/m ♥ Lizzy - 28 december 2015 j/m ♥ Jasmijn 31 december 2015 j/m Ikke88 ♥ Mothertobe - 3 januari 2016 Wensje90 - 6 januari 2016 ♥ Carina01 - 7 januari 2016 ♥ Cdvg - 15 januari 2016 Nine - 21 januari 2016 ♥ Jeszss - 28 januari 2016 Saartje 5 - 12 februari 2016 Afspraken Cdvg - 11 juni - 3e echo zkh Nine - 17 juni - vroege echo Cdvg - 17 juni - intake vk ButterflyNova - 17 juni - 20 weken echo Cdvg - 23 juni - Termijn echo vk Jeszss - 23 juni - 3e echo Robijn - 24 juni - Geslachtsbepalende echo iNikkens - 25 juni - 20 weken echo Tacita - 29 juni - controle vk Saartje5 - 29 juni - 1ste echo Nine - 3 juli - termijnecho + intake Lizzy - 6 juli - controle + echo vk Saartje5 - 6 juli - intake Robijn - 6 juli - controle vk ButterflyNova - 8 juli - controle vk iNikkens - 13 juli - controle vk
Fijn dat de echo toch dat gevoel bij je achter gelaten heeft Rijn! Is er nog een reden gegeven dat jullie3 maanden moeten wachten? Cdvg nog even volhouden, morgen weer geruststelling! Bizar, mijn woordenboek maakt altijd een andere combinatie van je naam maar telkens als ik reageer op een bericht waarin jij je bezorgdheid aangeeft wordt je naam veranderd in vechten. Tacita wat een mooie echo!!! Wat leuk een meisje
Fijn om te horen dat alles verder goed was Rijn! En idd, die rubbertjez, hier werden ze vangkwak genoemd euhhhhhh
Tacita, Waaauw wat leuk, een meisje!!! Gefeliciteerd hoor.. Nu kan het shoppen echt beginnen Gaan jullie het ook delen? Rijn, wat fijn dat de echo goed ging.. waarom nu drie maanden niet zwanger worden? Onderzoeken? Jeszss, haha wat bizar, cdvg en vechten is niet helemaal hetzelfde Wel heb ik jarenlang aan Karate gedaan op hoog niveau dus het past wel
Jazeker Wachten tot Vaderdag voor mijn schoonfamilie en mijn vader/broer en ergens nog mn moeder. Daarna mag het echt bekend worden. Nu alleen paar mensen die echt dichtbij staan Hebben bijna alles op wat kleertjes na al binnen, dus nu laatste paar dingen en kamertje pimpen in roze
Wat leuk Tacita, een meisje! Ben ook zo nieuwsgierig naar wat er in mijn buik zit . 'Fijn' dat je schoon bent, Rijn.
o tacita wat een mooie meid! gefeliciteerd fijn dat je dat de afspraak zo gegaan is rijn, en dat je je er rustig bij voelde! 3 maanden klinkt heel lang maar het is een mooie kans voor je lichaam om even uit te rusten. Dit blijft heftig. dikke knuf
Hej hallo Ik heb in september 2013 een hele erge miskraam meegemaakt Wat er heel erg bij mij heeft ingehakt. Ik was er helemaal kapot van! Ik was 12 weken zwanger Ik had niet verwacht dat ik een kindje zou krijgen Maar ik ben precies 1 jaar later op 2 september bevallen van onze dochter Nu willen we weer graag een baby maar ja die onzekerheid en angst in weer terug Daarom hoop ik ook hier met mensen te praten want praten helpt echt